Jouw surprise van vorig jaarquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik hoop het! Vorig jaar miste ik zo'n topic, om me door mijn surprise-struggles heen te helpen
Als ik aan de slag ga ga ik sowieso dat topic spammen met foto's van de voortgang
Je maakt me verlegenquote:
Watquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je maakt me verlegen
Dit keer wordt het wel een groot experiment, ik ga met een soldeerbout aan de slag, op Moira's advies.
Ik las het. Tip van de dag, als de soldeerbout valt...nooit, maar dan ook nooit in een reflex dat ding willen vangen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je maakt me verlegen
Dit keer wordt het wel een groot experiment, ik ga met een soldeerbout aan de slag, op Moira's advies.
quote:
Wat zijn jullie weer homo-erotisch aan het doen.quote:
Klinkt wel als iets dat mij zou overkomen ja.. Ervaring mee?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik las het. Tip van de dag, als de soldeerbout valt...nooit, maar dan ook nooit in een reflex dat ding willen vangen.
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Klinkt wel als iets dat mij zou overkomen ja.. Ervaring mee?
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:30 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Wat met mijn motoriek heel knap is.
Was op school. Geen idee wat ik gemaakt had, waarschijnlijk 2 ijzeren staafjes aan elkaarquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waar had je dat ding voor gebruikt?
Twee ijzeren staafjes aan elkaar moet je natuurlijk gewoon puntlassen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Was op school. Geen idee wat ik gemaakt had, waarschijnlijk 2 ijzeren staafjes aan elkaaral dat gedoe met gereedschap was echt niet mijn ding.
Dan had ik nu geen haar meer gehad, je weet toch wie je voor je hebt.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Twee ijzeren staafjes aan elkaar moet je natuurlijk gewoon puntlassen.
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan had ik nu geen haar meer gehad, je weet toch wie je voor je hebt.
Echt, dat ik bijna 36 ben is eigenlijk het bewijs dat er een hogere macht is, want aan mij heeft het niet gelegen.quote:
Jij hebt gewoon een engeltje op je schouder.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Echt, dat ik bijna 36 ben is eigenlijk het bewijs dat er een hogere macht is, want aan mij heeft het niet gelegen.
Ik heb het hele koor zitten, vandaar die pijn in mijn nek steeds.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een engeltje op je schouder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |