abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 oktober 2015 @ 12:28:19 #51
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_157180797
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 23:45 schreef paddy het volgende:
Van mij mag elke mishandeling van een groep naar 1 persoon in het nieuws komen. Had alleen graag een andere discussie gezien, als weer lekker generaliserend. getinten zijn de enigen die met een groep 1 persoon mishandelen, of blanken vermoorden hun kinderen etc.

Ik lees hier ook een boel persoonlijk gejank naar elkaar toe

Een vraagje dus en graag argumenten erbij. Hoe denken jullie erover om de hele groep die er omheen loopt te joelen (ik vind dat dreigend)
Als medeschuldig aan mishandeling te bestraffen?

Ik ben daar nl erg voor. Doe je niets om het slachtoffer te helpen en sta je daar maar een vluchtroute te blokkeren, te filmen of te joelen? Pak maar op en zorg dat ze als partner in crime worden berecht.

Mijn mening
Helemaal mee eens. Ben je er ook voorstander van om dit soort gasten wat strenger te straffen dan een uurtje harken?
  donderdag 29 oktober 2015 @ 12:50:48 #52
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_157181135
Oh, en in de OP gaat het om een 14-jarige. Was zij ook op zoek naar een bepaalde spanning, ja?
pi_157181224
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 11:17 schreef Helsinki het volgende:
Het is jammer dat de discussies hier altijd dezelfde kant op gaan. Erg naar wat er is gebeurd. Je moet er als vrouw haast op ingesteld zijn dat je niet echt veilig of normaal over straat kunt.
Je en met je laatste opmerking gaat het ook dezelfde kant op. Het is nu niet zo dat deze onaangepaste kutkinderen overal in het land rondslingeren en zich zo allemaal net zo gedragen.
pi_157181299
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 12:56 schreef Weltschmerz het volgende:

Nee, de massa-immigratie komt van rechts.
Ja maar dan nog stoppen de kortzichtige rechtsen hun hoofd in het zand en murmelt men wat en blijft men toch alle schuld op links schuiven.

Te triest voor woorden dat bij een groot gedeelte van de populatie er een totaal gebrek aan historisch besef is en men wel in staat is het gelul van populisten na te praten. Het lijken wel een stel moslims die hun iman napraten. :D
pi_157181314
Hele berg posts verwijderd waar TS zijn eigen topic om zeep helpt.

Dicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')