verzonnen topicsquote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:24 schreef Minette het volgende:
Loop ik dus vanmorgen met m'n dochtertje Louise in het park,
Waarom zou m'n kindje geen Louise heten?quote:
Dat is het enige wat wel kloptquote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:06 schreef Minette het volgende:
[..]
Waarom zou m'n kindje geen Louise heten?
We liepen vanmorgen ook de park te checken toevalligquote:
De kamikazes van het dierenrijkquote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:53 schreef RRuben het volgende:
Watz lemming? Dat is toch een knaagdier?
Dolfijnen <3 ik voel en band tussen ons beide.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:24 schreef Minette het volgende:
Loop ik dus vanmorgen met m'n dochtertje Louise in het park, beetje kletsen, beetje spelen, zandtaartjes bakken in de speeltuin, je kent het wel.
Enfin, ik vind het tijd om te gaan, dus ik roep dat we over 5 minuten naar huis gaan.
Komt er ineens een knul op me af die met een blik tussen verafgoding en afgrijnzen vraagt:
Noemde je je kind nou "Lord Jezus?!"
Hoe stom kun je zijn? Wie noemt z'n kind nou Lord Jezus? Hoe kun je überhaupt bedenken dat ik m'n kind (een meisje nota bene) Lord Jezus zou noemen?!
Ja gezegd dus, zo'n mafketel moet je zo snel mogelijk van af zijn.
Klacht: Mensen die overal iets religieus in willen zien
Sorry, Louise is bang van Sneeuw-Leeuwenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:56 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dolfijnen <3 ik voel en band tussen ons beide.
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:09 schreef Minette het volgende:
[..]
Sorry, Louise is bang van Sneeuw-Leeuwen![]()
Als je witte leeuwen (zoals die in de Timbavati) in Tibet zou uitzetten, zou je dan uiteindelijk sneeuwleeuwen krijgen?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:38 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet toch niet eng uit?
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:46 schreef Drankster het volgende:
Er is maar 1 jesus en dat is bird jesus
[ afbeelding ]
Geen idee, het zou wel baas zijn maar goed Tibet staat nu eenmaal onder druk van China.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:59 schreef Minette het volgende:
[..]
Als je witte leeuwen (zoals die in de Timbavati) in Tibet zou uitzetten, zou je dan uiteindelijk sneeuwleeuwen krijgen?
Wil jij mij zegenen?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:24 schreef Minette het volgende:Klacht: Mensen die overal iets religieus in willen zien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |