Die gebruik ik op dit moment. Maar als je steeds wegwerpmesjes moet kopen is een scheerapparaat voordeliger.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 10:21 schreef tailfox het volgende:
Weg werp mensjes. Hoef je veel langer niet te scheren.
vind je? 2 euro per 2 maanden. Ik bedoel echt die cheapest single blade mesjes.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 10:23 schreef thedarklord0033 het volgende:
[..]
Die gebruik ik op dit moment. Maar als je steeds wegwerpmesjes moet kopen is een scheerapparaat voordeliger.
Ik gebruik wel die van gillette. Ik scheer ook onder...:Pquote:Op woensdag 28 oktober 2015 10:25 schreef tailfox het volgende:
[..]
vind je? 2 euro per 2 maanden. Ik bedoel echt die cheapest single blade mesjes.
2 keer gebruiken en nieuwe pakken
Dat vind ik echt een ongemak van de bovenste plank. Niet scherp, scheert niet alles, veel irritatie.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 10:25 schreef tailfox het volgende:
[..]
vind je? 2 euro per 2 maanden. Ik bedoel echt die cheapest single blade mesjes.
2 keer gebruiken en nieuwe pakken
Vind ik ook. Ik gebruik die van gillette en scheer mezelf ook beneden. Daar wil ik scheermesjes voor blijven gebruiken, voor me gezicht zoek ik een scheerapparaat.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 10:27 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een ongemak van de bovenste plank. Niet scherp, scheert niet alles, veel irritatie.
Begin jij nu over irritatie?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 10:27 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een ongemak van de bovenste plank. Niet scherp, scheert niet alles, veel irritatie.
Zeg gewoon dat je je zak scheert en verhul het niet in van die ongemakkelijke termen. Daarbij, als je dat gezegd hebt dan hoef je dat niet elke post te herhalen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 10:28 schreef thedarklord0033 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ik gebruik die van gillette en scheer mezelf ook beneden.
Volgens mij kan je op een aantal sites zo wat dingen selecteren op jouw eisen.quote:Daar wil ik scheermesjes voor blijven gebruiken, voor me gezicht zoek ik een scheerapparaat.
wtf vraag je hier om een tip dan als je een beetje zelf gaat zitten kiezen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:02 schreef thedarklord0033 het volgende:
http://www.scheerapparaat(...)at890-aquatouch.html
Dit is hem geworden. Ik laat nog van me horen:)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |