http://www.harrypottertheplay.com/quote:Based on an original new story by J.K. Rowling, Jack Thorne and John Tiffany, Harry Potter and the Cursed Child is a new play by Jack Thorne. It is the eighth story in the Harry Potter series and the first official Harry Potter story to be presented on stage.
It was always difficult being Harry Potter and it isn’t much easier now that he is an overworked employee of the Ministry of Magic, a husband and father of three school-age children.
While Harry grapples with a past that refuses to stay where it belongs, his youngest son Albus must struggle with the weight of a family legacy he never wanted. As past and present fuse ominously, both father and son learn the uncomfortable truth: sometimes, darkness comes from unexpected places.
Harry Potter and the Cursed Child is one play presented in two Parts, which are intended to be seen in order on the same day (matinee and evening) or on two consecutive evenings.
Ik wist niet dat dat kon. Ik dacht dat je maar 1 plaats in de wachtrij kon innemen (als je snapt wat ik bedoel)quote:Op woensdag 28 oktober 2015 18:23 schreef egeltje1985 het volgende:
Khad drie schermen open om 11(12) uur, eentje stond ik met 1900 mensen voor me, andere met 5000 en andere met 17000.
ow, ja werkte wel. Uiteindelijk die andere twee schermen afgesloten toen ik m'n kaartjes had.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:14 schreef Saarah het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat kon. Ik dacht dat je maar 1 plaats in de wachtrij kon innemen (als je snapt wat ik bedoel)
Ja inderdaadquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:15 schreef egeltje1985 het volgende:
Wow, bij mij ging t heel wat beter dan.
is t eerste balkon volgens mij. Ik zit in de stalls, beneden, in t midden, maar wel achterin. Wel oké denk ik. Ik dacht, nu ik toch ga maar niet te goedkoop. Geen zin op t derde balkon linksachter te zitten ofzo.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:21 schreef Saarah het volgende:
[..]
Ja inderdaadmaar soit, ik heb tickets en dat is 't belangrijkste
![]()
Ik heb ook tickets voor de 2 stukken op 1 dag, leek me wel het aangenaamste. En ik zit in de Grand Circle, wat dat ook wil zeggen
Ik heb ook de duurdere tickets genomen (die van 120 pond), dus 't zou idd toch ook in orde moeten zijn. Heb al es gekeken, is op tweede balkon, maar wel op 1 van de eerste rijen en in 't midden, dus is wel goed denk ikquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:25 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
is t eerste balkon volgens mij. Ik zit in de stalls, beneden, in t midden, maar wel achterin. Wel oké denk ik. Ik dacht, nu ik toch ga maar niet te goedkoop. Geen zin op t derde balkon linksachter te zitten ofzo.
klinkt goed. Ik zit nog in de preview fase van t toneelstuk, dus mn kaartje was 90.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:28 schreef Saarah het volgende:
[..]
Ik heb ook de duurdere tickets genomen (die van 120 pond), dus 't zou idd toch ook in orde moeten zijn. Heb al es gekeken, is op tweede balkon, maar wel op 1 van de eerste rijen en in 't midden, dus is wel goed denk ik![]()
De stalls zullen ook wel goeie plaatsen zijn! Die tickets waren nog ietsje duurder dacht ik.
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:32 schreef egeltje1985 het volgende:
We kunnen ze ook verkopen voor 2000 pond.http://www.independent.co(...)o-2200-a6712076.html
asociaal he. En ook zo raar, vrijdag kan iedereen weer proberen kaartjes te kopen. Dus waarom nu al zoveel geven voor een kaartje...quote:
Misschien mensen die per se in de eerste periode willen gaan? Ik veronderstel dat die volledig uitverkocht is. Maar dan nog... Asociaal is het in elk geval!quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:39 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
asociaal he. En ook zo raar, vrijdag kan iedereen weer proberen kaartjes te kopen. Dus waarom nu al zoveel geven voor een kaartje...
Ja dat misschien. Nou, mijn kaartjes gaan niet in de verkoop hoor.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:44 schreef Saarah het volgende:
[..]
Misschien mensen die per se in de eerste periode willen gaan? Ik veronderstel dat die volledig uitverkocht is. Maar dan nog... Asociaal is het in elk geval!
Ik dacht dat ze nog aan het boek moest beginnen. Ik weet nog wel dat het lange wachten na deel 5 en 6 erg spannend was. En dat we volop speculeerden over wat er zou gebeuren.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |