SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door 2dope op 31-10-2015 17:06:37 ]0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
Jij bent vrolijk vandaagquote:
Volgens mij niet. Dit is echt gericht op raceauto's. Dus niet met je Suzuki Alto uit de bocht op Deep Forest Raceway.quote:
ik vind de presentaties van Sony elk keer slechter en slechter en slechter worden.quote:
Nah, deze gast is gewoon bagger.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:26 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik vind de presentaties van Sony elk keer slechter en slechter en slechter worden.
Het is echt boring.quote:
Mjah, in ieder geval nieuws over GT, al valt dat tegen. Verder houden ze het grote nieuws waarschijnlijk toch meer voor E3 en TGS...quote:
Waarom klappen ze niet gewoon al die trailers op een rijtje en zijn ze met 20 minuten klaar? Dat eindeloze geleuter en lezen van de auto-cue is echt tergend.quote:
Nee, alleen als het een MOTHERFUCKING TREX isquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:30 schreef Vlaggenroof het volgende:
Beer rijden, gewoon fucking beer rijden!
Moet.hebben.
Mja, maar over het algemeen is het matig. Wild ziet er aardig uit, maar ik moet er toch echt meer van zien om er wild over te wordenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, in ieder geval nieuws over GT, al valt dat tegen. Verder houden ze het grote nieuws waarschijnlijk toch meer voor E3 en TGS...
heuheuhuehuequote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, maar over het algemeen is het matig. Wild ziet er aardig uit, maar ik moet er toch echt meer van zien om er wild over te worden
Ba-da-Bum, TShhhhquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, maar over het algemeen is het matig. Wild ziet er aardig uit, maar ik moet er toch echt meer van zien om er wild over te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |