Nee eng was het niet, en handig is het ook niet, maar hey wat moet ik anders? Baantjes liggen niet voor het oprapen en in de UB verwacht ik 0,0% contact meer.quote:Op maandag 11 april 2016 22:25 schreef Bananenpap het volgende:
Je maakt het jezelf natuurlijk ook wel weer moeilijk door op een studentensport te gaan terwijl je afstuderende bent. Daarnaast ben je nog eens totaal niet behendig en sportief, niet dat dat uitmaakt, maar waarom heb je uiteindelijk voor deze sport gekozen?
Begrijp mij niet verkeerd, je hebt een goede stap gezet, maar ik snap niet zo goed waarom je het jezelf zo ontiegelijk moeilijk maakt. Ga een leuke bijbaan zoeken voor in de zomer. Lekker je handjes laten wapperen in de horeca waar je in een team werkt en na het werk nog even een drankje drinkt. Maak het jezelf nou toch eens niet zo moeilijk.
Nogmaals: Was het nou echt zo eng allemaal?
Dat ze niet aan je deur komen vragen om te komen werken betekent niet dat ze niet voor het oprapen liggen.quote:Op maandag 11 april 2016 22:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee eng was het niet, en handig is het ook niet, maar hey wat moet ik anders? Baantjes liggen niet voor het oprapen en in de UB verwacht ik 0,0% contact meer.
Je hebt in je hoofd nu al weer ingevuld dat er geen sociaal contact komt, heel erg jammer, zo kom je nergens.quote:Maar als ik nu dus zie dat zowat alle lessen tot eind mei vervallen, moet ik 't gewoon zien als 7 keer samen sporten meer niet... Als ik niet ga weet ik dat ik de sport mis en ook geen mensen zie. Maar als ik eind juni concludeer dat ik geen sociaal contact heb (overgehouden) wat is dan 't nut geweest behalve tijdsinvulling? Man, ik had niet eens aan die vakanties gedacht... maar als ik volgende week ga is de les daarop pas 23 meiGewoon ff 6 weken terug in oude ritme.. Dat sociale contact gaat er wss ook niet echt komen vanwege praktische redenen.
Met vrienden naar een festival bier drinken.quote:Wat gaan jullie met Koningsdag doen bijvoorbeeld?
Omdat de sport leuk is, en weer eens wat andersquote:Op maandag 11 april 2016 22:25 schreef Bananenpap het volgende:
Je maakt het jezelf natuurlijk ook wel weer moeilijk door op een studentensport te gaan terwijl je afstuderende bent. Daarnaast ben je nog eens totaal niet behendig en sportief, niet dat dat uitmaakt, maar waarom heb je uiteindelijk voor deze sport gekozen?
Begrijp mij niet verkeerd, je hebt een goede stap gezet, maar ik snap niet zo goed waarom je het jezelf zo ontiegelijk moeilijk maakt. Ga een leuke bijbaan zoeken voor in de zomer. Lekker je handjes laten wapperen in de horeca waar je in een team werkt en na het werk nog even een drankje drinkt. Maak het jezelf nou toch eens niet zo moeilijk.
Nogmaals: Was het nou echt zo eng allemaal?
Tja, kan ik 't helpen. Volgende week dus wel weer en daarna meteen 3 weken niet dan 1 les, dan Pinksteren, dan 5 normale lessen. Zit iedereen mee, maar het is zeker niet handig. Het verkleint juist de drempel om te kappen als 't volgende week tegenvalt.quote:Op maandag 11 april 2016 22:46 schreef sibella2 het volgende:
Stop nou eens met verwachten en veroordelen.
Je hebt je sportmaatjes al ingedeeld in je hoofd: persoon x is te oud, b is te jong, c heeft al vriende etc.,
Ga gewoon lekker sporten en zie hoe het loopt. Dat is ook wat je kan verwachten, een aantal sportavonden. Is er meer, dan is dat leuk. Zoniet, heb je dat achter de rug en een ervaring erbij.
O, en koningsdag, bier en dansjes!
Lees mijn post en jouw antwoord, wat hebben ze met elkaar te maken?quote:Op maandag 11 april 2016 22:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tja, kan ik 't helpen. Volgende week dus wel weer en daarna meteen 3 weken niet dan 1 les, dan Pinksteren, dan 5 normale lessen. Zit iedereen mee, maar het is zeker niet handig. Het verkleint juist de drempel om te kappen als 't volgende week tegenvalt.
Dat ik gewoon moet sporten, meer niet. Maar ik zit er naast tijdsinvulling, ook met de hoop op sociaal contact op. En waar ik eerst dacht (met daten e.d.) dat ik op types van 18 val, merk ik nu na 1 les al dat die gewoon in een heel andere fase zitten en wss niet zitten te wachten op sociaal contact met een kerel die 6 jaar ouder is en ook nog een nep-student is.quote:Op maandag 11 april 2016 22:50 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Lees mijn post en jouw antwoord, wat hebben ze met elkaar te maken?
Jij wil gewoon geen vrienden.quote:Op maandag 11 april 2016 22:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat ik gewoon moet sporten, meer niet. Maar ik zit er naast tijdsinvulling, ook met de hoop op sociaal contact op. En waar ik eerst dacht (met daten e.d.) dat ik op types van 18 val, merk ik nu na 1 les al dat die gewoon in een heel andere fase zitten en wss niet zitten te wachten op sociaal contact met een kerel die 6 jaar ouder is en ook nog een nep-student is.
Wel, ik wil activiteiten kunnen ondernemen met andere mensen van een beetje dezelfde leeftijd/interesses. Tijdens schoolperiode niet gelukt, dus nu ietwat geforceerd maar andere bronnen aanboren.quote:
Ik heb meerdere opties met koningsdag. Ofwel met vrienden naar Arnhem en daar feesten, ofwel met mijn vriendin en haar zus naar Amsterdam.quote:Op maandag 11 april 2016 22:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee eng was het niet, en handig is het ook niet, maar hey wat moet ik anders? Baantjes liggen niet voor het oprapen en in de UB verwacht ik 0,0% contact meer.
Maar als ik nu dus zie dat zowat alle lessen tot eind mei vervallen, moet ik 't gewoon zien als 7 keer samen sporten meer niet... Als ik niet ga weet ik dat ik de sport mis en ook geen mensen zie. Maar als ik eind juni concludeer dat ik geen sociaal contact heb (overgehouden) wat is dan 't nut geweest behalve tijdsinvulling? Man, ik had niet eens aan die vakanties gedacht... maar als ik volgende week ga is de les daarop pas 23 meiGewoon ff 6 weken terug in oude ritme.. Dat sociale contact gaat er wss ook niet echt komen vanwege praktische redenen.
Wat gaan jullie met Koningsdag doen bijvoorbeeld?
Morgen weer naar de PO, eens kijken wat die voor advies geeft met zo'n lange onderbreking.
Jouw vriendin? Heb je nieuws yats?quote:Op maandag 11 april 2016 23:12 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb meerdere opties met koningsdag. Ofwel met vrienden naar Arnhem en daar feesten, ofwel met mijn vriendin en haar zus naar Amsterdam.
Overigens, conplimenten dat je de stap gezet hebt met deze sport, maar je hebt nog een lange weg te gaan. Zoek een baantje (ja,die zijn er echt wel) maar bovenal, vergeet al die vooroordelen eens en ouwehoer gewoon wat met mensen zonder bijbedoelingen.
Een nieuwe? Nee hoor, gewoon dezelfde. We hebben het vannacht zo ongeveer uitgesproken tegen elkaar inderdaad.quote:Op maandag 11 april 2016 23:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Jouw vriendin? Heb je nieuws yats?Is 't aan?
Ik weet niet wat voor baantje ik wil, maar moet ook enigszins praktisch zijnAls je zelf nooit uitgaat, is de horeca misschien niet de slimste optie. Ook ben je pas klaar als de laatste mensen de deur uitzijn, en dat is vrijwel nooit voor 24u, dus thuiskomen, al dan niet 40 minuten fiets, is een grote uitdaging zo laat op de avond.
Jouw probleem is dat je bij de eerste ontmoeting al van alles invult over die persoon en hem meteen afschrijft. Te oud, te jong, zij heeft al een vriend, zij zijn al een groepje vrienden, hij is veel sportiever, hij drinkt alcohol/drugs, hij is een eikel die zijn vriendin niet verdient. Zo wordt het voor mensen ook heel moeilijk om door jouw filter heen te komen hè. Dat het na school moeilijker wordt om nieuwe contacten te krijgen is trouwens echt dikke bullshit. Als je ergens gaat werken kom je ook weer in een nieuwe groep. Maar jij wilt niet werken, want volgens mij ben je stiekem nog vrij lui ook.quote:Op dinsdag 12 april 2016 09:18 schreef Deezertje het volgende:
Da's ook een beetje mijn probleem nu. Tijdens de minder geforceerde momenten (elke dag zelfde klasgenoten) is 't niet gelukt om te buigen naar vriendschappen. Nu dus bijna afgestudeerd op zoek naar nieuwe contacten. En dat valt niet mee, want 1 zo'n belangrijke factor als school valt al af.
Je hebt één les gehad en je spreekt meteen van een sociaal leven.quote:Op maandag 11 april 2016 22:52 schreef Deezertje het volgende:
Punt is: een maand tussen de volgende lessen, betekend ook dat mijn sociale leven weer een maand stilstaat. Morgen in de UB weer werken aan scriptie, maar 's avonds weer alleen eindigen. Met 1 keer per week samen sporten red ik het niet blijkt.
Zeker niet verwacht, maar dat er zoveel tijd tussen zit is gewoon niet handig. Maar daar hebben dus meer mensen last van. Meer dan een keer een drankje drinken na afloop zal er ook niet inzitten verwacht ik.quote:Op dinsdag 12 april 2016 09:42 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Je hebt één les gehad en je spreekt meteen van een sociaal leven.Doe nou alsjeblieft niet zo belachelijk. Je hebt een goede stap gezet, maar je had toch niet verwacht dat je vanaf de eerste les al een hechte vriendengroep kreeg?
Klopt en dat is ook verdomde lastigquote:Op dinsdag 12 april 2016 09:39 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Jouw probleem is dat je bij de eerste ontmoeting al van alles invult over die persoon en hem meteen afschrijft. Te oud, te jong, zij heeft al een vriend, zij zijn al een groepje vrienden, hij is veel sportiever, hij drinkt alcohol/drugs, hij is een eikel die zijn vriendin niet verdient. Zo wordt het voor mensen ook heel moeilijk om door jouw filter heen te komen hè. Dat het na school moeilijker wordt om nieuwe contacten te krijgen is trouwens echt dikke bullshit. Als je ergens gaat werken kom je ook weer in een nieuwe groep. Maar jij wilt niet werken, want volgens mij ben je stiekem nog vrij lui ook.
Muah, het is ook gewoon luiheid hoor. Als je graag zou willen werken had je het wel gedaan. Nogal makkelijk om je te verschuilen achter die 'drempel'.quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Klopt en dat is ook verdomde lastig
Werken is niet luiheid, maar wel een drempel. Had voorheen jaren een baan die ik zelfstandig uitvoerden dus niemand keek op mijn vingers en contact met collega's was er ook niet. Dus geen sociaal contact en dus ook geen mislukkingen of kans op niet goed zijn in je werk of niet bij het team passen.
Voor mij is plezier belangrijker dan 't spel goed spelen. Het is een vrij nieuwe sport en weer eens wat anders. Ik kan nog switchen hoor, maar ik wil ook niet meteen opgeven na 1 les.quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:05 schreef pietkanarie het volgende:
Oh en mijn inzicht is ook erg slecht. Aan iets als bossaball zou ik me echt nooit wagen. Hardlopen, fitnessen... zijn ook groepslessen in, wielrennen, klimmen... vereisen allemaal geen balgevoel. Er zijn vast sporten die wat minder inzicht vragen. Zou dat niet geschikter zijn? Al weet ik niet hoeveel moeite je hebt met balsport natuurlijk.
Maar als je er net zo slecht in bent als ik, kan je het bijna niet leuk vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |