twitter:BrodyDalle twitterde op donderdag 21-01-2016 om 22:37:38The new iggy/josh record is the best thing I've heard in 25 years , it's the only record I've been listening to in the last year #classic reageer retweet
Klinkt wel tof hoorquote:Op donderdag 21 januari 2016 22:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dit nummer verder weinig raakvlak met het overige oeuvre van de Dolls te maken heeft.. maar goed, jeugdsentiment..
Volgens is Brody niet altijd even objectief als het Josh betreftquote:Op donderdag 21 januari 2016 22:47 schreef Sunnythesun het volgende:
twitter:BrodyDalle twitterde op donderdag 21-01-2016 om 22:37:38The new iggy/josh record is the best thing I've heard in 25 years , it's the only record I've been listening to in the last year #classic reageer retweet
quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:49 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Volgens is Brody niet altijd even objectief als het Josh betreft
Jesu/Sun Kil Moon is als je het mij vraagt toch een betere samenwerking.quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Die is net op mijn digitale deurmat gevallenquote:Op donderdag 21 januari 2016 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jesu/Sun Kil Moon is als je het mij vraagt toch een betere samenwerking.
sinds 2010 weerquote:
Ja blijf het jammer vinden dat die 2 festivals de leuke namen verdelen. Kwa dat betreft is het misschien beter dat 1 van de 2 ophoud met bestaan, en de focus volledig naar 1 festival kan.quote:Op donderdag 21 januari 2016 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
sinds 2010 weer
ik verwacht ze op 1 vd 2 junifestivals
Pinkpop of Concert at Sea?quote:Op donderdag 21 januari 2016 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
sinds 2010 weer
ik verwacht ze op 1 vd 2 junifestivals
Ach, ben gisteren naar 3 days grace geweest. Ook niet echt een hoogstaande band. Heb mij er wel prima vermaakt verder. Soms is een snelle hap ook lekkerquote:Op donderdag 21 januari 2016 22:08 schreef indiaantje89 het volgende:
Mooi man Kensington manager die op 3voor12 naar een Nickelback show gaat afkraken
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)otan-kensington.html
Wat heeft iedereen zo tegen Niceklback eigenlijk. Ik bedoel dat het niet je favoriete band is ok. Maar ze woorden wel overdreven vaak belachelijk gemaakt op het web.
Heb ze paar jaar geleden nog gezien in de HMH en vond ik dad ze toch een prima showtje neer zetten hoor.
2016 gaat voor 3voor12 een mooi jaartje worden zonder enige vorm van kritiek volgens mij.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 09:57 schreef Loveless85 het volgende:
"Kensington is groots, dat is stadionrock."
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 09:57 schreef Loveless85 het volgende:
"Kensington is groots, dat is stadionrock."
Pitch, hoop losse concerten, Lowlands en whatever er nog meer langs komt.quote:Op maandag 25 januari 2016 00:41 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar jongens (en dames) wat staat er allemaal bij jullie op het programma deze zomer?
Was Moderat nog gelukt?quote:Op maandag 25 januari 2016 08:38 schreef µ het volgende:
[..]
Pitch, hoop losse concerten, Lowlands en whatever er nog meer langs komt.
Niet op tijd de mensen opgetrommeld die zouden willenquote:
Dan maar op Lowlands, en Leon Bridges is tof. Yeann Tiersen ken ik nietquote:Op maandag 25 januari 2016 09:13 schreef µ het volgende:
[..]
Niet op tijd de mensen opgetrommeld die zouden willen.
Wel binnenkort naar Leon Bridges. En Yann Tiersen
.
Het is dat ik echt al veel te veel op mijn agenda heb staan, maar dit zou ik toch ook wel eens live willen zien.quote:You can tell everybody… Elton John is coming to town! Op dinsdag 22 november neemt Sir Elton John de ‘Wonderful Crazy Night Tour’ mee naar Ziggo Dome. De kaartverkoop start as. vrijdag om 10.00u. Ga naar mojo.nl/eltonjohn voor meer informatie.
Deze legende zette zijn handtekening onder een duizelingwekkend aantal hits, waaronder ‘Your Song’, ‘Rocket Man’, ‘Tiny Dancer’,’ Candle in the Wind’, ‘Don’t Let the Sun Go Down on Me’ en ‘Circle of Life’. In deze tournee komen iconische hits en klassieke albumtracks uit zijn vijf decennia omspannende carrière voorbij, maar ook enkele nummers van Eltons nieuwste album ‘Wonderful Crazy Night’.
Niet zo heel veel nog, denk dat t wel zo blijft eigenlijk, vooralsnog:quote:Op maandag 25 januari 2016 00:41 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar jongens (en dames) wat staat er allemaal bij jullie op het programma deze zomer?
quote:Op maandag 25 januari 2016 11:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet zo heel veel nog, denk dat t wel zo blijft eigenlijk, vooralsnog:
Muse (Ziggo Dome)
Iron Maiden (Gelredome)
Hellfest
Lowlands komt familie-feest technisch niet uit, dingen als BKS/DTRH niet ivm al een volle juni (Maiden, Hellfest én vakantie). Dus misschien nog wat losse concertjes erbij, maar festivaltechnisch denk ik dat de teller op 1 blijft staan. Vind t ook niet zo erg, veel zin in Hellfest en dikke line-up
[ afbeelding ]
Denk ik ook niet, al 2 maanden in de VVK en nu nog staanplaatsen te krijgen...quote:Op maandag 25 januari 2016 11:08 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]ik wil ook naar Hellfest.
En uhh.. Maiden. Dat gaat echt niet druk worden vrees ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |