quote:
quote:BRUCE SPRINGSTEEN & THE E STREET BAND OP 14 JUNI NAAR MALIEVELD
Zojuist werd bekend dat Bruce Springsteen & The E Street Band met The River Tour ook naar Nederland komen. Op dinsdag 14 juni geven ze een openlucht concert op het Malieveld in Den Haag. Het Malieveld is een centraal gelegen locatie in het centrum van Den Haag. Het is de eerste keer dat Bruce Springsteen een concert op deze unieke locatie van het Staatsbosbeheer geeft. De kaartverkoop hiervoor start aanstaande vrijdag om 10.00 uur via ticketmaster.nl.
De aankondiging van The River Tour volgde op de release van de cdbox The Ties That Bind: The River Collection ' bestaande uit het originele dubbelalbum uit 1980, een aantal nooit eerder verschenen songs, een documentaire over het tot stand komen van het album en twee concertregistraties uit diezelfde periode.
This was the record where I was trying to find out where I fit in,” aldus Springsteen over het legendarische album The River tijdens het openingsconcert in Pittsburgh 16 januari. “I wanted to make a record that was big enough that it felt like life — or like an E Street Band show.”
Bruce Springsteen heeft meer dan 20 albums en tientallen hits op zijn naam staan zoals Born in the USA, The River, Streets of Philadelphia, I am on Fire en Dancing in the Dark. Daarnaast staat hij bekend om zijn ijzersterke live optredens. Zijn laatste concert in Nederland was in 2013 in een uitverkochte Gofferpark. Dinsdag 14 juni geeft de zanger opnieuw een openlucht concert op Nederlandse bodem op het Malieveld in Den Haag.
Bruce Springsteen & The E Street Band - The River Tour
Dinsdag 14 juni | Malieveld - Den Haag | Aanvang: 18.00 uur | Entree : ¤ 79 (excl. servicekosten)
Meer info over dit concert vind je op: www.mojo.nl/brucespringsteen
De kaartverkoop voor het concert start vrijdag 12 februari om 10.00 uur via www.ticketmaster.nl en 0900 - 300 1250 (60 cpm).
Volgens opende ze toen de 3FM stage in 2011 ja.quote:Op donderdag 11 februari 2016 09:09 schreef Loveless85 het volgende:
Haha dat is wel humor ja, sowieso staat MSP hier eigenlijk standaard te laag. Vind het een van de betere britse bands en ze houden het inmiddels ook al zo'n 30 jaar vol ofzo. Laatste keer Pinkpop stonden ze volgens mij halverwege de middag op Noord
Ben er in 2006-2007 & 2009 geweest. Dus is al even geleden.quote:Op donderdag 11 februari 2016 08:59 schreef Bugno het volgende:
Hier nog mensen die naar Melt! gaan of er al eerder zijn geweest?
Was het wat? Ben zelf in 2008 naar Nature One geweest, was gigantisch, Melt! is volgens mij iets compacter en de combinatie DJ's en wat bands trekt mij wel..quote:Op donderdag 11 februari 2016 09:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ben er in 2006-2007 & 2009 geweest. Dus is al even geleden.
Mwah, hun laatste albums deden niet zoveel meer, maar ze hebben wel echt wat klassiekers op hun naam staan. Maar schijnbaar wordt je alleen headliner als Britpopband uit de 80s/90s als je eerst ff 5 jaar een breakup hebt en dan een reunie > PROFITquote:Op donderdag 11 februari 2016 09:11 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Volgens opende ze toen de 3FM stage in 2011 ja.
Was wel een toffe optreden, al vind ik wel dat Editors ze hier terecht gepasseerd zijn.
Laatste album van Editors niet, die daarvoor nog wel hoor. A Tone Of Love was hier wel een vrij succesvolle single.quote:Op donderdag 11 februari 2016 09:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, hun laatste albums deden niet zoveel meer, maar ze hebben wel echt wat klassiekers op hun naam staan. Maar schijnbaar wordt je alleen headliner als Britpopband uit de 80s/90s als je eerst ff 5 jaar een breakup hebt en dan een reunie > PROFIT
Ik heb me er prima vermaakt, het was toentertijd nog niet overlopen door Hollanders. Veel Engelsen en Duitsers toen. Terrein is heel compact, je hebt eigenlijk alle stages dicht bij elkaar en de camping is via een weggetje langs het meer te bereiken. Minuutje of 5-10 lopen van camping naar ingang festival. Halve liters bier, statiegeld bekers en verder dus de hele nacht programma tot een uurtje of 08:00 's ochtend met daarna om 09:00 een minimal stage die de hele dag doorgaat totdat het festival terrein weer open gaat en dat dan drie dagen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 09:14 schreef Bugno het volgende:
[..]
Was het wat? Ben zelf in 2008 naar Nature One geweest, was gigantisch, Melt! is volgens mij iets compacter en de combinatie DJ's en wat bands trekt mij wel..
Ja lees meer over NL invasie. Ach, denk dat ik me wel vermaakquote:Op donderdag 11 februari 2016 09:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb me er prima vermaakt, het was toentertijd nog niet overlopen door Hollanders. Veel Engelsen en Duitsers toen. Terrein is heel compact, je hebt eigenlijk alle stages dicht bij elkaar en de camping is via een weggetje langs het meer te bereiken. Minuutje of 5-10 lopen van camping naar ingang festival. Halve liters bier, statiegeld bekers en verder dus de hele nacht programma tot een uurtje of 08:00 's ochtend met daarna om 09:00 een minimal stage die de hele dag doorgaat totdat het festival terrein weer open gaat en dat dan drie dagen.
Dit geeft wel een aardig beeld weer.quote:Op donderdag 11 februari 2016 09:33 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ja lees meer over NL invasie. Ach, denk dat ik me wel vermaak![]()
Verder trouwens vrijwel alleen maar techno-festivals op de planning
Is een van de aanleidingen om te gaanquote:Op donderdag 11 februari 2016 09:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dit geeft wel een aardig beeld weer.
Ook een leuke, in de US headlinen Disturbed en Breaking Benjamin en is Alter Bridge support. Dat zou hier (zeker met Breaking Benjamin) eerder andersom zijn...quote:Op donderdag 11 februari 2016 09:04 schreef indiaantje89 het volgende:
Even leuk om de verhoudingen te zien.
Manic Street Preachers doen in de UK een aantal gigs. En daar staat in het voorprogramma niemand minder dan Editors wat hier gewoon een Ziggo Dome kan vullen.
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:20 schreef indiaantje89 het volgende:
Toch maar kaarten gekocht voor Bruce #fuckmylife
Het is op dit moment wel booming in NL om naar concerten te gaan. Of is dit altijd al zo gek geweest?quote:Op maandag 15 februari 2016 10:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Beyonce in de ArenA na 21 minuten uitverkocht
Voor mijn gevoel is het wel exceptioneel momenteel.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:27 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Het is op dit moment wel booming in NL om naar concerten te gaan. Of is dit altijd al zo gek geweest?
Dat heb ik ook ja,quote:Op maandag 15 februari 2016 10:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is het wel exceptioneel momenteel.
Aardige kerel.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:38 schreef indiaantje89 het volgende:
Interview met een of andere concert/festivalfotograaf:
http://cult.tpo.nl/2016/0(...)ag-opnieuw-verkopen/
quote:Op maandag 15 februari 2016 11:38 schreef indiaantje89 het volgende:
Interview met een of andere concert/festivalfotograaf:
http://cult.tpo.nl/2016/0(...)ag-opnieuw-verkopen/
Nee, het bevalt me prima onder de rivieren. In een stad wonen was best leuk, maar we hadden weinig ruimte en betaalde er best wat voor door de ligging.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:44 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom niet gelijk goed en boven de rivieren gaan wonen?
Nee top, gefeliciteerd man
Hoe verhoudt zich dat nou in de grotere steden in Brabant tot de randstad eigenlijk? Waarschijnlijk vergelijkbaar, stads wonen is over het algemeen vrij prijzig. Wel gezellig en hou ook wel van het stadse leven, maar als er eenmaal kinderen zijn worden er ook andere facetten belangrijkquote:Op maandag 15 februari 2016 15:50 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee, het bevalt me prima onder de rivieren. In een stad wonen was best leuk, maar we hadden weinig ruimte en betaalde er best wat voor door de ligging.
Veel, Breda is best prijzig. Waar we nu gaan wonen heb je veel meer ruimte in huis en een flinke achtertuin + klein voortuintje voor hetzelfde geld.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe verhoudt zich dat nou in de grotere steden in Brabant tot de randstad eigenlijk? Waarschijnlijk vergelijkbaar, stads wonen is over het algemeen vrij prijzig. Wel gezellig en hou ook wel van het stadse leven, maar als er eenmaal kinderen zijn worden er ook andere facetten belangrijk
Gezellig jonguhquote:Op maandag 15 februari 2016 16:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ben van Amsterdam naar Eindhoven gegaan. Soort cultuurshock zit ik nu in.
Vanavond is luisteren, klinkt best als een tof project.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nieuwe 'supergroep'. Minor Victories met leden van Editors, Slowdive en Mouwai. Single hierr
Lekker nummertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |