abonnement Unibet Coolblue
pi_159652001
Snollebollekes?
pi_159674848
Moderat nu naar de HMH op 1 oktober
pi_159674864
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 10:51 schreef indiaantje89 het volgende:
Moderat nu naar de HMH op 1 oktober
Aardige stap! Ik hoop ze toch gewoon op Lowlands te zien!
pi_159674938
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 22:25 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Lostprophets was helemaal achterlijk ja. Gadverdamme (terwijl ze wel wat ok tracks hadden vond ik :'))

Dat vond ik zo'n toffe band qua muziek, maar ik kan er nu toch allemaal niet meer zo goed naar luisteren
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_159674949
quote:
2s.gif Op woensdag 3 februari 2016 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zag laatst nog een stukje interview met 'm. Echt whatdefuck. Niks mis met artiesten die weleens aan de drugs zitten, als je daar op moet gaan selecteren kan je weinig luisteren, maar ik heb bij hem toch ook altijd het idee dat het een beetje geforceerd een imago aanmeten is.

De Zoon van Prince :')
Amen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_159674960
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 10:52 schreef theodoor9 het volgende:

[..]

Aardige stap! Ik hoop ze toch gewoon op Lowlands te zien!
Paradiso was in no time uitverkocht.

Enj Moderat kwa muziek kan prima in de HMH
pi_159675856
Weet iemand eigenlijk hoe het precies zit met artiesten die onder bepaalde boekingskantoren vallen, zijn die dan per definitie uit te sluiten voor festivals van andere boekingskantoren?

Ik zit namelijk eens naar de lijst van FriendlyFire te kijken, maar deze namen zul je dus per definitie niet op een ander festival tegen komen?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_159675915
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 11:41 schreef TheVulture het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het precies zit met artiesten die onder bepaalde boekingskantoren vallen, zijn die dan per definitie uit te sluiten voor festivals van andere boekingskantoren?

Ik zit namelijk eens naar de lijst van FriendlyFire te kijken, maar deze namen zul je dus per definitie niet op een ander festival tegen komen?
Valt erg mee volgens mij, vorig jaar was er nl. nogal wat te doen om de Friendly Fire header, en acts die dan zogezegd wel op BKS móesten staan. Bleek uiteindelijk niet op te gaan en meen dat bepaalde acts nog wel op andere festivals stonden.
pi_159675945


Dat was de lijst.

Alt-J > Lowlands
Kensington > Pinkpop

etc etc
pi_159675960
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 11:43 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Valt erg mee volgens mij, vorig jaar was er nl. nogal wat te doen om de Friendly Fire header, en acts die dan zogezegd wel op BKS móesten staan. Bleek uiteindelijk niet op te gaan en meen dat bepaalde acts nog wel op andere festivals stonden.
Ja ok, maar ik kan me haast niet voorstellen dat als je een exclusief contract met Friendly Fire hebt, ze het dan prima vinden als je een DTRH doet als je eigen kantoor BKS doet :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_159675990
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 11:45 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]

Dat was de lijst.

Alt-J > Lowlands
Kensington > Pinkpop

etc etc
ALt-J- stond natuurlijk daarvoor al wel op BKS dus daar had FF niet heel veel last meer van...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_159676023
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 11:45 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ja ok, maar ik kan me haast niet voorstellen dat als je een exclusief contract met Friendly Fire hebt, ze het dan prima vinden als je een DTRH doet als je eigen kantoor BKS doet :D
Eens, maar er is natuurlijk meer te doen dan alleen BKS, en ik denk niet dat Friendly Fire zich in de luxe positie bevindt acts exclusief te claimen. Ze zullen uiteraard de voorkeur geven aan hun eigen festival, maar op het moment dat een DTRH meer kan bieden, of het date-wise beter past bij Lowlands? Denk niet dat ze dan zeggen 'nou, dan maar geen gig'.
pi_159676062
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 11:48 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Eens, maar er is natuurlijk meer te doen dan alleen BKS, en ik denk niet dat Friendly Fire zich in de luxe positie bevindt acts exclusief te claimen. Ze zullen uiteraard de voorkeur geven aan hun eigen festival, maar op het moment dat een DTRH meer kan bieden, of het date-wise beter past bij Lowlands? Denk niet dat ze dan zeggen 'nou, dan maar geen gig'.
Nee ik kan me voorstellen dat je Lowlands niet zozeer als een concurrent ziet omdat daar toch wel wat tijd nog tussen zit en het ook een ander kaliber festival is geworden, maar een DTRH is wat dat betreft echt in alles een concurrent.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_159676203
Nog meer FES gangers die zichzelf dit weekend in het carnavals leven gaan storten :P?
pi_159676238
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 11:50 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Nee ik kan me voorstellen dat je Lowlands niet zozeer als een concurrent ziet omdat daar toch wel wat tijd nog tussen zit en het ook een ander kaliber festival is geworden, maar een DTRH is wat dat betreft echt in alles een concurrent.
Ben ik met je eens, aan de andere kant; als zij een flinke bak geld willen uittrekken voor een act, en dat ligt boven de daadwerkelijke 'waarde' (of de waarde die BKS/FF ziet) van die act, why not? Goed, zij hebben dan een act die je miss ook wel, maar als je ze boven de marktwaarde laat dokken...
pi_159676567
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 11:58 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ben ik met je eens, aan de andere kant; als zij een flinke bak geld willen uittrekken voor een act, en dat ligt boven de daadwerkelijke 'waarde' (of de waarde die BKS/FF ziet) van die act, why not? Goed, zij hebben dan een act die je miss ook wel, maar als je ze boven de marktwaarde laat dokken...
Ja als je er aan kan verdienen is het zo gek niet, maar zo dom zijn ze bij MoJo ook niet :D. Op DTRH heeft nog nooit een Friendly Fire-act geheadlined of zelfs maar gestaan als ik het zo snel kan zien.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_159682493
Zo weekend!!!

Nu even ordinair Brabo carnaval gaan vieren

En nee ik ga niet als Indiaan.

pi_159682603
Geniet ervan!
pi_159748133
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 17:29 schreef theodoor9 het volgende:
Geniet ervan!
Dank je,

Nu zo brak als wat hier op kantoor waar niets te doen is. :{
pi_159748185
En voor de mensen die het gemist hebben:

Beyoncé komt naar Nederland op zaterdag 16 juli in de Amsterdam ArenA.

Het is dat ik al te veel op het programma heb staan.
pi_159748269
Ben je weer nuchter indiaan?
pi_159748303
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 09:41 schreef Loveless85 het volgende:
Ben je weer nuchter indiaan?
Nee :O
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 9 februari 2016 @ 15:51:50 #248
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_159781391
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 15:50 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Is dat nieuw, nog niet eerder van gehoord?
Nee bestaat al een aantal jaar. http://www.hollandfestival.nl/nl/programma/2016/
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_159781422
Ah het is Africa Express, dat stond ook al eerder op Roskilde, toch? Toen werd Damon Albarn schandalig dronken en moest hij toch van het podium afgestuurd worden omdat ze maar bleven gaan?
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 9 februari 2016 @ 15:53:42 #250
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_159781453
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 15:52 schreef Loveless85 het volgende:
Ah het is Africa Express, dat stond ook al eerder op Roskilde, toch? Toen werd Damon Albarn schandalig dronken en moest hij toch van het podium afgestuurd worden omdat ze maar bleven gaan?
Ja vorig jaar, na volgens mij drie uur optreden :+
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')