Goed zegquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Zo zelfstandig naar het cb geweesthij is 470 gram aangekomen t.o.v. zijn geboorte gewicht
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 12:38 schreef Limone het volgende:
[..]Ik heb mijn haar gewassen en geföhnd. Ook wel een taartpuntje waard, vind ik.
Ik zou die keer extra wegen afwachten. Je kunt natuurlijk wel alvast die extra cc in de fles doen. Je kunt uit 1 'daling van de lijn' (iets minder hard groeiende lijn) toch niet opmaken dat ze niet goed groeit. Waarom moeten alle kinderen gemiddeld zijn volgens het CB. Zoals je zelf al zegt zal haar energie wel naar het groeien in de lengte gegaan zijn. Volgende keer is ze misschien wel meer aangekomen. Ze zit tussen de lijnen, is vrolijk en vraagt zelf toch niet om meer eten. Volgens mij gaat het dan prima met haar.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:04 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Hier ook bureau vanochtend. Ze vonden haar veel te weinig gegroeid (160 gram in 4 weken, maar in tegenstelling tot de vorige keer wel meer in de lengte). Advies was om meer te geven bij de flesvoeding (ze krijgt nu meestal 110), eventueel aanvullen met KV als ik niet genoeg kolf en eventueel met 4 maanden starten met fruithapjes.
En over twee weken een keer extra wegen.
Ik weet het niet hoor.. Ze gaat nu onder de middellijn, maar zit nog wel in de binnenste lijnen. Er is schijnbaar ook meer energie naar de lengte gegaan. Wil haar best meer cc geven bij de flessen, maar de afgelopen 3 weken heeft ze op zes dagen twee van de zes voedingen uit de fles gekregen. Dat zijn ongeveer 12 van de 126 voedingen. Het lijkt mij dat dat de afgelopen weken ook niet het verschil heeft gemaakt. Verder krijgt ze gewoon op verzoek voeding. Ze slaapt door en is supervrolijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je haar curve ook ingevoerd op de borstvoedingscurve/who curve?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:04 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Hier ook bureau vanochtend. Ze vonden haar veel te weinig gegroeid (160 gram in 4 weken, maar in tegenstelling tot de vorige keer wel meer in de lengte). Advies was om meer te geven bij de flesvoeding (ze krijgt nu meestal 110), eventueel aanvullen met KV als ik niet genoeg kolf en eventueel met 4 maanden starten met fruithapjes.
En over twee weken een keer extra wegen.
Ik weet het niet hoor.. Ze gaat nu onder de middellijn, maar zit nog wel in de binnenste lijnen. Er is schijnbaar ook meer energie naar de lengte gegaan. Wil haar best meer cc geven bij de flessen, maar de afgelopen 3 weken heeft ze op zes dagen twee van de zes voedingen uit de fles gekregen. Dat zijn ongeveer 12 van de 126 voedingen. Het lijkt mij dat dat de afgelopen weken ook niet het verschil heeft gemaakt. Verder krijgt ze gewoon op verzoek voeding. Ze slaapt door en is supervrolijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |