waarom niet 2x biceps 2 dagen achter elkaar? overbelasting?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:14 schreef tailfox het volgende:
Je kan nooit 2 keer biceps achter elkaar doen.
Wat wel zou kunnen
Ma -leg day Dinsdag tripeps en borst woensdag cardio donderdag biceps en rug vrijdag nek en buik zaterdag cardio.
Verder beter rustig en goed doen
Dag 2 kan je minder met je biceps en kans op over belasting is groterquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:37 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
[..]
waarom niet 2x biceps 2 dagen achter elkaar? overbelasting?
Want je moet je rug niet trainenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 09:43 schreef fathank het volgende:
BBB schema is het best
Maandag: borst + biceps
Dinsdag: Voetbaltraining
Woensdag:biceps + buik
Donderdag: voetbaltraining
Vrijdag:buik+borst
Zaterdag: rustdag want kater
Zondag: voetbalwedstrijd
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 09:43 schreef fathank het volgende:
BBB schema is het best
Maandag: borst + biceps
Dinsdag: Voetbaltraining
Woensdag:biceps + buik
Donderdag: voetbaltraining
Vrijdag:buik+borst
Dit kan ik echt niet doen, ik moet persé mijn volledige lichaam trainen anders heb ik gewoon niks gedaan.
Zaterdag: rustdag want kater
Zondag: voetbalwedstrijd
Nee triceps rug en nek zijn niet belangrijk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:21 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Want je moet je rug niet trainen?
Kostte me even om het sarcasme te ontdekkenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:33 schreef tailfox het volgende:
[..]
Nee triceps rug en nek zijn niet belangrijk.
ik ga zelf Maandag Dinsdag (of woensdag) Donderdag vrijdag (of zaterdag) en dat gaat prima. Het hangt eraf wat je doet,sta je als een malloot gewichten te gooien of sta je goed gecontroleerd te trainen. 8 keer licht kan beter zijn dan 10 keer zwaar en fout.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:42 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Kostte me even om het sarcasme te ontdekken.
@ TS: Zou lekker maximaal een 4-day split doen:
Ma: Benen
Wo: Borst + Triceps
Vr: Rug + Biceps
Zo: Schouders + Buik
Zie niet in waarom je er op de dagen tussendoor cardio bij zou moeten doen, tenzij je af wil vallen. Je spieren gaan er in ieder geval niet sneller door groeien. Het is sowieso vooral belangrijk te eten en goed te rusten. Less is more.
Als je minder spierpijn hebt, komt dat omdat je lichaam (zenuwstelsel) gewend raakt om een bepaalde inspanning te leveren. Je moet er wat gewicht bij gaan gooien, en meer spierpijn betekent niet per se meer gains. Dat is een van de grootste fabels, die er zijn. Focus op 6-12 rep range, 3-6 sets voor optimale spiergroei.
Alleen daarmee ga je er verder niet mee komen. Als je elke derde training een training op kracht gefocust (3-6 reps, 3 sets, hoog gewicht) doet, dan haal je het meeste uit je training. Gebruik de dagen ertussenin voor rust. Die heb je nodig.
Iedereen heeft zijn eigen doelen, wie ben jij om dat te bepalen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:46 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik ga zelf Maandag Dinsdag (of woensdag) Donderdag vrijdag (of zaterdag) en dat gaat prima. Het hangt eraf wat je doet,sta je als een malloot gewichten te gooien of sta je goed gecontroleerd te trainen. 8 keer licht kan beter zijn dan 10 keer zwaar en fout.
Verder ga trainen om fitter of sterker te worden niet groter.
was naar ts toe.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:53 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn eigen doelen, wie ben jij om dat te bepalen?
Dus ook 4 dagen in de weekquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:46 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik ga zelf Maandag Dinsdag (of woensdag) Donderdag vrijdag (of zaterdag) en dat gaat prima. Het hangt eraf wat je doet,sta je als een malloot gewichten te gooien of sta je goed gecontroleerd te trainen. 8 keer licht kan beter zijn dan 10 keer zwaar en fout.
Verder ga trainen om fitter of sterker te worden niet groter.
nouja buiten dat doe ik ook cardio en aikido. (al is het allemaal in de perfecte wereldquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 12:25 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Dus ook 4 dagen in de week. Is ideaal met voldoende rust. Meer moet je ook niet willen als je geen bodybuilder bent.
1 keer licht is al beter dan 10 keer zwaar en fout. Vorm is alles.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |