Ja voor mij ookquote:Op maandag 26 oktober 2015 21:52 schreef BabeWatcher het volgende:
Dag lieve Lisa, voor mij was jij de winnaar.
Ik snap sowieso niet waarom ze het overlaten aan het plebs. Jury geeft motieven om nummer vier en drie weg te sturen, allemaal doordachte redenen (of je het er nu mee eens bent of niet). Voor het belang van het model en de potentiële opdrachtgevers. En dan komen ze bij de allesbeslissende stemming aankloppen bij het sms volk.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:54 schreef zoem het volgende:
Dus je kon hiervoor ook al de hele tijd telefonisch stemmen, maar inmiddels heeft de jury er twee weggestuurd?
Als rachel wint gooi ik mijn nieuwe laptop over het balkon. Gaat niet gebeuren.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:56 schreef MaJo het volgende:
Rachel is na Lisa mijn favoriet, hopelijk wint ze! Loiza is tof maar niet echt een model. En geweldig hoe Celine er meteen uit lag![]()
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens!quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:56 schreef MaJo het volgende:
Rachel is na Lisa mijn favoriet, hopelijk wint ze! Loiza is tof maar niet echt een model. En geweldig hoe Celine er meteen uit lag![]()
Vorig jaar won ook degene waarvan ik het het minst had verwacht, er gebeuren soms rare dingenquote:Op maandag 26 oktober 2015 21:57 schreef roos94 het volgende:
[..]
Als rachel wint gooi ik mijn nieuwe laptop over het balkon. Gaat niet gebeuren.
Ja precies datquote:Op maandag 26 oktober 2015 21:57 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens!
Loiza heeft enorm de gunfactor maar ik vind Rachel meer een model.
Dit. Loiza MOET winnen, want dat is hip, het eerste transgender model ever wereldwijd dat een NTM wint = goede reclame voor HNTM.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:57 schreef roos94 het volgende:
[..]
Als rachel wint gooi ik mijn nieuwe laptop over het balkon. Gaat niet gebeuren.
Dit dus. Sylvia Geersen en Patricia van der Vliet wonnen ook niet, maar zijn toch zeer succesvol.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:56 schreef ntm het volgende:
Beste revenge voor Lisa is om de meest succesvolle te wordenVan Loiza en Rachel zul je hierna toch weinig meer horen.
Daar moest ik ook aan denkenquote:Op maandag 26 oktober 2015 22:01 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Dit dus. Sylvia Geersen en Patricia van der Vliet wonnen ook niet, maar zijn toch zeer succesvol.
ik mis the walking deadquote:Op maandag 26 oktober 2015 22:04 schreef roos94 het volgende:
Binnen een kwartier? Nu mis ik het begin van liefde voor later
Komt ook echt super goed over in deze kleding phehehequote:Op maandag 26 oktober 2015 22:06 schreef MaJo het volgende:
Oef Rachel kan niet dansenMaar ja boeiend voor een model
niet alleen met die roze pruikquote:Op maandag 26 oktober 2015 22:05 schreef SunChaser het volgende:
Met die roze pruik lijkt Loiza op een trottoirprostituee
Sjeekequote:Op maandag 26 oktober 2015 22:07 schreef Cee het volgende:
Nooit gedacht het te zeggen, maar geef me Glennis Grace.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:07 schreef Cee het volgende:
Nooit gedacht het te zeggen, maar geef me Glennis Grace.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |