Grace jonesquote:Op maandag 26 oktober 2015 21:18 schreef ato het volgende:
Even een vraag, misschien weet Toeps het we.
Zijn er trans modellen?
Jaquote:Op maandag 26 oktober 2015 21:21 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zij is toch als vrouw geboren !
Ja hoor maar ligt wel aan het segment/magazine. Als je sites zoals Dazed & Confused kijkt en ID magazine krijg je alleen maar transmensen gespamd.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:18 schreef ato het volgende:
Even een vraag, misschien weet Toeps het we.
Zijn er trans modellen?
Raar, irritant en moeilijk mens.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:22 schreef ato het volgende:
Dat is wel een echte vrouw hoor, raar mens maar wel vrouw.
quote:
Nette gozer toch?quote:
Wat bedoel je Cee?!quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:31 schreef Cee het volgende:
Oei, Lisa's vriend moet haar nog iets bekennen.
Oh ja Valentijn...quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:26 schreef megamandy het volgende:
Maar de bekendste op dit moment is Andrej Pejic,
in 2011 officieel nog als man voor de HEMA:
[ afbeelding ]
inmiddels is het Andreja en geopereerd en officieel vrouw.
Daarnaast heb je Valentijn de Hingh die ook bekend is geworden door een documentaire waar ze als klein jongetje werd gevolgd.
[ afbeelding ]
Deze foto komt uit een campagne voor & Other Stories die compleet door en met transgenders is gemaakt.
http://www.vogue.nl/artik(...)-transgendercampagne
[ afbeelding ]
Zoek de betekenis van transgender maar eens op.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:33 schreef zoem het volgende:
Je kunt niet geboren worden als transgender
Waar heb jij het over?quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:33 schreef zoem het volgende:
Je kunt niet geboren worden als transgender
Loiza zei dat ze als transgender geboren is. Ik vond het een rare uitspraak, dus vandaar dat ik het in de groep gooiquote:
Je wordt er ook zo mee geboren.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:35 schreef zoem het volgende:
[..]
Loiza zei dat ze als transgender geboren is. Ik vond het een rare uitspraak, dus vandaar dat ik het in de groep gooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |