quote:LOL!!!!!
Op dinsdag 19 november 2002 10:09 schreef nikanoru het volgende:
Joh dat mag je niet eens zien want dan ben je een racist.
quote:OK.. dan ben ik dus ook een racist! Tjonge.. echt irritant dat je niet eens je mening over feiten mag uiten!
Op dinsdag 19 november 2002 10:09 schreef nikanoru het volgende:
Joh dat mag je niet eens zien want dan ben je een racist.
let op: over 8 jaar ga ik in de politiek ...
quote:Daar moet je mee uitkijken: als je te populair wordt schieten ze je dood.
Op dinsdag 19 november 2002 10:14 schreef atp-5 het volgende:[..]
OK.. dan ben ik dus ook een racist! Tjonge.. echt irritant dat je niet eens je mening over feiten mag uiten!
let op: over 8 jaar ga ik in de politiek
...
Bij Peter R. de Vries zie ik anders nog genoeg "witjes" in beeld komen.
De zaken van deze week.
Bodegraven/Antwerpen : Liquidatie man
quote:Haarlem : Overval woning
Daders
Volgens getuigen gaat het om twee daders. Het signalement van de vermoedelijke schutter is: een man met een getinte huid, leeftijd circa 20 jaar, lengte 1.70 1.75 meter, rastahaar, een sik en een verweerd gezicht. Hij droeg een donkere lange jas en een donkere broek met wijde pijpen.De tweede dader is een blanke man, leeftijd circa 25 jaar, lengte 1.65 - 1.70 meter en kort donker blond haar. Hij droeg een blousonvest en een donkere broek
Aangezien de auto in Nederland werd gestolen zouden de daders uit Nederland kunnen komen.
quote:Utrecht : Moordaanslag
Signalement dader
Het gaat om een blanke man, hij leek een wat rossig uiterlijk te hebben, dus een extra lichte huidskleur, lengte +/- 1.80 meter en hij heeft een normaal postuur.Hij droeg een donkere bivakmuts, daarom valt er over zijn leeftijd of andere gezichtskenmerken niets te zeggen.
Verder droeg hij een lichtkleurig T-shirt. Op één van zijn bovenarmen heeft de man een tatoeage, die stak net onder de (korte) mouw uit. Het is een blauwe tatoeage met dikke lijnen. Over de afbeelding is verder niets bekend maar volgens het slachtoffer zag het er wat amateuristisch uit. Ook droeg hij zwarte handschoenen, een blauwe spijkerbroek en blauw/grijze stoffen sportschoenen van het merk Nike. Tot slot had hij een zwart glanzend rugzakje bij zich.
quote:Den Helder : Moord
Signalement dader
Het gaat om een man met een donkere huidskleur, leeftijd: 20 à 30 jaar, lengte: 1.75 à 1.80 meter, normaal postuur, zwart haar, smal gaaf ongeschoren gezicht en een boxersneus.
Hij droeg een baseball pet, mogelijk zwart van kleur, donkerblauwe jas met op de rug op schouderhoogte horizontale lichte strepen en hij droeg een donkere broek, mogelijk een spijkerbroek.De schutter had een zwart wapen bij zich. Mogelijk een pistoolmitrailleur.
quote:Resultaten vorige week:
Zijn de meerderheid van de daders getint ? En wie zegt dat getint=buitenlander ?
quote:Rubiek gezocht:
Signalement daders
Dader 1: Jongen met getinte huidskleur; 16-20 jaar; 1.75-1.80 mtr lang; donkerbruine ogen en een smal postuur. Volgens getuigen had de jongen een verzorgd uiterlijk. Hij droeg tijdens de overval een donkere gebreide muts, een jack met daaronder een trui met een col en een donkere broek.
Dader 2: Blanke man; 25-30 jaar; 1.70-1.75 mtr lang en een smal postuur. Hij droeg een lichte baseball pet; lichte jas met zwarte vlakken aan de zijkant en achterop een soort klep; lichte broek en zwarte handschoenen.
Beide daders spraken accentloos Nederlands.Op de foto is dader 1 te zien op twee verschillende dagen. Van dader 2 is helaas geen foto.
quote:Pssst, het schijnt om zwarte olie te gaan...
Op dinsdag 19 november 2002 10:26 schreef spaceben het volgende:
wat een frustraties hier... hee, bij spanje ligt een tanker een ecologische ramp te veroorzaken!
(of mag ik dat niet zeggen omdat ik dan een linkse relschopper ben ofzo)
Maar kranten en journaals censureren dit detail.
quote:Valt mij op:
Op dinsdag 19 november 2002 11:23 schreef McDev het volgende:
Media-manipulatie, zoals je ziet trekken onze mediteranne medemens veel meer verkoopcijfers, kijkcijfers, etc. zolang ze negatief in het nieuws komen.Bij Peter R. de Vries zie ik anders nog genoeg "witjes" in beeld komen.
quote:Heeft niemand nou hierop wat te zeggen ?
Op dinsdag 19 november 2002 11:26 schreef Choller het volgende:
www.opsporingverzocht.nlDe zaken van deze week.
Bodegraven/Antwerpen : Liquidatie man
[..]Haarlem : Overval woning
[..]Utrecht : Moordaanslag
[..]Den Helder : Moord
[..]Resultaten vorige week:
Oosterhout : Mislukte overvallen
[..]Rubiek gezocht:
Is deze man een Turk/Marokkaan? Lijk mij een gabber of rus
http://opsporing.samenveilig.nl/gezocht.asp
[Dit bericht is gewijzigd door Choller op 19-11-2002 13:35]
quote:dus toch weer...
Op dinsdag 19 november 2002 11:50 schreef Chooselife het volgende:[..]
Pssst, het schijnt om zwarte olie te gaan...
Maar kranten en journaals censureren dit detail.
quote:Ik vind het inderdaad wel goed dat je het even na hebt gekeken. Kennelijk is de perceptie van degene die keek anders dan wat er werkelijk voorbij kwam. Misschien is het interessant om daar eens over na te dneken?
Op dinsdag 19 november 2002 12:11 schreef Choller het volgende:[..]
Heeft niemand nou hierop wat te zeggen ?
. Zoals ik zei zie ik niet in de uitzending van afgelopen week dat de meerderheid van de daders een "getinte" huidskleur hebben, laat staan buitenlanders zijn.
[hier zou ik graag de sub gebruiken maar die doet het niet]
Kijk ook eens naar de url van het plaatje !
[/hier zou ik graag de sub gebruiken maar die doet het niet]
Heb je daar al eens over nagedacht?
quote:Niemand zit dat te vertellen. Wat de topic starter zegt is
Op dinsdag 19 november 2002 13:59 schreef Brighteyes het volgende:
MIsschien is het wel zo dat die getinte overvallers/moordenaars etc. veel slimmer zijn dan de blanke en dus minder makkelijk gepakt kunnen worden, waardoor er dus zo'n programma nodig is.
M.a.w. zijn blanke criminelen dommer, waardoor ze sneller opgepakt worden?Heb je daar al eens over nagedacht?
quote:Zoals ik al heb aangegeven was er in de uitzending 3 getinte mannen en 4 blanke mannen. Dus het was niet alleen getinte huidskleur. Hij noemt ook buitenlanders. Ik weet niet waar hij dit vandaan haalt, aangezien er ook getinte nederlanders zijn en dat zeker 1 getinte dader accentloos nederlands sprak.
Op dinsdag 19 november 2002 10:05 schreef t.t het volgende:
Maakte zij gisteren ineens de opmerking: "Goh, je hoort eigenlijk alleen maar dat het om een dader met een getinte huidskleur gaat, of met een negroide uiterlijk, of de dader sprak met een buitenlands accent..." Ik moet bekennen dat dit inderdaad het geval is, of ligt dit gewoon aan mij zie ik spoken in plaats van buitenlanders?
Ik kijk ook vaak naar OV en ik zie niet dat de meerderheid getint is laat staan buitenlander. Meestal is het 50/50.
Maar ja, draai de dingen maar om. Ik heb nooit beweerd dat buitenlanders niet de meeste overvallen plegen. Maar wat ik met de bovenstaande feiten zegt hoor je niemand iets zeggen.
Nogmaals
quote:He, hallo, ik probeerde alleen een ander invalshoek uit.
Op dinsdag 19 november 2002 14:28 schreef Choller het volgende:[..]
Niemand zit dat te vertellen. Wat de topic starter zegt is
[..]Zoals ik al heb aangegeven was er in de uitzending 3 getinte mannen en 4 blanke mannen. Dus het was niet alleen getinte huidskleur. Hij noemt ook buitenlanders. Ik weet niet waar hij dit vandaan haalt, aangezien er ook getinte nederlanders zijn en dat zeker 1 getinte dader accentloos nederlands sprak.
Ik kijk ook vaak naar OV en ik zie niet dat de meerderheid getint is laat staan buitenlander. Meestal is het 50/50.
Maar ja, draai de dingen maar om. Ik heb nooit beweerd dat buitenlanders niet de meeste overvallen plegen. Maar wat ik met de bovenstaande feiten zegt hoor je niemand iets zeggen.
Nogmaals
quote:Jahh sorry het was niet direct op jouw bedoeld. Ik snap jouw invalshoek eigenlijk wel.
Op dinsdag 19 november 2002 15:32 schreef Brighteyes het volgende:[..]
He, hallo, ik probeerde alleen een ander invalshoek uit.
Wat kan mij het nou schelen waar die kl**tzakken vandaan komen en hoe ze eruit zien? Ze moeten allemaal opgesloten worden!
Het irriteert me soms gewoon dat wanneer je met bewijzen komen dat ze iets helemaal je ze nooit meer ziet/hoort/leest. Iedereen zit te schreeuwen om bewijzen en wanneer je met bewijzen komen gaan ze stiekem schuilen, totdat weer een andere troll komt, daarna zijn komen ze weer blind tevoorschijn en gaan ze meetrollen.
Lekker de zielige in de hoek gedrukte zwakzinnige autochtoon uithangen.
quote:Lol overigens ben ik ook benieuwd naar waar t.t. en zijn vrouwtje blijven.
Op woensdag 20 november 2002 15:08 schreef gelly het volgende:
Het grappige is ook dat men zegt "blblabla.. maar als ik dat zeg ben ik een racist !", terwijl niemand dat beweertLekker de zielige in de hoek gedrukte zwakzinnige autochtoon uithangen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |