Zou toch mooi zijn?quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:04 schreef Morton_Koopa het volgende:
voor het geval dat ze het stiekem opruimen
Nog niet gesproken, liever eerst weten waar ik sta ivm rechten.quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:07 schreef Dries4Ever het volgende:
Wat zei de verhuurder toen je hem belde?
Contact opnemen met de verhuurderquote:Op maandag 26 oktober 2015 16:04 schreef Morton_Koopa het volgende:
Wat is nu voor mij de verstandigste route om deze schade recht te zetten??
Het voordeel is dat als je tv nu in de fik vliegt van al het stof dat erin zit, dat je plafond het langer uithoudtquote:Op maandag 26 oktober 2015 16:10 schreef Morton_Koopa het volgende:
[..]
Nog niet gesproken, liever eerst weten waar ik sta ivm rechten.
In de OP staat gewoon dat er aangegeven was dat dat niet nodig was, omdat alles afgedekt zou worden..quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:21 schreef zatoichi het volgende:
Heeft de verhuurder van te voren niet aangegeven dat je alles moest afdekken etc.?
Elke keer als ik een verbouwing had in mijn huis, werd keurig aangegeven dat er bouwstof bij kwam, dus alles afdekken, of liever nog de kamer uit...
Daar wacht je in zo'n geval toch niet een halve week mee? Als zij dingen beloven en vervolgens niet nakomen moeten ze gewoon schade vergoeden. Direct verhuurder bellen dus.quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:10 schreef Morton_Koopa het volgende:
[..]
Nog niet gesproken, liever eerst weten waar ik sta ivm rechten.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:26 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Daar wacht je in zo'n geval toch niet een halve week mee? Als zij dingen beloven en vervolgens niet nakomen moeten ze gewoon schade vergoeden. Direct verhuurder bellen dus.
En dat hoort zo'n klusjes bedrijf ook gewoon te doen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:24 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
In de OP staat gewoon dat er aangegeven was dat dat niet nodig was, omdat alles afgedekt zou worden..
Ja dat hoor je naar de aannemer toe te melden.quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:35 schreef Morton_Koopa het volgende:
verhuurder schuift het af op de aannemer en zegt dat ik het via hem moet oplossen. Dit klopt volgens mij helemaal niet.
[..]
Inderdaad. Verhuurder heeft aannemer ingehuurd. Zijn pakkie aan om dat te regelen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:35 schreef Morton_Koopa het volgende:
verhuurder schuift het af op de aannemer en zegt dat ik het via hem moet oplossen. Dit klopt volgens mij helemaal niet.
[..]
Jij hebt een contract met de verhuurder, die moet zorgen dat alles opgelost en hersteld wordt.quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:35 schreef Morton_Koopa het volgende:
[..]
Los daarvan is een fatsoensnorm overschreden. En de apparatuur krijgt in elk geval geen langere levensduur met een extra laag stof.quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:52 schreef JackLucifer het volgende:
Is er daadwerkelijk iets kapot dan?
Niks van aantrekken, gewoon aansprakelijk stellen voor de schade. Wat is die schade concreet?quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:35 schreef Morton_Koopa het volgende:
verhuurder schuift het af op de aannemer
Een uurtje schoonmaken en een niet aantoonbare verkorting van de levensduur van elektronische apparaten?quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:35 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Niks van aantrekken, gewoon aansprakelijk stellen voor de schade. Wat is die schade concreet?
En tientje dus? EUR 12,50 misschien?quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:37 schreef probeer het volgende:
[..]
Een uurtje schoonmaken en een niet aantoonbare verkorting van de levensduur van elektronische apparaten?
Schade bedraagt het volgende:quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 08:49 schreef Degodvader het volgende:
Voordat je schade zoi willem verhalen eerst de volgende vraag: wat is je schade?
De vraag had moeten zijn "hoeveel bedraagt je schade?". In Euro's dus. Ik zie namelijk een hoop dingen die in juridische zin in elk geval geen schade zijn..quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 11:30 schreef Morton_Koopa het volgende:
[..]
Schade bedraagt het volgende:
- stof in elektronische apparaten, hoogst waarschijnlijk onklaar
- vieze zwarte vegen op net nieuwe wit plafond en muren
- deuken in mijn koelkast inclusief krassen
- krassen op mijn kleding kast
- gebruikte glazen en bestek, niet afgewassen ongevraagd gepakt
- krukje van mij stond in andere woning, niet opgeruimd
- keukenrollen opgemaakt en niet vervangen
- afvalzakken opgemaakt en niet vervangen
- verf vlekken in matras
- dikke stof laag op en in matras
Al wat vies is, laten schoonmaken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 11:30 schreef Morton_Koopa het volgende:
Schade bedraagt het volgende:
- stof in elektronische apparaten, hoogst waarschijnlijk onklaar
- vieze zwarte vegen op net nieuwe wit plafond en muren
- deuken in mijn koelkast inclusief krassen
- krassen op mijn kleding kast
- gebruikte glazen en bestek, niet afgewassen ongevraagd gepakt
- krukje van mij stond in andere woning, niet opgeruimd
- keukenrollen opgemaakt en niet vervangen
- afvalzakken opgemaakt en niet vervangen
- verf vlekken in matras
- dikke stof laag op en in matras
de verhuurder is al gebeld en die zegt dat de aannemer hiervoor gebeld moet worden. Kortom die schuift het gewoon een loket verder.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 12:06 schreef Gia het volgende:
[..]
De apparatuur, nu fotograferen, maar heb je al gedaan, en als die inderdaad kapot is, ook verhalen.
En ik zou meteen de verhuurder bellen, die heeft meer macht om achter die aannemer aan te gaan dan jij.
Dit is WGR, geen R&P..quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 12:16 schreef Ouder1 het volgende:
De brutaliteit ook om zich bij een klant in huis ongevraagd te gedragen alsof ze thuis zijn!
Serviesgoed pakken/gebruiken, vuilniszakken en keukenpapier pakken/gebruiken en hoogstwaarschijnlijk ook zonder enige gene drollen draaien in jouw wc.
Getver de getver. Ik zou eisen dat je huis van onder tot boven door professionals gereinigd en ontsmet wordt.
Is niet van belang.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 12:52 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat deze klusjesmannen dat recht niet hebben. Dus ben je weer bij WGR.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |