Ik heb net de samenvatting opnieuw bekeken, in elk geval 3 kansen die hij verprutste.quote:Op maandag 26 oktober 2015 15:32 schreef satecl het volgende:
[..]
Het AD gaf hem een 5.Ik snap daar echt werkelijk niks van. Ik vond het meer dan prima spelen. Misschien wel de beste in het veld na El Ahmadi. Bijna bij elke aanval betrokken.
[..]
Hij speelde gister inderdaad drama, maar 3 open kansen vind ik overdreven. Ik heb ze in ieder geval niet gezien. H.FR z'n mening over Kramer neem ik niet serieus, die heeft gewoon een hekel aan hem
Ben ik met je eens maar 1 goal komt sowieso doordat kramer alle verdedigers wegtrekt met z'n loopactie.quote:Op maandag 26 oktober 2015 15:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb net de samenvatting opnieuw bekeken, in elk geval 3 kansen die hij verprutste.
Dankzij jou zat ik gister alleen in de stad...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:04 schreef satecl het volgende:
[..]
Dankzij jou zat ik gister alleen in de stad...Was ik het vergeten door te geven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was naar Arnhem. Kostelijk vermaakt.
Groot fan van User Wotte
Nee, ik wist ervan. Ik bleef ook verstandig thuis. Ik zag je niet voor de ramen staan bij de goals... Zo'n kop als die van jou is niet te missen dacht ik.quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Was ik het vergeten door te geven?
Ik was naar Arnhem. Kostelijk vermaakt.
Zoals je weet ben ik een rustig persoon.quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:06 schreef satecl het volgende:
[..]
Nee, ik wist ervan. Ik bleef ook verstandig thuis. Ik zag je niet voor de ramen staan bij de goals... Zo'n kop als die van jou is niet te missen dacht ik.
Das wel heel treurig jaquote:
Mag best. Een onterechte strafschop, een buitenspelgoal en een per ongeluk van richting veranderd schot en dat het dan 4-3 voor Ajax wordt. Zou lachen zijn toch? Heeft hij toch weer een hattrick gemaakt.quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:40 schreef zoekeenleven het volgende:
Waarom mag Kuyt woensdag geen hattrick maken
Wat ik mij nu echt afvraag bij posts al deze, vind je nu daadwerkelijk dat je iets leuks/grappigs/zinnigs uit je vingers hebt geperst als je het nog eens terug leest?quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:48 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Mag best. Een onterechte strafschop, een buitenspelgoal en een per ongeluk van richting veranderd schot en dat het dan 4-3 voor Ajax wordt. Zou lachen zijn toch? Heeft hij toch weer een hattrick gemaakt.
Uitslag is dus 10-1 op 9 posities beter dus word het 3-1.quote:
Als je mijn post treurig vindt vraag ik me af wat je van 95% van alle andere posts vindt.quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat ik mij nu echt afvraag bij posts al deze, vind je nu daadwerkelijk dat je iets leuks/grappigs/zinnigs uit je vingers hebt geperst als je het nog eens terug leest?
Man, wat een treurnis.
Hij vraagt naar jouw mening, niet naar zijn eigen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 17:01 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Als je mijn post treurig vindt vraag ik me af wat je van 95% van alle andere posts vindt.
Andersom had je het waarschijnlijk wel leuk gevonden.
Je beantwoordt mijn vraag niet en wijst vervolgens naar anderen. Wederom vrij treurig.quote:Op maandag 26 oktober 2015 17:01 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Als je mijn post treurig vindt vraag ik me af wat je van 95% van alle andere posts vindt.
Andersom had je het waarschijnlijk wel leuk gevonden.
10-1 dus ze zijn op 9 posities beter dus dan wordt het 3-1.quote:
Die Rob Jacobs is echt niet serieus te nemen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 17:11 schreef Pascalus het volgende:
[..]
10-1 dus ze zijn op 9 posities beter dus dan wordt het 3-1.
Natuurlijk is het niet zinnig wat ik postte net als 95% van de posts die je hier voorbij ziet komen en geloof me er zitten nog veel sneuere dingen tussen. Ik scheld tenminste niemand uit. Maar wel leuk dat je even reageert op wat ik uit mijn vingers perstte. Neem het vooral niet al te serieus. Groetjes.quote:Op maandag 26 oktober 2015 17:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je beantwoordt mijn vraag niet en wijst vervolgens naar anderen. Wederom vrij treurig.
Volgens mij is sjaalmans een beetje voor Feyenoordquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |