De beesten worden regelmatig ontvlooid en zijn gelukkig vrij, we hebben gecontroleerd op bedwants, negatief gelukkig, en tegen muggen, haar kamer is helemaal behoord, bestekkerd en weet ik wat, maar buiten kan ik er helaas weinig aan doen behalve smeren, maar 1 beet kan meerdere bulten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:03 schreef Skittles het volgende:
Ga je nog maatregelen nemen tegen eventuele muggen of insecten?
Die bulten kunnen trouwens ook komen van vlooienbeten. Geen idee of je daar al naar gekeken hebt bij je honden en kat?
Beterschap voor Saar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik echt aan het werk. (Uitstelgedrag!)
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
quote:Op zondag 1 november 2015 12:50 schreef Franny_G het volgende:
Oh en toch nog even een fotootje ook, van I die tot haar knieen in de bladeren staat (ze ging er ook nog even in liggen).
ISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik echt aan het werk. (Uitstelgedrag!)
en vervelend van de eczeem. (En ik doe niet aan mijnes heeft t erger... ik vind jeuk bij kinderen echt heel ruk.. arme ukkies)
Drankje lijkt hier wel te werkenS. 2014
J. 2016
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 november 2015 13:35 schreef _NIKKI_ het volgende:
GM beterschap voor Saar.
I in de herfstbladeren.Wat rot dat het eczeem terug is gekomen. Hopelijk werkt het smeren snel.
In onze wijk vierden we gisteren Halloween. Het was eigenlijk de bedoeling dat T en S even door onze straat zouden wandelen waarna ze naar bed zouden gaan. Alleen vonden ze het zo enorm tof dat we ze in hun wandelwagen gewoon maar de hele avond hebben meegenomen. Ze gingen uiteindelijk pas om 21:00 uur naar bed en hebben uigeslapen tot 8:00 uur. Toch ondanks alle vreemde indrukken van gisteravond een flinke tijd geslapen. Een kleine sfeerimpressie van mijn pompoentjes in de spoiler.Je pompoentjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik vind de kleine heks ook
![]()
Leuk dat ze zoiets organiseren, Is dat dan ook trick or treat of alleen lampionoptocht?
Bij mijn ouders hadden ze gister een griezelspeurtocht door de vele poortjes, ik wilde eerst gaan kijken met Saar, maar zag "monsters" voorbij komen waarvan ik al onder de indruk was dus heb het maar niet gedaan.S. 2014
J. 2016
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon doen tijdens je verlof met Lucas' zusje! Dan heb je toch zeeën van tijd! (Ja, het wordt een meisjequote:Op zondag 1 november 2015 15:51 schreef Chanty het volgende:
En verder doe ik net alsof ik de hele fotoboekendiscussie niet gelezen heb want ik moet nog een fotoboek uit 2008 maken plus trouwalbum, zwangerschapsalbum, babyboek, vakantiealbums…
Laatst met Lucas naar het bos, hij wordt zo groot![]()
![]()
Dat dacht ik die ook met het laatste verlofquote:Op zondag 1 november 2015 15:57 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Gewoon doen tijdens je verlof met Lucas' zusje! Dan heb je toch zeeën van tijd! (Ja, het wordt een meisje)
Fijne herfstfoto's joh <3 Hier zijn alle blaadjes al gevallen
Zusjes. Chanty krijgt een tweelingquote:Op zondag 1 november 2015 15:57 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Gewoon doen tijdens je verlof met Lucas' zusje! Dan heb je toch zeeën van tijd! (Ja, het wordt een meisje)
Fijne herfstfoto's joh <3 Hier zijn alle blaadjes al gevallen
quote:Op zondag 1 november 2015 15:40 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ja het is echt trick or treat. Met versierde huizen door de hele wijk en heel wat huizen waarvan de bewoners echt een act opvoeren zoals "Heel Holland hakt", "The voice of horror" of een man met kettingzaag die achter een hoekje vandaan komt. Zelfs ik vind het af en toe eng. Mijn man was een gestoorde kok die als mijn zwager op de biobak klopte achter de deur vandaan kwam (zie spoiler).
Die puma's van magere heinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar serieus, vinden de kinderen dat niet eng?
S. 2014
J. 2016
Ja dit.quote:Op zondag 1 november 2015 16:27 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
Zusjes. Chanty krijgt een tweeling
Jij had geen zeeën van tijd tussen de spuitluiers-voedingen-verschoningen-voedingen-hazenslaapjes-voedingen-boodschappen-voedingen-wasjes draaien-spuitluiers-krampjes-voedingen?quote:
quote:Op zondag 1 november 2015 17:10 schreef Dyre het volgende:
NIKKI je pompoentjes![]()
En je mooie grote heksje
Gisteren zijn hier ook veel kindjes zingend aan de deur geweest. Ik heb het vroeger nooit gevierd, maar hier in de buurt wordt het dus blijkbaar veel gedaan. Wel echt alleen maar voor de kindjes, dus geen kettingzagen
Vandaag ben ik alle Marsjes en Haribo's op aan het eten die over zijn
Grote L in het bosWij zijn toevallig ook geweest vandaag, maar alle blaadjes, takjes en eikeltjes verdwijnen nog steeds in die mond, dus we moeten echt een bandje opnemen met:"Nee L, niet in de mond he".
Enne, zeeën van tijd in je verlof?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |