abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157231305
Ga je nog maatregelen nemen tegen eventuele muggen of insecten?
Die bulten kunnen trouwens ook komen van vlooienbeten. Geen idee of je daar al naar gekeken hebt bij je honden en kat?

Beterschap voor Saar :*
pi_157232015
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 21:03 schreef Skittles het volgende:
Ga je nog maatregelen nemen tegen eventuele muggen of insecten?
Die bulten kunnen trouwens ook komen van vlooienbeten. Geen idee of je daar al naar gekeken hebt bij je honden en kat?

Beterschap voor Saar :*
De beesten worden regelmatig ontvlooid en zijn gelukkig vrij, we hebben gecontroleerd op bedwants, negatief gelukkig, en tegen muggen, haar kamer is helemaal behoord, bestekkerd en weet ik wat, maar buiten kan ik er helaas weinig aan doen behalve smeren, maar 1 beet kan meerdere bulten.
T is gewoon zwaar ruk! Maar goed we hopen dat dit werkt, maandag sowieso overleg met dermatoloog.
S. 2014
J. 2016
pi_157234301
Arme Saar ;( beterschap! Hoe controleer je eigenlijk op bedwants? Samen wel een leuke dag gehad?
Wij doen ook bijna niks meer samen :{ laatste keer was een weekendje weg in januari.

Sun ook genoten van me-time?
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_157235097
We hebben even heerlijk genoten samen. O+ moeten we echt vaker doen.

Bedwants;

Symptomen in het bed:Bloedvlekken (deze kunnen veroorzaakt zijn door krabben aan bultjes na beet door de betwants).Streepjes bloed (de bedwants bijt, zuigt zich vol en gaat daarna terug naar zijn schuilplaats. Onderweg verliest de bedwants spoortjes bloed).Bloedvlekken met "inhoud" (dit kunnen geplette bedwantsen zijn die zich al vol hadden gezogen met bloed).Vlekken zonder bloed (dit kunnen geplette bedwantsen zijn zonder bloed).
S. 2014
J. 2016
pi_157242110
Het is lang niet zo vervelend als wat jouw Saar heeft GM, maar I heeft ineens veel eczeem. Als baby had ze er ook een tijdje last van, toen was het heel lang weg, op af en toe een wat droge huid na. Maar nu: echt flink op haar ruggetje, buik, en knieholtes. Het viel me al op dat ze wat met haar handjes op haar rug aan het friemelen was, maar toen we vanochtend even goed gingen kijken, zag het er niet goed uit. Rood, droog, vlekkerig, geïrriteerd. Meteen gaan smeren en hopelijk wordt het snel minder.

Verder zit ik nu even in een koffietentje om wat voor mijn werk te doen. Thuis is het alleen maar mama mama mama, en ze volgt me naar de wc en wil alles wat ik ook doe. Zo lief maar af en toe ook vermoeiend. We kunnen dan wel afspreken dat mijn vriend zich even over haar ontfermd, maar op de een of andere manier houdt zij zich dan niet aan die afspraak. :D .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_157242606
Oh en toch nog even een fotootje ook, van I die tot haar knieen in de bladeren staat (ze ging er ook nog even in liggen O+ ).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu ga ik echt aan het werk :') . (Uitstelgedrag!)
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_157242948
quote:
10s.gif Op zondag 1 november 2015 12:50 schreef Franny_G het volgende:
Oh en toch nog even een fotootje ook, van I die tot haar knieen in de bladeren staat (ze ging er ook nog even in liggen O+ ).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu ga ik echt aan het werk :') . (Uitstelgedrag!)
I O+ en vervelend van de eczeem. (En ik doe niet aan mijnes heeft t erger... ik vind jeuk bij kinderen echt heel ruk.. arme ukkies)

Drankje lijkt hier wel te werken
S. 2014
J. 2016
pi_157243542
GM beterschap voor Saar. :*

I in de herfstbladeren. O+ Wat rot dat het eczeem terug is gekomen. Hopelijk werkt het smeren snel.

In onze wijk vierden we gisteren Halloween. Het was eigenlijk de bedoeling dat T en S even door onze straat zouden wandelen waarna ze naar bed zouden gaan. Alleen vonden ze het zo enorm tof dat we ze in hun wandelwagen gewoon maar de hele avond hebben meegenomen. Ze gingen uiteindelijk pas om 21:00 uur naar bed en hebben uigeslapen tot 8:00 uur. Toch ondanks alle vreemde indrukken van gisteravond een flinke tijd geslapen. Een kleine sfeerimpressie van mijn pompoentjes in de spoiler. :D

SPOILER
pi_157244925
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 13:35 schreef _NIKKI_ het volgende:
GM beterschap voor Saar. :*

I in de herfstbladeren. O+ Wat rot dat het eczeem terug is gekomen. Hopelijk werkt het smeren snel.

In onze wijk vierden we gisteren Halloween. Het was eigenlijk de bedoeling dat T en S even door onze straat zouden wandelen waarna ze naar bed zouden gaan. Alleen vonden ze het zo enorm tof dat we ze in hun wandelwagen gewoon maar de hele avond hebben meegenomen. Ze gingen uiteindelijk pas om 21:00 uur naar bed en hebben uigeslapen tot 8:00 uur. Toch ondanks alle vreemde indrukken van gisteravond een flinke tijd geslapen. Een kleine sfeerimpressie van mijn pompoentjes in de spoiler. :D

SPOILER
Je pompoentjes O+ maar ik vind de kleine heks ook O+

Leuk dat ze zoiets organiseren, Is dat dan ook trick or treat of alleen lampionoptocht?

Bij mijn ouders hadden ze gister een griezelspeurtocht door de vele poortjes, ik wilde eerst gaan kijken met Saar, maar zag "monsters" voorbij komen waarvan ik al onder de indruk was dus heb het maar niet gedaan.
S. 2014
J. 2016
pi_157246566
Ja het is echt trick or treat. Met versierde huizen door de hele wijk en heel wat huizen waarvan de bewoners echt een act opvoeren zoals "Heel Holland hakt", "The voice of horror" of een man met kettingzaag die achter een hoekje vandaan komt. Zelfs ik vind het af en toe eng. Mijn man was een gestoorde kok die als mijn zwager op de biobak klopte achter de deur vandaan kwam (zie spoiler). :')

SPOILER
  zondag 1 november 2015 @ 15:51:40 #261
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_157246872
OMG freaky nikki :D Ik snap eerlijk gezegd niks van dat halloween :@ Het is voor mij een soort combinatie van carnaval (:r) en sint maarten (wat ik vroeger wel vierde maar wat hier niet gevierd wordt volgens mij). Maar het is wel enorm in opkomst dat haloween dus wellicht moet ik er straks toch aan geloven. Vind alle verklede mensen op mijn facebook wel weer tof om te zien trouwens, vooral de kindjes O+ Zag jouw twee pompoentjes en je dametje ook al op facebook nikki, super schattig O+

Franny I. oogt echt altijd zo elegant en chique, zeker in die jas O+ Enorm sierlijk meisje heb je.

Verder beterschap voor saar en I. met haar eczeem.

Zag ook nog foto's van A. van razz. Die transformeert ook al echt in een klein meisje zeg met haar haartjes O+

En verder doe ik net alsof ik de hele fotoboekendiscussie niet gelezen heb want ik moet nog een fotoboek uit 2008 maken plus trouwalbum, zwangerschapsalbum, babyboek, vakantiealbums… :X

Laatst met Lucas naar het bos, hij wordt zo groot O+ O+

Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_157247041
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 15:51 schreef Chanty het volgende:

En verder doe ik net alsof ik de hele fotoboekendiscussie niet gelezen heb want ik moet nog een fotoboek uit 2008 maken plus trouwalbum, zwangerschapsalbum, babyboek, vakantiealbums… :X

Laatst met Lucas naar het bos, hij wordt zo groot O+ O+

Gewoon doen tijdens je verlof met Lucas' zusje! Dan heb je toch zeeën van tijd! (Ja, het wordt een meisje ;))

Fijne herfstfoto's joh <3 Hier zijn alle blaadjes al gevallen :'(
  zondag 1 november 2015 @ 16:01:45 #263
52229 Chanty
pi_157247122
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 15:57 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Gewoon doen tijdens je verlof met Lucas' zusje! Dan heb je toch zeeën van tijd! (Ja, het wordt een meisje ;))

Dat dacht ik die ook met het laatste verlof :') ik ben toen wel gestart aan het trouwalbum maar niet af gekregen :X

En ik ben benieuwd ;)
pi_157247809
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 15:57 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Zusjes. Chanty krijgt een tweeling :D
pi_157248498
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 15:40 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ja het is echt trick or treat. Met versierde huizen door de hele wijk en heel wat huizen waarvan de bewoners echt een act opvoeren zoals "Heel Holland hakt", "The voice of horror" of een man met kettingzaag die achter een hoekje vandaan komt. Zelfs ik vind het af en toe eng. Mijn man was een gestoorde kok die als mijn zwager op de biobak klopte achter de deur vandaan kwam (zie spoiler). :')

SPOILER
Die puma's van magere hein _O- maar serieus, vinden de kinderen dat niet eng?
S. 2014
J. 2016
pi_157248523
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 16:27 schreef Omentielvo het volgende:

[..]

Zusjes. Chanty krijgt een tweeling :D
Ja dit. :+

Ik zei het op fb al chanty maar wanneer is Lucas zo groot geworden? Wat een kerel al.
S. 2014
J. 2016
pi_157249018
NIKKI je pompoentjes O+ O+ En je mooie grote heksje O+

Gisteren zijn hier ook veel kindjes zingend aan de deur geweest. Ik heb het vroeger nooit gevierd, maar hier in de buurt wordt het dus blijkbaar veel gedaan. Wel echt alleen maar voor de kindjes, dus geen kettingzagen :D
Vandaag ben ik alle Marsjes en Haribo's op aan het eten die over zijn :')

Grote L in het bos O+ Wij zijn toevallig ook geweest vandaag, maar alle blaadjes, takjes en eikeltjes verdwijnen nog steeds in die mond, dus we moeten echt een bandje opnemen met:"Nee L, niet in de mond he".

Enne, zeeën van tijd in je verlof? :? :P
pi_157249696
..verlof :?
O-) ;) :N
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_157249838
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 17:10 schreef Dyre het volgende:

Jij had geen zeeën van tijd tussen de spuitluiers-voedingen-verschoningen-voedingen-hazenslaapjes-voedingen-boodschappen-voedingen-wasjes draaien-spuitluiers-krampjes-voedingen?

Gek.
pi_157250527
Verlof? Bij een tweede?
:D
Ik schijn bijna een half jaar verlof te hebben gehad :P iets met positief vallende vakanties

En oh, ik word gek van mezelf!
Ik wil er nog een!
  zondag 1 november 2015 @ 18:11:13 #271
52229 Chanty
pi_157250729
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 17:10 schreef Dyre het volgende:
NIKKI je pompoentjes O+ O+ En je mooie grote heksje O+

Gisteren zijn hier ook veel kindjes zingend aan de deur geweest. Ik heb het vroeger nooit gevierd, maar hier in de buurt wordt het dus blijkbaar veel gedaan. Wel echt alleen maar voor de kindjes, dus geen kettingzagen :D
Vandaag ben ik alle Marsjes en Haribo's op aan het eten die over zijn :')

Grote L in het bos O+ Wij zijn toevallig ook geweest vandaag, maar alle blaadjes, takjes en eikeltjes verdwijnen nog steeds in die mond, dus we moeten echt een bandje opnemen met:"Nee L, niet in de mond he".

:D wat erg dat je dat allemaal op moest eten :'( hier ook duidelijk meer honger. En dan echt HONGER. Ik probeer het nog een beetje gezond te houden :P gisteravond zag ik er overigens hoogzwanger uit met mijn plofbuik :') vind ik iig...

Grappig dat L. Nog zoveel in haar mond stopt. Lucas doet dat al een tijd niet meer. Sowieso raapte hij niks op in het bos. En natuurlijk een hoop drama als hij viel of ik een andere kant op wilde lopen dan hij :') en handje geven is een no go :{w
pi_157251775
Ah Nikki, wat een leuke pompoenen! :)
Wat naar voor Saar steeds GM. Fijn dat het drankje aanslaat.
Zo wat een kereltje die Lucas, Chanty! Fijn koppie O+
Ik snap ook weinig van Halloween, typisch Amerikaans feest. Hier is ook niemand langs geweest overigens. Ik ben opgegroeid met ellufde van de ellufde en 3Koningen etc etc. :D

In de spoiler wat ego geklaag :@
SPOILER
pi_157252150
Moeilijk exode, succes met keuzes maken.

Wat een heerlijke herfst foto's. Lijkt me zo heerlijk , met lopende dreumes naar het herfst bos. Zo ver zijn we hier nog niet. Wel geef ik hem vaak een blaadje of takje in de wagen.

Vandaag de IKEA garage met auto's en poppetjes geïntroduceerd. Groot succes, zo leuk. Hij begrijpt al heel veel. Vandaag alleen niet geslapen dus na 1 borst ligt hij al op mijn arm te slapen. Gister ook al.

Hier ook alleen 11 nov. Dit jaar doen we nog niet mee. Volgend jaar denk ik wel. Wel samen naar de kindjes luisteren. Halloween lijkt me doodeng. Ik vond vampieen enzo als kind super maar een spookhuis dan weer veel te eng. Nog steeds schijterd
pi_157253331
Exode, lastig zeg, er komen ook wel een hoop keuzes/stress op je af zo.

Ik heb juist met carnaval niks, maar zo ver onder de rivieren kom ik daar écht niet meer onderuit denk ik. L wil ik nog wel een feestmuts opzetten, maar geen polonaise aan mijn lijf :P

Op het kdv zeiden ze ook al dat L nog het enige kindje van haar leeftijd was die nog alles in haar mond stopt. En ook echt alles. Speelgoed, boekjes, schoenen... Hout, plastic, steen, maakt allemaal niet uit.
Maarja, moet ik daar iets mee?
Ze heeft meerdere bijtringen en een bijtketting, waar ze natuurlijk niks mee doet :+
Steeds maar blijven zeggen dat het niet mag en dan gaat het vanzelf ooit wel een keer over is eigenlijk onze strategie, of is er nog meer dan wat we kunnen doen?
het is wel lastig met nieuw speelgoed en boekjes kopen, want alles gaat kapot of er staan tandafdrukken in. Als er in mei een baby komt moet ze daar toch wel echt vanaf blijven :D
  zondag 1 november 2015 @ 21:00:49 #275
52229 Chanty
pi_157255680
Nee joh dyre dat is toch helemaal niet erg! :D hoort gewoon bij de ontwikkeling en L. Doet dit wat langer, met andere dingen is ze weer vlotter.

Exode stress is niet fijn en al helemaal niet al die onzekerheden :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')