Sorry Bas, ik koop niet zo vaak Italiano, dit wereldnieuws was me tot dusver ontgaanquote:Op maandag 26 oktober 2015 13:19 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ze liggen er al een paar maanden.
Jij lijkt me een expert, kun je hier even uitleggen wat het verschil met vroeger is qua eetbeleving? Want ik ben dat een beetje vergeten, en een klacht is uiteraard pas een echte klacht als je weet waar je het over hebt.quote:Op maandag 26 oktober 2015 13:20 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Godver. Nu je het zegt:
Waar is dat papiertje?
Ps italiano moet je ook niet op een boot in het kastje bewaren. Wat een plakkerige zooi wordt het
Minder suiker is alleen al een klacht waardigquote:Op maandag 26 oktober 2015 13:23 schreef MextersAilene het volgende:
Trekten klakt.
Geen individueel papiertje meer, veel harder en minder suiker aan de buitenkant. 100% crap.
Oude italiano was hard buitenlaagje met suiker, en een zachtere binnenmassa.quote:Op maandag 26 oktober 2015 13:22 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Jij lijkt me een expert, kun je hier even uitleggen wat het verschil met vroeger is qua eetbeleving? Want ik ben dat een beetje vergeten, en een klacht is uiteraard pas een echte klacht als je weet waar je het over hebt.
Italiano consumentenservicequote:Op maandag 26 oktober 2015 13:41 schreef RoodWitBlauw het volgende:
[..]
Oude italiano was hard buitenlaagje met suiker, en een zachtere binnenmassa.
Heb nu ook het gevoel dat het 1 geheel is geworden met dat suikerlaagje.
Maar waar is het papiertje?
Heb je de verpakking met het tel nummer erop voor vragen?
Ik bel dan wel ff
Ik ga niet schrijven. Even kijken of er een tel nummer te vinden is op inetquote:Op maandag 26 oktober 2015 14:05 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Italiano consumentenservice
postbus 222 4940 AE Ramsdonksveer
www.italianodrop.nl
Uiteraard geen tel nummer, daar zijn bedrijven te bang voor tegenwoordig, er mocht eens iemand bellen!...
In mijn G6 gulfstream in een kastje bleven ze wel goed.quote:Op maandag 26 oktober 2015 13:20 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Ps italiano moet je ook niet op een boot in het kastje bewaren. Wat een plakkerige zooi wordt het
Onzin, 1) kostenbesparing 2) kostenbesparing door goedkopere grondstoffen/productieproces en proberen het originele recept qua smaakbeleving te evenaren.quote:Op maandag 26 oktober 2015 14:37 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Net gebeld naar 0162 576376. Nummer staat op hun site
Ik kreeg een lieve branbatse dame aan de telefoon na het keuze menu
1 Papiertje zitten niet meer om elk snoepje afzonderlijk door milieu afwegingen. Snap ik wel
2 En ja ze hebben godverdomme de receptuur afgepast na doorvragen. Smaakveranderingen...wensen consument. Bla bla bla
Alsjeblieft TS.
Mij ook, en nu ben ik best ontdaan eigenlijk... Ze waren lekker...quote:Op maandag 26 oktober 2015 13:20 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Sorry Bas, ik koop niet zo vaak Italiano, dit wereldnieuws was me tot dusver ontgaan
Benzinepomp is super duur man, die kleden je uit waar je bij staat.quote:Op maandag 26 oktober 2015 14:58 schreef Cracka-ass het volgende:
Zo'n klote topic waardoor ik van de week Italiano sta af te rekenen bij de benzinepomp.
wow! Jij gaat het nog ver schoppen, wat een doortastendheid.quote:Op maandag 26 oktober 2015 14:37 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Net gebeld naar 0162 576376. Nummer staat op hun site
Ik kreeg een lieve branbatse dame aan de telefoon na het keuze menu
1 Papiertje zitten niet meer om elk snoepje afzonderlijk door milieu afwegingen. Snap ik wel
2 En ja ze hebben godverdomme de receptuur afgepast na doorvragen. Smaakveranderingen...wensen consument. Bla bla bla
Alsjeblieft TS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |