Afgelopen weekend ook al het geval, komt niet zo veel terecht van "iedere dag"quote:Op donderdag 19 november 2015 19:21 schreef m_ams het volgende:
Hier zijn de speaker en camera binnen gekomen vandaag.
Ben er blij mee!!
Vandaag geen nieuwe code?
In een ander topic kun je lezen dat onze vriend bij BG een paar weken afwezig is. Hij heeft het posten van Sinterklaasdeals voorbereid en een collega zou het dagelijks posten. Jammer genoeg doet die collegw dat blijkbaar [nog] niet...jammer!quote:Op vrijdag 20 november 2015 09:54 schreef ITsEZ het volgende:
[..]
Afgelopen weekend ook al het geval, komt niet zo veel terecht van "iedere dag"
Hoi, ik ga kijken wat ik voor je kan doen en dan laat ik het je weten!quote:Op vrijdag 20 november 2015 11:54 schreef UcanQuote_me het volgende:
Ik zou graag een coupon zien voor een vr bril mits mogelijk, ik zou daar wel eens aan willen snuffelen.
Btw nog geen nieuwe code van gister en vandaag?
Ik zie inderdaad dat dit niet gedaan is en daar baal ik heel erg van. Ik ga m'n best doen om vandaag nog wat producten van de afgelopen dagen te plaatsen. Én een boze mail naar mijn collega uiteraard!quote:Op vrijdag 20 november 2015 12:43 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
In een ander topic kun je lezen dat onze vriend bij BG een paar weken afwezig is. Hij heeft het posten van Sinterklaasdeals voorbereid en een collega zou het dagelijks posten. Jammer genoeg doet die collegw dat blijkbaar [nog] niet...jammer!
Goed om te horen!quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:27 schreef YUR het volgende:
12 dagen geleden het Xiaomi speakertje besteld, en zojuist ontvangen. Eerste indruk is prima voor dat geld
We hebben via de site inderdaad Black Friday-aanbiedingen, en als het gaat lukken deel ik die hier morgen op Fok!quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:17 schreef Djoetma het volgende:
Komt er trouwens een black-friday actie bij BangGood?
Leuk om te horen!quote:Op donderdag 19 november 2015 18:00 schreef ITsEZ het volgende:
Vandaag zowel de drinkbeker als de speaker binnen gekregen, ze bevallen allebei prima! Dank u sinterklaasje ^^
Hmm, jammer. Zat toch te wachten op de Earson ER-15. Dan maar ergens via eBay scoren...quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:25 schreef Banggood het volgende:
[ afbeelding ]
De allerlaatste speaker die in de zak belandt: de Huawei AM08.
7d532b voor de VR-bril, http://www.banggood.com/U(...)phone-p-1000219.html Geldig t/m 31 december.quote:Op vrijdag 20 november 2015 11:54 schreef UcanQuote_me het volgende:
Ik zou graag een coupon zien voor een vr bril mits mogelijk, ik zou daar wel eens aan willen snuffelen.
Btw nog geen nieuwe code van gister en vandaag?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |