Toch niet die over de labrador hequote:Op maandag 26 oktober 2015 07:06 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb pico's ex ontmoet.. sappige anekdotes gehoord
quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:24 schreef picodealion het volgende:
Ok wie van jullie heeft er over me zitten roddelen.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 17:02 schreef picodealion het volgende:
[..]
Toch niet die over de labrador he
Dan beticht pico me weer van roddelen.quote:
De waarheid vertellen is niet roddelenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan beticht pico me weer van roddelen.
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Pico heeft een My little pony dekbed, dat is nog erger.
Neen. Ik verkoop alleen ijs.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 17:54 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Enlighten us!! Release us from the ever-during doubts!!
Je ben zelf begonnen met het vragen naar wie over je heb zitten rodelen Jedimaster Pico...quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:06 schreef picodealion het volgende:
[..]
Neen. Ik verkoop alleen ijs.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:39 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb Sands alweer een tijdje niet zien posten..
[ afbeelding ]
Waarom kijk je blijkbaar wel in dit topic, maar post je alleen als je je naam ziet?quote:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Narcismequote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom kijk je blijkbaar wel in dit topic, maar post je alleen als je je naam ziet?
Dit dus...quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom kijk je blijkbaar wel in dit topic, maar post je alleen als je je naam ziet?
Maar blijkbaar alleen als het een vrouw is die om hem roeptquote:
Dat kan ik je pas over 2 uurtjes laten weten. Ik lig nu nog op de bank te niksenquote:
Nog niet gek van die nachtdiensten?quote:Op zondag 1 november 2015 21:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat kan ik je pas over 2 uurtjes laten weten. Ik lig nu nog op de bank te niksen
Een beetje. Maar tis niet anders. Moet toch ergens mijn geld vandaan halenquote:Op zondag 1 november 2015 21:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nog niet gek van die nachtdiensten?
Een geldboom zou wel fijn zijn, maar mijn zaadjes komen nooit uitquote:Op zondag 1 november 2015 21:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Een beetje. Maar tis niet anders. Moet toch ergens mijn geld vandaan halen
Dat probleem ken ik. Ach, tis leuk werk. Het word alleen af en toe wel wat te veel. Merk wel dat ik echt vermoeid begin te raken van al die nachten niet normaal slapen. En sociaal word het er ook niet makkelijker op, zelfs voor mij en ik ben al niet zo van het sociaal doenquote:Op zondag 1 november 2015 21:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Een geldboom zou wel fijn zijn, maar mijn zaadjes komen nooit uit
Ja dat snap ik.. Mensen zijn vrij als jij werkt en vice versa. Een vriend van mij werkte jarenlang in een kroeg en had er op een gegeven moment ook genoeg van om die reden.quote:Op zondag 1 november 2015 21:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat probleem ken ik. Ach, tis leuk werk. Het word alleen af en toe wel wat te veel. Merk wel dat ik echt vermoeid begin te raken van al die nachten niet normaal slapen. En sociaal word het er ook niet makkelijker op, zelfs voor mij en ik ben al niet zo van het sociaal doen
Heel af en toe. We hebben nog maar 1 wagen en meerdere chauffeurs die kunnen rijden. Dus als ik 1 of 2 keer per maand rijdt dan mag ik blij zijn. Ik moet ook zeggen dat ik er met al die nachtdiensten er ook nog maar weinig tijd voor hebquote:Op zondag 1 november 2015 21:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat snap ik.. Mensen zijn vrij als jij werkt en vice versa. Een vriend van mij werkte jarenlang in een kroeg en had er op een gegeven moment ook genoeg van om die reden.
Rij je ook nog limo?
Ligt eraan. Je kan aan 2 kantem het terrein af. Als je aan de kant van de shop eraf rijdt mag je officieel niet naar links. Iedereen doet het, ik ook. Politie ook. Als je een rondje zou rijden op het terrein en aan de kant van de thijmstraat ons terrein af zou rijden (de oprit voor de meesten), dan mag je wel links afquote:Op zondag 1 november 2015 21:38 schreef wyccie het volgende:
Dyon, als je bij het tankstation wegrijdt, kun je niet linksaf richting Keizer Karel of mag dat wel?
Aha. Dan snap ik dat ook weer.quote:Op zondag 1 november 2015 21:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ligt eraan. Je kan aan 2 kantem het terrein af. Als je aan de kant van de shop eraf rijdt mag je officieel niet naar links. Iedereen doet het, ik ook. Politie ook. Als je een rondje zou rijden op het terrein en aan de kant van de thijmstraat ons terrein af zou rijden (de oprit voor de meesten), dan mag je wel links af
rustig rijden en goed kijkenquote:Op zondag 1 november 2015 21:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Aha. Dan snap ik dat ook weer.
Sowieso lastig om bij jullie te komen met dat fietspad ernaast.
Ik heb wel munt in mijn tuin, meerdere munten zelfs!quote:Op zondag 1 november 2015 21:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Een geldboom zou wel fijn zijn, maar mijn zaadjes komen nooit uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dat wist ze neem ik aan toch wel al?quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat wist ze neem ik aan toch wel al?
Ik in de bioscoop en theatergebouw hier.quote:
Ja hoorquote:Op dinsdag 3 november 2015 20:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat wist ze neem ik aan toch wel al?
Mmm, goed planquote:Op donderdag 5 november 2015 11:00 schreef JayHovah het volgende:
"Remember remember, the 5th of November...
Goede reden de film vanavond weer te gaan kijken
Ik had er een tijdje geleden al een review over gepost:quote:Op donderdag 5 november 2015 11:59 schreef hornage het volgende:
[..]
Heeft iemand trouwens Self/less al gezien? Leuk gegeven + interessante regisseur en Ben Kingsley en Ryan Reynolds. Kan alleen ook een hele dikke faler zijn
quote:Self/less (2015) - IMDb
Een miljardair met een terminale ziekte (Ben Kingsley) sluit zich aan bij een project om zichzelf te reïncarneren in het lichaam van een jonge oorlogsslachtoffer (Ryan Rynolds). Na dit proces in ingetreden beginnen de complicaties te komen...
Dit is typisch zo'n film waarbij je het script en de clichés van tevoren kan uittekenen.
- Het verleden van het overleden lichaam komt weer naar boven
- de Side-effects van de medicijnen (en gebrek daaraan)
- wroeging tegenover het bedrijf dat achter het reïncarnatie-project zit
- gemixte gevoelens van de (ex-)vrouw van het oorlogsslachtoffer
Naja, zo kan ik nog wel ff doorgaan. Wat mij betreft een film in de categorie "die kan ik ook afvinken als gezien".
IMDb: 6,5
Mijn cijfer: mager 6je
Duidelijk, zou je kunnen missen wat jou betreft dus.quote:Op donderdag 5 november 2015 12:07 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ik had er een tijdje geleden al een review over gepost:
[..]
Ja, ja (nu wel) en nee, al lijkt het iets soortgelijks als sickbeard (tv series) en couchpotato (films) te zijn. Je geeft aan welke comicseries je wilt hebben en die worden (als ze beschikbaar zijn) automatisch gedownload. Werkt zowel met nieuwsgroepen als torrents als ik het zo zie.quote:Op donderdag 5 november 2015 18:08 schreef dyonvbaal het volgende:
Zijn er hier mensen die digitale comics lezen en toevallig weten wat Mylar is en hoe het werkt?
Ja... was het maar zo makkelijk als sickbeardquote:Op vrijdag 6 november 2015 16:21 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ja, ja (nu wel) en nee, al lijkt het iets soortgelijks als sickbeard (tv series) en couchpotato (films) te zijn. Je geeft aan welke comicseries je wilt hebben en die worden (als ze beschikbaar zijn) automatisch gedownload. Werkt zowel met nieuwsgroepen als torrents als ik het zo zie.
Ik wil niet zeggen dat ik gelukkig ben, maar als ik toch zie hoe vaak jij en Robby verliefd worden en hoe vaak dat niet goed afloopt... dan ben ik stiekem een beetje blij dat ik niet verliefd word...quote:
Ik was ruim 2,5 jaar vrijgezel en totaal niet op zoek naarquote:Op zaterdag 7 november 2015 19:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat ik gelukkig ben, maar als ik toch zie hoe vaak jij en Robby verliefd worden en hoe vaak dat niet goed afloopt... dan ben ik stiekem een beetje blij dat ik niet verliefd word...
Al hoop ik natuurlijk al het beste voor je
Het zou wat zijn als het elke keer wel goed aflooptquote:Op zaterdag 7 november 2015 19:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat ik gelukkig ben, maar als ik toch zie hoe vaak jij en Robby verliefd worden en hoe vaak dat niet goed afloopt... dan ben ik stiekem een beetje blij dat ik niet verliefd word...
Al hoop ik natuurlijk al het beste voor je
Clue? Als in een komische verfilming van het bordspel cluedo. Niet echt schatzoeken, maar he wel wat puzzelenquote:Op dinsdag 10 november 2015 14:50 schreef ReMcOrE het volgende:
wellicht dat dit de goede plek is om te vragen:
afgelopen weken National Treasure 1 en 2 gekeken, dat vind ik echt heerlijke films vanwege het 'puzzelen' en 'schatzoeken'datzelfde heb ik met de boeken/films van Dan Brown (Da Vinci Code, Bernini Mysterie/Angel & Demons etc.)
mensen hier nog suggesties voor andere boeken / films van hetzelfde type?
Voor als je het een keer met een andere categorie wil mixen:quote:Op dinsdag 10 november 2015 14:50 schreef ReMcOrE het volgende:
afgelopen weken National Treasure 1 en 2 gekeken, dat vind ik echt heerlijke films vanwege het 'puzzelen' en 'schatzoeken'datzelfde heb ik met de boeken/films van Dan Brown (Da Vinci Code, Bernini Mysterie/Angel & Demons etc.)
Puzzelen in de middeleeuwen: the name of the rose is goed.quote:Op dinsdag 10 november 2015 14:50 schreef ReMcOrE het volgende:
cool man, ben blij voor jequote:Op zaterdag 7 november 2015 19:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik was ruim 2,5 jaar vrijgezel en totaal niet op zoek naar
Maar nu is het wel jackpot
Lang, dun, en een ontzettend fijne (zachte) karakter. Ik kan nog steeds niet geloven dat ze voor mij heeft gekozen, want ik dacht echt dat ze zwaar "out of my league" zou zijn
Dank je welquote:
deze? Der Name der Rose (1986) - IMDbquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:03 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Puzzelen in de middeleeuwen: the name of the rose is goed.
Indiana Jones ken je neem ik aan al? ;-)
quote:Op woensdag 11 november 2015 08:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
deze? Der Name der Rose (1986) - IMDb
quote:Op woensdag 11 november 2015 08:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
deze? Der Name der Rose (1986) - IMDb
Ik heb een aangebroken zat chipsquote:Op woensdag 11 november 2015 20:32 schreef JayHovah het volgende:
Was bijna St. Maarten vergeten... Naja, gelukkig had ik nog wat mandarijnen over van vorig jaar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |