hmm is dat besmettelijk, ik bleek maandag hetzelfde probleem te hebben. Rechts staat uit.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:23 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik was net bij mijn supercoole fysio, om voor eens en voor altijd een eind te maken aan mijn liezenprobleem. Blijk ik maar één gespierd been te hebben! Met twee zou je toch echt harder moeten kunnen lopen dus dat wordt hard trainen. Ik heb nog een vervolgafspraak omdat ze een filmpje van mijn lopen wil maken en krachttesten van mijn bilspieren, want ondanks dat ik mezelf altijd gelukkig prijs met mijn nog JLo-achtige billen ondanks al dat hardlopen, blijken ook die veel te slap te zijn. To be continued dus!
Dit maakt het wel helemaal absurd. 2:26 incoming.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:32 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Jij hebt dus op één poot en een reet van vla 3:14 op de marathon gelopen? Crisis.
Welke naam mogen we in de OS-special noteren als mogelijke deelneemster in Rio?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dit maakt het wel helemaal absurd. 2:26 incoming.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door mytec op 27-10-2015 18:34:33 ]
Ze doen er vast nog wel wat dingen omheen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:18 schreef RunWithTheWind het volgende:
Vanavond 2×1000M op het programma bij de AV. Dat zijn toch geen afstanden? Beetje erg erg erg weinig.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:17 schreef mytec het volgende:
Hier dan het verslag van mijn eerste marathon ervaring, ik was trouwens zeker een van de jongste deelnemers als ik zo om mij heen keek.Topprestatie, zeker gezien de eindtijd en de tijd die je van te voren in gedachteb had. Mag ik vragen hoe oud je bent dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou je deze ook in de wlww willen zetten?quote:
| 1 2 | [b]19-12-2015 - [url=www.qmusic.nl/Qsantarun]QSantarun (Efteling-Kaatsheuvel)[/url][/b] [*] xMissi - 5 km |
Hier zou ik ook nog serieus over nadenken, als het niet verkleed rennen was en de 20e er volle bak gelopen moet op "mijn" winterklassiekerquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:05 schreef xMissi het volgende:
[..]
Zou je deze ook in de wlww willen zetten?
[ code verwijderd ]
Het is gewoon een funrun. Gezellig met 2 vriendinnen. De 1 kan nog geen 5 km achter elkaar rennen dus dat word run-walk-run denk ik. Al denk ik sws niet dat je echt fatsoenlijk kunt rennen danMaarja word vast leuk. Keer eens wat anders !
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:25 schreef RunWithTheWind het volgende:
Was inderdaad 2x1000M. 3x400M inlopen+loopscholing en 2x400M uitlopen. Heb er zelf maar 4×1000M van gemaakt op 4.30/km. Toch nog het gevoel dat je iets hebt gedaan
De LVML is 5,3...quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Op de 5 heb je nog een PR aan te scherpen
Dankje, dat mag 24quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:55 schreef Voccar het volgende:
[..]
Topprestatie, zeker gezien de eindtijd en de tijd die je van te voren in gedachteb had. Mag ik vragen hoe oud je bent dan?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:17 schreef mytec het volgende:
Hier dan het verslag van mijn eerste marathon ervaring, ik was trouwens zeker een van de jongste deelnemers als ik zo om mij heen keek.Goed gedaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |