Ik zag het vandaag pas, toen ik de tv aanhad. Toen besefte ik me hoe ze alles stiekem erin sneaken.quote:
Er schijnen nogal wat moslims te zijn in Nederland die ook allemaal belasting betalen en bediend willen worden via de publieke omroep. We hebben ook een Joodse omroep en een hindoe omroep dus wat de fuck zeik jequote:Op zondag 25 oktober 2015 16:15 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Per 31 augustus 2013 is de zendtijd gegeven aan de Moslimomroep voor de duur van twee jaar.
Ik spuugde bijna mijn koffie uit, toen ik ontdekte dat het bestond.
Het is nooit echt aangekondigd het is er gewoon in geslopen. Morgen verkopen ze boerka's bij de C&A ik maak me zorgen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:17 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Er schijnen nogal wat moslims te zijn in Nederland die ook allemaal belasting betalen en bediend willen worden via de publieke omroep. We hebben ook een Joodse omroep en een hindoe omroep dis wat de fuck zeik je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah een troll, thanks!quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:18 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Het is nooit echt aangekondigd het is er gewoon in geslopen. Morgen verkopen ze boerka's bij de C&A ik maak me zorgen.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:19 schreef d4v1d het volgende:
Je hebt toch ook een christelijke omroep? Volgensmij hebben we ook iets joods.
Waarom zouden we dan geen Moslim omroep mogen hebben.Zou eigenlijk best voor zijn dat ze allemaal eraf gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liefde voor God
Het zou je dochter maar zijn.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:20 schreef joshi-hiroshi het volgende:
Moet je dit gekke wijf zien. Nederlandse troela die zich heeft bekeert omwille van een man. Nu loopt ze erbij als een zwart spook. Heb zo'n enorme minachting voor dit soort vrouwen hè. Walgelijk gewoon!
Kerel..quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:20 schreef joshi-hiroshi het volgende:
Moet je dit gekke wijf zien. Nederlandse troela die zich heeft bekeert omwille van een man. Nu loopt ze erbij als een zwart spook. Heb zo'n enorme minachting voor dit soort vrouwen hè. Walgelijk gewoon!
Als je als christen naar Turkije verhuisd en daar belasting gaat betalen en je vervolgens boos wordt omdat er geen christelijke televisie is, dan word je keihard uitgelachen daar en zeggen ze dat je dan gewoon op moet rotten naar je eigen land. Alleen als het andersom is, zoals hier in Nederland, dan wordt dat 'racistisch' genoemd ipv de normen en waarden van een ander land accepteren. Bovendien heb je dan altijd van die debielen die andere volkeren voor gaan trekken ipv hun eigen volk, zoals dombopartijen zoals de PvdA en D66 doen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:17 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Er schijnen nogal wat moslims te zijn in Nederland die ook allemaal belasting betalen en bediend willen worden via de publieke omroep. We hebben ook een Joodse omroep en een hindoe omroep dus wat de fuck zeik je
allemachtig wat een gestoord wijfquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:20 schreef joshi-hiroshi het volgende:
Wij zijn geen Turkije, wat is daar zo moeilijk aan te begrijpen? Wij zijn een democratie en het is niet meer dan normaal dat een bevolkingsgroep van ruim 1 miljoen op 17 miljoen ook wordt voorzien in hun behoefte via een omroep waar we nota bene met zn allen belasting voor betalen. Dat argument gaat al helemáál op als je ziet dat joden, boeddhisten, hindoes en zelfs de fucking Friezen een eigen omroep hebben. Stop met dit argument, het is volstrekt kansloos.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:24 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Als je als christen naar Turkije verhuisd en daar belasting gaat betalen en je vervolgens boos wordt omdat er geen christelijke televisie is, dan word je keihard uitgelachen daar en zeggen ze dat je dan gewoon op moet rotten naar je eigen land. Alleen als het andersom is, zoals hier in Nederland, dan wordt dat 'racistisch' genoemd ipv de normen en waarden van een ander land accepteren. Bovendien heb je dan altijd van die debielen die andere volkeren voor gaan trekken ipv hun eigen volk, zoals dombopartijen zoals de PvdA en D66 doen.
Het interesseert me niet hoelang al. Het had nooit mogen gebeuren. En wat hier al eerder gezegd werd; het zijn net slangen. Stiekem sneaken ze zich steeds meer rechten erbij. Ik wist hier namelijk niet eens iets van.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:34 schreef deadprez het volgende:
Er was toch trouwens al veel langer een moslimomroep?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |