abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 oktober 2015 @ 16:08:56 #1
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_157087451
bron: http://www.trouw.nl/tr/nl(...)tm_campaign=20151025

Steeds maar die valse berichtgeving in wat voorheen kwaliteitskranten werden genoemd.

Het gaat natuurlijk niet om vluchtelingen, maar om zelfbewuste en veeleisende jonge mensen die uit eigen beweging het veilige Turkije hebben verlaten en nu in Europa "vluchtelingetje gaan spelen".

Het is die jonge mensen niet echt kwalijk te nemen dat ze het proberen. Het is immers een loterij zonder nieten: iedereen wint wel wat, ook al is het "slechts" een paar maanden gratis vakantie.

En om een of andere reden trappen alle Brusselse bureaucraten er met open ogen in. Vandaag weer een "topoverleg" om het "probleem" op te lossen. Maatregelen tegen deze gelegaliseerde landroof zullen weer niet genomen worden.

Overste Juncker zal wel weer een nieuwe Excel spreadsheet uit zijn hoge hoed toveren met daarin weer een nieuwe herverdeling van de gelukszoekers. Visie hebben die mensen niet, verstand nog minder. Slechts één deuntje wordt steeds gefloten: verdelen, verdelen, verdelen.

Alles moet verdeeld en gedeeld worden: vooral geld, maar nu dus ook migranten. Verdeel en heers en Juncker en zijn vazallen spinnen er garen bij. Weer even lekker bijtanken in Brussel op onze kosten.

[ Bericht 22% gewijzigd door Specularium op 25-10-2015 16:39:03 ]
pi_157087660
Niks 'valse berichtgeving'. Een achtergrondartikel dat niet aansluit bij het wereldbeeld van TS. Dat zegt niets over Trouw, maar alles over de uitermate beperkte mentale capaciteiten van TS.

Ga toch gewoon naar GeenStijl man. Laat je de grotemensenkranten lekker links liggen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2015 16:15:28 ]
pi_157087699
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 16:14 schreef Jigzoz het volgende:
Niks 'valse berichtgeving'. Een achtergrondartikel dat niet aansluit bij het wereldbeeld van TS. Dat zegt niets over Trouw, maar alles over de uitermate beperkte mentale capaciteiten van TS.

Ga toch gewoon naar GeenStijl man. Laat je de grotemensenkranten lekker links liggen.
_O-
pi_157087754
Iemand die uit Syrië vlucht is geen vluchteling? Bijzonder.
pi_157087822
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 16:08 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
bron: http://www.trouw.nl/tr/nl(...)tm_campaign=20151025

[..]

Steeds maar die valse berichtgeving in wat voorheen kwaliteitskranten werden genoemd.

Het gaat natuurlijk niet om vluchtelingen, maar om zelfbewuste en veeleisende jonge mensen die uit eigen beweging het veilige Turkije hebben verlaten en nu in Europa "vluchtelingetje gaan spelen".

Het is die jonge mensen niet echt kwalijk te nemen dat ze het proberen. Het is immers een loterij zonder nieten: iedereen wint wel wat, ook al is het "slechts" een paar maanden gratis vakantie.

En om een of andere reden trappen alle Brusselse bureaucraten er met open ogen in. Vandaag weer een "topoverleg" om het "probleem" op te lossen. Maatregelen tegen deze gelegaliseerde landroof zullen weer niet genomen worden.

Overste Juncker zal wel weer een nieuwe Excel spreadsheet uit zijn hoge hoed toveren met daarin weer een nieuwe herverdeling van de gelukszoekers. Visie hebben die mensen niet, verstand nog minder. Slechts één deuntje wordt steeds gefloten: verdelen, verdelen, verdelen.

Alles moet verdeeld en gedeeld worden: vooral geld, maar nu dus ook migranten. Verdeel en heers en Juncker en zijn vazallen spinnen er garen bij. Weer even lekker bijtanken in Brussel op onze kosten.
pi_157087903
quote:
7s.gif Op zondag 25 oktober 2015 16:17 schreef Xa1pt het volgende:
Iemand die uit Syrië vlucht is geen vluchteling? Bijzonder.
De mensen vertrekken uit Turkije en hebben daar al een periode doorgebracht, in hoeverre zijn die dus nog steeds aan het vluchten?
pi_157087938
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 16:21 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

De mensen vertrekken uit Turkije en hebben daar al een periode doorgebracht, in hoeverre zijn die dus nog steeds aan het vluchten?
Ik ben vandaag naar België gevlucht om goedkoop te tanken.
  zondag 25 oktober 2015 @ 16:27:34 #8
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_157088090
Ik lees juist op de site van de Telegraaf dat er komende week 400 grenswachten vanuit de EU naar de Balkan worden gestuurd om de stroom in te dammen (in hoeverre dat mogelijk is).

Nederland levert ook per direct hulpgoederen (bedden, dekens etc) aan Slovenie om opvang ter plekke beter te regelen.
pi_157088226
Gisteren bij het nieuws een volledig ingericht AZC met aparte kamers en 12koks.
Zo goed als leeg.
Ook daar wil niemand zijn.
pi_157088405
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 16:33 schreef Physsic het volgende:
Gisteren bij het nieuws een volledig ingericht AZC met aparte kamers en 12koks.
Zo goed als leeg.
Ook daar wil niemand zijn.
Misschien willen die mensen wel gewoon het huisje-boompje-beestje terug dat ze in Syrië ook hadden, in plaats van nog jarenlang in de gouden kooi van een tentenkamp/AZC in de middle of nowhere te zitten.

Maar dat is dan weer misschien lastig voor te stellen voor het type Geenstijl-reaguurder die bang is dat zijn uitkering straks wordt ingepikt. Want zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten, denk ik altijd maar.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2015 16:40:14 ]
pi_157088466
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 16:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik lees juist op de site van de Telegraaf dat er komende week 400 grenswachten vanuit de EU naar de Balkan worden gestuurd om de stroom in te dammen (in hoeverre dat mogelijk is).

Nederland levert ook per direct hulpgoederen (bedden, dekens etc) aan Slovenie om opvang ter plekke beter te regelen.
Niet in te dammen... in goede banen te leiden. Ergo, zsm door naar Nederland.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  PR/Manusje van alles zondag 25 oktober 2015 @ 16:42:26 #12
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_157088471
Alsof de vluchtelingen in een hotel aankomen... Verwachten dat alles perfect geregeld is.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_157088518
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 16:39 schreef Igen het volgende:

[..]

Misschien willen die mensen wel gewoon het huisje-boompje-beestje terug dat ze in Syrië ook hadden, in plaats van nog jarenlang in de gouden kooi van een tentenkamp/AZC in de middle of nowhere te zitten.

Maar dat is dan weer misschien lastig voor te stellen voor het type Geenstijl-reaguurder die bang is dat zijn uitkering straks wordt ingepikt. Want zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten, denk ik altijd maar.
Ik heb het over een AZC dat er al jaren staat.

Dat is beter dan die tenten met gedeelde kamers in Nederland hoor. Waar ze elke 72-uur moeten verhuizen naar een anderr locatie.

Ik denk dat er weinig GSreaguurders zijn met een uitkering.
  PR/Manusje van alles zondag 25 oktober 2015 @ 16:44:43 #14
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_157088528
quote:

[..]

tuurlijk willen ze dat. Dat is het doel, maar niet realistisch.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_157088560
Dat huisje-boompje-beestje hebben ze daar eerder dan hier.
Hier staat een containerwoning op ze te wachten. In Polen is nu nog amper iemand.
  zondag 25 oktober 2015 @ 16:45:50 #16
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_157088568
Natuurlijk hopen ze er beter van te worden als ze hier kunnen maar daarom hoeven wij ons toch niets te laten afnemen ? Ze kosten veel geld dus nemen ze ons iets af.
Begrip voor die mensen is heel mooi en aardig maar waar blijft het begrip voor mensen die dit gewoon niet willen ? Die geen zin hebben in dure kostgangers die hier brutaalweg binnen komen in grote getale ?
Ik heb sws al een hekel aan brutale, onbescheiden mensen. :P
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zondag 25 oktober 2015 @ 16:52:16 #17
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_157088724
quote:
2s.gif Op zondag 25 oktober 2015 16:42 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Niet in te dammen... in goede banen te leiden. Ergo, zsm door naar Nederland.
Morgen komt de wekelijkse count weer: kijken hoeveel we er hebben 'gescoord' afgelopen 7 dagen ;)
pi_157088801
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 16:45 schreef deedeetee het volgende:
Natuurlijk hopen ze er beter van te worden als ze hier kunnen maar daarom hoeven wij ons toch niets te laten afnemen ? Ze kosten veel geld dus nemen ze ons iets af.
Begrip voor die mensen is heel mooi en aardig maar waar blijft het begrip voor mensen die dit gewoon niet willen ? Die geen zin hebben in dure kostgangers die hier brutaalweg binnen komen in grote getale ?
Er is een verschil tussen begrip voor iemand hebben, en vinden dat zo iemand ook z'n zin moet krijgen. Ik heb voor beide kanten begrip en gun beide kanten niet hun zin. Zo. :6
  zondag 25 oktober 2015 @ 16:57:43 #19
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_157088878
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 16:55 schreef Igen het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen begrip voor iemand hebben, en vinden dat zo iemand ook z'n zin moet krijgen. Ik heb voor beide kanten begrip en gun beide kanten niet hun zin. Zo. :6
Ik vind t prima, van mij mag dat best hoor. :D
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zondag 25 oktober 2015 @ 17:10:32 #20
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_157089242
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 16:27 schreef WheeledWarrior het volgende:

Dat is natuurlijk het hypocriete aan het huidige beleid.

We proberen ze wel tegen te houden, want ze zijn hier niet nodig en niet gewenst.

Maar als ze hier eenmaal zijn, krijgen ze een leven als God in Frankrijk. Dat blijft lokken natuurlijk.
pi_157089258
quote:

[..]

De EU moet veel meer doen om dat soort opvangplekken beter te faciliteren. Er moet voldoende ruimte zijn voor scholing, werk en recreatie. Dan is het totaal niet nodig dat die mensen hierheen komen om onze verzorgingsstaat onder druk komen zetten.
  zondag 25 oktober 2015 @ 17:12:20 #22
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_157089297
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 16:52 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Morgen komt de wekelijkse count weer: kijken hoeveel we er hebben 'gescoord' afgelopen 7 dagen ;)
Ik kijk eerder naar de begroting volgend jaar: kijken hoeveel deze sinterklaasmentaliteit nu eigenlijk een extra belastingen vereist. Dat zal niet zuinig zijn.
  zondag 25 oktober 2015 @ 17:13:08 #23
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_157089313
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 17:11 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

De EU moet veel meer doen om dat soort opvangplekken beter te faciliteren. Er moet voldoende ruimte zijn voor scholing, werk en recreatie. Dan is het totaal niet nodig dat die mensen hierheen komen om onze verzorgingsstaat onder druk komen zetten.
En waarom zou de EU dat moeten doen? Kunnen die landen en hun geloofsgenoten niet beter hun eigen rotzooi opruimen?
  zondag 25 oktober 2015 @ 17:14:04 #24
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_157089341
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 16:55 schreef Igen het volgende:

[..]

Typische PvdA mentaliteit. Samson had zaterdag ook zo'n praatje in de Volkskrant. Hij is niet links en hij is ook niet rechts. Hij is eigenlijk niets.
  zondag 25 oktober 2015 @ 17:15:26 #25
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_157089377
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 16:45 schreef deedeetee het volgende:
Precies en met jou denkt ca. 70% van de Nederland er zo over.

De overige 30% zijn of zelf net als immigrant binnengekomen, of verdienen goed aan de asielbusiness, of hebben ze niet helemaal op een rijtje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')