Hahahahaquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:08 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Had ik toch gelijk he?! Aan alles is te zien dat dit Ajax (als ze bij elkaar blijven) over een jaar of 3 de CL kunnen winnen. En tegen die tijd zullen we zeggen dat Cruijff vaak wel gelijk had.
Ik ben altijd blij met jouw positieve bijdragen, ik word er helemaal vrolijk van!quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:08 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Had ik toch gelijk he?! Aan alles is te zien dat dit Ajax (als ze bij elkaar blijven) over een jaar of 3 de CL kunnen winnen. En tegen die tijd zullen we zeggen dat Cruijff vaak wel gelijk had.
Die is wel echt goed aan het worden, niet normaal.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:09 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Opvolger van Alves bij Barca. 100 procent.
lucky ajaxquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:09 schreef PizzaGeit het volgende:
Het is een wonder dat het nog geen 2-2 is
hahahaaquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:08 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Volgens mij zit hij daar gewoon op de bank hoor.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:09 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Dikke Davy heeft kladblok openstaan met standaard zinnen.
Deze manquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:08 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Davy V bedoelde ik.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij zit hij daar gewoon op de bank hoor.
nog nietquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:11 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind dit echt lekker zeg.
Mag ik dat zeggen???
Voor Vitesse is gelijkspel alles.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:11 schreef Mani89 het volgende:
Alles of niets, en als het dan gelijkspel wordt?
Dat is 'alles' voor Vitesse, puntje tegen het grote Ajaxquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:11 schreef Mani89 het volgende:
Alles of niets, en als het dan gelijkspel wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |