tikkiequote:Op zondag 25 oktober 2015 15:13 schreef Mani89 het volgende:
Weet je, soms als ik hier lees denk ik, het is hier net een peuterspeelzaal.
Veltman is de Eredivisie duidelijk ontgroeid. Wat een topper is dat! Kan makkelijk meedraaien bij Man U of Real.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:12 schreef Brammess het volgende:
Veltman heeft Solanke in zijn broekzak
Pizzageit post niet meer
Dit slaat echt nergens op hoor Sunri5e.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:14 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Veltman is de Eredivisie duidelijk ontgroeid. Wat een topper is dat! Kan makkelijk meedraaien bij Man U of Real.
Hadden ze er maar zo èèn bij Feyenoord hè.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:14 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Veltman is de Eredivisie duidelijk ontgroeid. Wat een topper is dat! Kan makkelijk meedraaien bij Man U of Real.
Je past er zo tussen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:15 schreef Makamba_ het volgende:
Bij Ajax spelen er echt een aantal alsof ze een geestelijke achterstand hebben.
Bij deze conclusie sluit ik me aan. Over het algemeen probeert Ajax het tempo er zoveel mogelijk uit te halen en weinig risico te nemen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kom tot de conclusie dat Ajax net als donderdag voor een punt gaat.
Als Feyenoord een Veltman zou hebben dan waren ze voor de winterstop al kampioen geweest. En dan het jaar daarna zouden ze schitteren in de CL.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:15 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Hadden ze er maar zo èèn bij Feyenoord hè.
Jij komt erg intelligent overquote:Op zondag 25 oktober 2015 15:22 schreef kreekie het volgende:
frank neem a.u.b. onslag. je bak er nog niks van
4 keer kampioen is idd niets, neequote:Op zondag 25 oktober 2015 15:22 schreef kreekie het volgende:
mad?quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:22 schreef kreekie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |