Fox laat de herhaling niet vaak genoeg zienquote:Op zondag 25 oktober 2015 15:09 schreef Vasion het volgende:
Een duwende beweging was dit in ieder geval zeker niet!
Er is al geel gegeven dus maakt het geen fuck uit.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:10 schreef Brammess het volgende:
[..]
Fox laat de herhaling niet vaak genoeg zien
KNJB
Jeetje zeg, kan je het nog verdragen?quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:10 schreef Vasion het volgende:
[..]
Er is al geel gegeven dus maakt het geen fuck uit.
Aldus jij.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:11 schreef Bronson_ het volgende:
Ik merk wel dat de psv'ers erge calimero's en wijven zijn.
Ik vraag me af of jij het nog kan verdragen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jeetje zeg, kan je het nog verdragen?
Haha kijk 'm gefrustreerd zijn.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:11 schreef Bronson_ het volgende:
Ik merk wel dat de psv'ers erge calimero's en wijven zijn.
Pas op hoor, dadelijk komt hij weer zo'n rake regel tekst posten in het PSV topic.quote:
Dingen die ik ver van te voren aan zie komen, verdraag ik makkelijker dan dingen die als donderslag bij heldere hemel komen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:12 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik vraag me af of jij het nog kan verdragen.
Dat moet je idd doen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:12 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Nee doelde op jou, maar ik weet dat jij dat niet snapt. Zal het voortaan beter formuleren.
Beetje plagen mag toch?quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jeetje zeg, kan je het nog verdragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |