dat zal op 27 maart 2016 wel zijn danquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:37 schreef F1gamer het volgende:
Beter een uur te vroeg, dan een uur te laat
Dat impliceert dat ze er anders ook een uur te vroeg staan, maar dat is dus niet het geval.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:41 schreef underground1009 het volgende:
Dat te vroeg voor de deur gaan staan is meer een necessiteit voor wat de meesten willen doen; een vergelijking is te maken met de Hollanders die om 7 uur 's ochtends een handdoek op de ligstoelen bij hun all-inclusive hotel aan de Turkse kust. Iedereen legt even een paar boeken of z'n jas neer, en gaat naar huis om weer even te gaan slapen. En dan zijn het ook nog allemaal Universitaire studenten, want de hbo'ers, die domme cursisten, worden geweerd.![]()
Fijn, tentamentijd
Ik heb er geen probleem mee, ik studeer zelf aan de RUGquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:45 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dat impliceert dat ze er anders ook een uur te vroeg staan, maar dat is dus niet het geval.
Verder is het in sommige perioden te druk voor iedereen en daarom zijn er 4 perioden van elk 2 week waarbij de bibliotheek zich op zijn kerngroep richt en niet RUG leden de toegang ontzegt.
Klopt.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:48 schreef underground1009 het volgende:
Ze/ik staan er idd niet een uur van tevoren, maar zeker wel 15/20 minuten voor openingstijd.
Ik zou ook zeggen dat ze op dit tijdstip met een kater aan en in elkaars lichaam horen te zitten. Maar ja, het heeft waarschijnlijk dezelfde oorzaak als dat de UB te klein is.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:55 schreef Monolith het volgende:
Studenten die op zondagochtend voor een universiteitsbibliotheek staan te wachten... Waar is het misgegaan met de jeugd van tegenwoordig?
Maar minder mooie vrouwen om je af te leiden.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:00 schreef Rezania het volgende:
Studeren in de UB.Je hebt thuis toch ook een kamer.
Ik twijfel niet aan mijn conclusie:quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:03 schreef RacerDKB het volgende:
https://twitter.com/Scarbir/status/658200420762931200
Twijfel aan je conclusies TS, volgens de maker van deze foto is de foto genomen om 08:40. Het UB gaat 08:30 open.
Het was dus gewoon druk omdat het tentamenperiode is; en er zullen vast mensen zijn geweest die een uur te vroeg waren, maar niet die hele groep van de foto.
quote:Veel stonden al een uur te vroeg voor de deur en dat zorgde voor enorme rijen.
Ja, ik ga ook altijd naar de UB om van die panische chicks te hosselen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:11 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Maar minder mooie vrouwen om je af te leiden.
De UB was binnen een half uur vol? Wat een klein pauperdingetje zeg.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:11 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik twijfel niet aan mijn conclusie:
http://www.dvhn.nl/nieuws(...)ertijd-13208343.html
[..]
Welke UB zit vlak voor een tentamenperiode dan niet vol?quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
De UB was binnen een half uur vol? Wat een klein pauperdingetje zeg.
Geen idee, ik kom er nooit.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:16 schreef hottentot het volgende:
[..]
Welke UB zit vlak voor een tentamenperiode dan niet vol?
Haha, nee niet gerelateerdquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:20 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
De studenten hadden goed gelezen en waren twee uur te vroeg?
pls tijdens tentamenweken is dat hier ookquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
De UB was binnen een half uur vol? Wat een klein pauperdingetje zeg.
Inderdaad. Heb nu veel meer lol dan als student.quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:11 schreef Apotheose het volgende:
Studeren... Blij dat dat achter me ligt
Dat vraag ik me ook af.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:55 schreef Monolith het volgende:
Studenten die op zondagochtend voor een universiteitsbibliotheek staan te wachten... Waar is het misgegaan met de jeugd van tegenwoordig?
ah vroeger.. toen studeren nog leuk was en je niet je P in 2 moest halen en B in 4.. niet te vergeten M in 2 natuurlijk'quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:57 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af.
In mijn tijd zag je dat soort taferelen alleen op donderdagmiddag bij de ingang van de faculteitsbar.
minstens 5 neukbare vrouwtjes gespotquote:Op zondag 25 oktober 2015 14:19 schreef bamibij het volgende:
die tweede foto trouwens...zijn dat echt studenten en niet gewoon 5-vwo'ers die volgende week een toetsweek hebben ofzo? Wat een babyface's allemaal
De klok van de magnetron is de enige hier in huis die ik nog met de hand moet verzettenquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:44 schreef KetchupFTW het volgende:
Ik verbaas me er toch wel over: heeft iedereen niet tegenwoordig een telefoon die automatisch terugspringt?
Een nogal misleidende titel!quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:34 schreef hottentot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Honderden studenten stonden vanmorgen een uur te vroeg bij de UB in Groningen.
![]()
Wel petje af dat men op Zondag de tijd aan de studie wil besteden.
Nee! Veel mensen hebben dat, niet iedereen heeft een telefoon die de hele tijd met het internet is verbonden.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:44 schreef KetchupFTW het volgende:
Ik verbaas me er toch wel over: heeft iedereen niet tegenwoordig een telefoon die automatisch terugspringt?
Telefoons zijn om mee te appen en bellen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:44 schreef KetchupFTW het volgende:
Dat klopt niet, er zijn heel erg veel telefoons waarmee je niet kan appen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:52 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Telefoons zijn om mee te appen en bellen.
plsquote:Op zondag 25 oktober 2015 15:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat klopt niet, er zijn heel erg veel telefoons waarmee je niet kan appen.
Telefoons zijn er om mee te bellen, alle andere functies die ze eventueel hebben zijn extra functies die niet op elke telefoon beschikbaar zijn.
Wat jij nu doet is ongeveer hetzelfde als wanneer je stelt dat appels rood zijn. Er bestaan appels die rood zijn maar er bestaan ook appels die niet rood zijn.
Nee hoor. Er worden nog steeds veel vaste telefoons gebruikt maar er zijn ook nog veel mobiele telefoons in gebruik die geen smartphone zijn.quote:
Is het voor hen nu echt beter om daar te studeren dan bij hun thuis? Als het daar zo verschrikkelijk vol zit heb je dan nog voldoende ruimte en rust om goed te studeren?quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Jezus christus, ik dacht altijd dat het een mythe was dat mensen hun tentjes 's nachts opslaan bij de UB Groningen, maar het is nog bijna echt zo ook.
Het zal ergens tussen de 90 en de 99 liggen, ik speculeer niet over het percentage. Daarmee voldoe je aan een van de drie voorwaarden.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:12 schreef PatatFriet het volgende:
99% van de studenten heeft een smartphone
Ik denk dat mensen thuis gewoon meer dingen hebben waardoor ze kunnen worden afgeleid en het daarom prettiger vinden om in een bibliotheek te studeren. Ik kan prima thuis studeren, maar als ik echt een hele dag bezig moet vind ik de UB ook wel prettiger eigenlijk. Dan zie je op een dag nog wat mensen om je heen in plaats van de muur van je kamer. Ook vaak wel prettig om tussen het studeren door wat te lullen met medestudenten in de koffiebar of buiten tijdens het rokenquote:Op zondag 25 oktober 2015 15:12 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Is het voor hen nu echt beter om daar te studeren dan bij hun thuis? Als het daar zo verschrikkelijk vol zit heb je dan nog voldoende ruimte en rust om goed te studeren?
Mensen die anno 2015 geen smartphone hebben, daar schort iets aan. Ofwel zijn het mensen die van ouderdom niet weten hoe het werkt, ofwel zijn het autisten die niet met hun tijd meegaan.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:11 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nee hoor. Er worden nog steeds veel vaste telefoons gebruikt maar er zijn ook nog veel mobiele telefoons in gebruik die geen smartphone zijn.
Terzijde: de mobiele telefoon begon pas eind jaren 90 populair te worden in Nederland. De smartphone werd mid/eind jaren 0 populair.
Ja, 90% van de mensen of iets dergelijks heeft een smartphone maar het is nu niet dat het niet meer voorkomt.
Hier ook maar dat hebben we te danken aan het feit dat je geen pas nodig hebt voor toegang waardoor middelbare scholieren daar leren voor hun proefwerkjes.quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:05 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
pls tijdens tentamenweken is dat hier ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
rtquote:Op zondag 25 oktober 2015 15:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen thuis gewoon meer dingen hebben waardoor ze kunnen worden afgeleid en het daarom vinden om in een bibliotheek te studeren. Ik kan prima thuis studeren, maar als ik echt een hele dag bezig moet vind ik de UB ook wel prettiger eigenlijk. Dan zie je op een dag nog wat mensen om je heen in plaats van de muur van je kamer. Ook vaak wel prettig om tussen het studeren door wat te lullen met medestudenten in de koffiebar of buiten tijdens het roken
Je mist de derde en de vierde optie: het bespaart een hoop kosten en niet iedereen heeft de behoefte om 24/7 bereikbaar te zijn.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:17 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Mensen die anno 2015 geen smartphone hebben, daar schort iets aan. Ofwel zijn het mensen die van ouderdom niet weten hoe het werkt, ofwel zijn het autisten die niet met hun tijd meegaan.
Dat was het punt niet, het ging om het nauwkeurig definiëren.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:17 schreef OllieWilliams het volgende:
En vaste verbindingenKom aan, binnen een bedrijf wordt dat misschien gebruikt maar wie heeft er thuis nu nog een vaste lijn?
Oh ja, HBO-leerlingen komen waarschijnlijk ook bij ons over de vloer, naast de middelbare scholieren. Tijd om eens touniquets te gebruiken.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:41 schreef underground1009 het volgende:
Dat te vroeg voor de deur gaan staan is meer een necessiteit voor wat de meesten willen doen; een vergelijking is te maken met de Hollanders die om 7 uur 's ochtends een handdoek op de ligstoelen bij hun all-inclusive hotel aan de Turkse kust. Iedereen legt even een paar boeken of z'n jas neer, en gaat naar huis om weer even te gaan slapen. En dan zijn het ook nog allemaal Universitaire studenten, want de hbo'ers, die domme cursisten, worden geweerd.![]()
Fijn, tentamentijd
Tijd om eens je diploma te halen en een bijdrage aan de samenleving te leveren.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:22 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Oh ja, HBO-leerlingen komen waarschijnlijk ook bij ons over de vloer, naast de middelbare scholieren. Tijd om eens touniquets te gebruiken.
Is een beetje iets van de laatste jaren, maar ik heb het idee dat studenten elkaar tegenwoordig steeds meer zitten op te naaien om een beetje hard te gaan lopen studeren ipv gewoon bier te tanken zoals het hoortquote:Op zondag 25 oktober 2015 15:41 schreef Eenskijken het volgende:
op zondag ochtend studeren? tehfuck?
Ik denk dat het meer iets is omdat men maandag tentamen heeft ofzo.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:44 schreef PatatFriet het volgende:
[..]
Is een beetje iets van de laatste jaren, maar ik heb het idee dat studenten elkaar tegenwoordig steeds meer zitten op te naaien om een beetje hard te gaan lopen studeren ipv gewoon bier te tanken zoals het hoort
Ik zie niet in waarom dat een geldig excuus zou zijn.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:23 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer iets is omdat men maandag tentamen heeft ofzo.
Elkaar? Nee, de Tweede Kamer met dat leenstelsel, die ziten de studenten op te naaien.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:44 schreef PatatFriet het volgende:
[..]
Is een beetje iets van de laatste jaren, maar ik heb het idee dat studenten elkaar tegenwoordig steeds meer zitten op te naaien om een beetje hard te gaan lopen studeren ipv gewoon bier te tanken zoals het hoort
Dan hoef je toch op zondagochtend al te gaan leren?quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:23 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer iets is omdat men maandag tentamen heeft ofzo.
Ook ja, maar ik heb ook wel het idee dat ze het zelf een beetje doen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Elkaar? Nee, de Tweede Kamer met dat leenstelsel, die ziten de studenten op te naaien.
Waarschijnlijk allemaal sjaarzen die keihard aan het stressen zijn over hun eerste tentamen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:00 schreef Ringo het volgende:
In alle acht jaar dat ik studeerde, ben ik op zondagochtend altijd 's middags wakker geworden. Wat doen die lui daar, hebben ze geen leven?
Tot 12 uur maar?quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:09 schreef yosander het volgende:
Maar wel droeftoeters ja. De UB is ook gewoon tot 12 uur 's nachts open. Lekker 's avonds in alle rust studeren
Ja. Daarna ga je maar bier drinken.quote:
UB in Delft is van 8 tot 2 open tijdens tentamenweken, dus van 2 tot 8 bier drinken. Goed voor je cijfers, jwtz.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja. Daarna ga je maar bier drinken.
Alleen jammer dat je vervolgens in een kroeg met alleen maar mannen staat.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
UB in Delft is van 8 tot 2 open tijdens tentamenweken, dus van 2 tot 8 bier drinken. Goed voor je cijfers, jwtz.
Niks mis mee.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:38 schreef yosander het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je vervolgens in een kroeg met alleen maar mannen staat.
Jawel, maar ze studeren te weinig doordeweeks waardoor ze in weekeindes en vlak voor de tentamens het een en ander moeten inhalen. Combinatie van gebrek aan planning, discipline, regelmaat, bijbaantjes en hobby's.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:00 schreef Ringo het volgende:
In alle acht jaar dat ik studeerde, ben ik op zondagochtend altijd 's middags wakker geworden. Wat doen die lui daar, hebben ze geen leven?
meervoud van sjaars is sjaars grote vriendquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarschijnlijk allemaal sjaarzen die keihard aan het stressen zijn over hun eerste tentamen.
Niet in Delft.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:39 schreef bamibij het volgende:
[..]
meervoud van sjaars is sjaars grote vriend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |