En weer een schuldgevoel droom, was er alweer een paar dagen vanaf maar niets blijkt minder waar te zijn.
Was een droom opgesplitst in 2 volgensmij.
Was namelijk eerst met mn ex op wintersport, wilde dr leren snowboarden. Toen gingen we dus tegelijkertijd naar beneden en had ik haar per ongeluk geraakt, waardoor ze d'r pols had gebroken. Zij zeggen dat ik er niets aan kon doen maarja voelde me kut.
Best ironische droom, gezien ik een keer heb gedaan alsof m'n pols was gebroken toen we nog aan 't daten waren als grapje
Toen 2e droom. Zaten allebei in de klas, goede vriend van me zou die dag naar school komen, terug uit het buitenland. De les was voorbij en ik liep als eerst naar beneden, waar m'n vriend stond. Begon met hem te praten en uiteindelijk kwam zij ook naar beneden en hoorde dat wij aan 't praten waren. Ze mengde zich in 't gesprek en op dat moment wist ik dat 't sowieso al uit was want ik maakte een opmerking in de zin van "toen was 't net uit vgm". Ze praatte vriendelijk alsof er niks aan de hand was en ik vond dat vaag, meer herinner ik niet.
Schuldgevoel is kut, wil 't kwijt. Alleen geen tijd, geen plan, en nog niet een goed moment voor m'n gevoel.