Scholes zou ook een goede toevoeging zijnquote:Op zaterdag 28 november 2015 23:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Shearer mag bijna elke week vertellen dat Newcastle er geen klote van kan
Voor Man Utd . Maar Scholes wil niet op tvquote:Op zaterdag 28 november 2015 23:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Scholes zou ook een goede toevoeging zijn
Zondequote:Op zaterdag 28 november 2015 23:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voor Man Utd . Maar Scholes wil niet op tv
Terecht welquote:Op zondag 29 november 2015 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik lees dat Shearer die Janmaat even met de grond gelijk heeft gemaakt?
Ik was het dartsen aan het kijken, maar mooi. Ik heb nooit een overtuigend gevoel bij hem gehad op defensief gebied.quote:
Stond weer een beetje lucht te dekken en dergelijkequote:Op zondag 29 november 2015 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik was het dartsen aan het kijken, maar mooi. Ik heb nooit een overtuigend gevoel bij hem gehad op defensief gebied.
Wat een boutprogramma inderdaadquote:Op zondag 29 november 2015 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
De enige leuke pot volgende week is op maandag.
In La Liga ook alleen maar TROEP.quote:Op zondag 29 november 2015 00:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat een boutprogramma inderdaad
Eredivisie vind ik ook maar weinig, Vitesse-PSV en Ajax-Heerenveen kunnen leuk worden maar die zijn voor de helft tegelijk. En Excelsior-Twente kan nog leuk worden als kraker van het rechterrijtje
Alle enigszins leuke wedstrijden lekker allemaal tegelijkquote:Op zondag 29 november 2015 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In La Liga ook alleen maar TROEP.
Ik overweeg Valencia - Barça erbij aan te zetten maar da's tegelijkertijd met Ajax - Heerenveen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |