Ja, ook dat nogquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ivan stond boven Mark,dat zei ze...
je kan beter het filmpje kijkenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:48 schreef LLgetikt het volgende:
Ik ga die cossen teruglezen, dit klinkt echt te grappig.
let maar opquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:48 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Ja, ook dat nog![]()
Waar is die gina mee bezig? Een spelletje .."zo doorzichtig" ?
OOOO die zijn er?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:49 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
je kan beter het filmpje kijken
Tuig! Hopen dat de rest van de bewoners haar er nog een keer op aanspreekt dat ze vannacht om geld zat te bedelen bij de gasten.Niet normaal.Die donkere jongen was gisteren ook helemaal niet van haar gediend toen ze meeliep naar de poort.quote:
Dat was ook erg.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:51 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Tuig! Hopen dat de rest van de bewoners haar er nog een keer op aanspreekt dat ze vannacht om geld zat te bedelen bij de gasten.Niet normaal.Die donkere jongen was gisteren ook helemaal niet van haar gediend toen ze meeliep naar de poort.
Tenenkrommend die Ginaquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo keek Cees naar Gina.
Kan me goed voorstellen dat Cees had willen ingrijpen. Gina zou makkelijk zijn dochter kunnen zijn qua leeftijd.quote:
Dat vind ik dus zo vreemd he, daar dacht ik vandaag over na. Dat die rare uitspraken en opmerkingen nooit gecorrigeerd worden van '' doe is ff normaal ''.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:51 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Tuig! Hopen dat de rest van de bewoners haar er nog een keer op aanspreekt dat ze vannacht om geld zat te bedelen bij de gasten.Niet normaal.Die donkere jongen was gisteren ook helemaal niet van haar gediend toen ze meeliep naar de poort.
Gabs wilde haar bij de bezoekers die weggingen halen maar dat wilde ze niet.Gabs boos.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:52 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Kan me goed voorstellen dat Cees had willen ingrijpen. Gina zou makkelijk zijn dochter kunnen zijn qua leeftijd.
Cees stond er echt .... als een stief-vader, zo machteloos
je hebt nog betaald tot het einde van de maand, dus zo lang heb je streamsquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:54 schreef formule het volgende:
Heb mijn paspoort op gezegd,en ik heb weer 4 streams
Doet gina al maanden zelfquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:49 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
let maar op
ze gaat weer rare fratsen uithalen (net voor de stemming) die meid is dom maar geslepen en zo doorzichtig als wat, en para tot de max
die gooit haar eigen glazen in
Het is je gegund....quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:54 schreef formule het volgende:
Hoe doe je dat, ik heb er maar 1 en altijd Cees.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:54 schreef formule het volgende:
Ja maar HEEL opvallend net daarvoor een tikkeltje ergerquote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:54 schreef formule het volgende:
Vanmiddag niet hoor,maar het zal welquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:55 schreef rowan634 het volgende:
[..]
je hebt nog betaald tot het einde van de maand, dus zo lang heb je streams
oh apartquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:56 schreef formule het volgende:
[..]
Vanmiddag niet hoor,maar het zal wel
Dat zoiets zo'n impact kan hebben hè?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:33 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nee, vandaag is een ultieme off day. Na Kareltje vind ik het ook niet meer leuk.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:51 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |