Ik was even nieuwe thee aan het makenquote:
In welke boter?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik was even nieuwe thee aan het maken
Ik heb een bewindvoerder dus ehhh.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:31 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, wie is hier een beetje goed in boekhouden?
Wel in creatief boekhoudenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:31 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, wie is hier een beetje goed in boekhouden?
Ik moet basisdingen over de financiele administratie lerenquote:
Gewoon zorgen dat er niet meer uitgaat dan er binnenkomt, dan zit je meestal wel veilig.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik moet basisdingen over de financiele administratie lerenIk kan er geen reet van
Nee, zolang timmm me maar niet ziet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
* Uccie Snapt niet hoe /.me werkt
omdat?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, zolang timmm me maar niet ziet.
Same.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Olijfolie en soms roomboter. Jij?
Ik doe wel eens iets met boekhoudingen, zie dm.quote:
ja godver, heb ik eens een week vakantie.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ze te beroerd is om je te helpen
Had je maar een vak moeten leren.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja godver, heb ik eens een week vakantie.
Ja, daar ben ik o.a. ook vrij voor inderdaad.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Had je maar een vak moeten leren.
Ja, hij zei debet, ik zei credit en toen ging het helemaal los.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:51 schreef LTVDK het volgende:
Zijn Uc en tim nu hete dm's naar elkaar aan het sturenDacht dat tim niet op oudere vrouwen viel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |