Je hebt gelijk, het was echt een glijdende schaal. Toch ben ik blij dat ik de hele serie gezien heb. Toen ik het volgde, was ik steeds benieuwd naar de volgende episode. Maar ik dacht richting het einde wel, ze moeten echt met een fantastische ontknoping komen om dit recht te breien. Op het moment zelf had ik daar oprecht ook alle vertrouwen in.quote:Op maandag 2 november 2015 12:28 schreef Lizaatje het volgende:
Wat een gezeur om Lost.Seizoen 1 en 2 waren nog tof. Bij 3 raakten de schrijvers zelf in de war en daarna waren de schrijvers zelf Lost. Jullie missen echt niks aan die serie hoor.
Oh, dit klinkt echt wel interessant! Vooral vanwege HBO. De prijs vind ik ook wel goed te doen.quote:Op maandag 2 november 2015 11:25 schreef Aether het volgende:
Geen concurrent -- evt. interessant voor HBO.
[..]
quote:Programma's, films, documentaires en series kijk je bij Play in SD-kwaliteit. We proberen de kwaliteit verder te verbeteren naar HD, maar hiervoor hebben we naast techniek ook met rechten van contentaanbieders te maken. Zodra we HD kwaliteit hebben, brengen we hiervan de klanten op de hoogte.
Ik ben na seizoen 3 echt afgehaakt. Seizoen 1 en 2 zat je echt met spanning naar de volgende aflevering uit te kijken. Ze wilden zo veel mogelijk geld cashen en het uitmelken ipv gewoon een goede serie te maken.quote:Op maandag 2 november 2015 18:03 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het was echt een glijdende schaal. Toch ben ik blij dat ik de hele serie gezien heb. Toen ik het volgde, was ik steeds benieuwd naar de volgende episode. Maar ik dacht richting het einde wel, ze moeten echt met een fantastische ontknoping komen om dit recht te breien. Op het moment zelf had ik daar oprecht ook alle vertrouwen in.
Dus je zegt tegen mensen dat ze het heus niet af hoeven te kijken, want het was niets en ze missen niets, maar zelf heb je nooit alles gezien en alleen de eerste 3 seizoenen.quote:Op maandag 2 november 2015 18:16 schreef Lizaatje het volgende:
Ik ben na seizoen 3 echt afgehaakt. Seizoen 1 en 2 zat je echt met spanning naar de volgende aflevering uit te kijken. Ze wilden zo veel mogelijk geld cashen en het uitmelken ipv gewoon een goede serie te maken.
Sindsdien heb ik geen hoge pet op van JJ Abrams producties.
Seizoen 3 was al beduidend minder en vanaf seizoen 4 werd het helemaal rampzalig. En ja, dat is mijn persoonlijke mening. En die mag je in dit lang gewoon geven toch?quote:Op maandag 2 november 2015 18:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus je zegt tegen mensen dat ze het heus niet af hoeven te kijken, want het was niets en ze missen niets, maar zelf heb je nooit alles gezien en alleen de eerste 3 seizoenen.
Omdat seizoen 4 na seizoen 3 kwam.quote:Op maandag 2 november 2015 18:31 schreef OMG het volgende:
Je bent na seizoen 3 afgehaakt. Hoe weet je dan dat seizoen 4 rampzalig werd?
Ik heb alle seizoenen gekeken en me prima vermaakt, op het einde na, dat vond ik wat minder.
Ik ben ook nog niet helemaal overtuigd. Want naast het tv-abo van mijn provider biedt het enkel 'inclusief HBO' aan. Met de SD-kwaliteit erbij zie ik mezelf eerder een HBO-abo afsluiten bij mijn huidige providerquote:Op maandag 2 november 2015 18:09 schreef Forbry het volgende:
[..]
Oh, dit klinkt echt wel interessant! Vooral vanwege HBO. De prijs vind ik ook wel goed te doen.
Edit: even op https://www.playvankpn.nl/ gekeken, maar dit vind ik dan toch wel erg jammer:
[..]
Ik lees net dat HBO go ook niet eens in HD is, al heeft het wel hogere kwaliteit dan de play appquote:Op maandag 2 november 2015 19:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben ook nog niet helemaal overtuigd. Want naast het tv-abo van mijn provider biedt het enkel 'inclusief HBO' aan. Met de SD-kwaliteit erbij zie ik mezelf eerder een HBO-abo afsluiten bij mijn huidige provider
Zodra dat mogelijk is in ieder geval![]()
Ik heb nooit echt opgezocht wat de kwaliteit is, maar ik vind het altijd prima om aan te gluren. Het is hoog genoeg.quote:Op maandag 2 november 2015 19:41 schreef Chrizs het volgende:
[..]
Ik lees net dat HBO go ook niet eens in HD is, al heeft het wel hogere kwaliteit dan de play app
Ja Bloodline is echt een hele goede serie van Netflix. Topacteurs ook.quote:Op zondag 1 november 2015 21:57 schreef wolfrolf het volgende:
Aanbeland bij deel 10 van Bloodline. Geweldige serie.
Degene die hier postte dat er geen verrassingen meer inzitten heeft zitten whatsappen tijdens het kijken ofzo, want ik val van het enemoment in de ander. Fanfuckingtastisch.
Ik was ook behoorlijk lyrisch over Bloodline. Leuk om nog iemand zo enthousiast te zienquote:Op zondag 1 november 2015 21:57 schreef wolfrolf het volgende:
Aanbeland bij deel 10 van Bloodline. Geweldige serie.
Degene die hier postte dat er geen verrassingen meer inzitten heeft zitten whatsappen tijdens het kijken ofzo, want ik val van het enemoment in de ander. Fanfuckingtastisch.
Deel 10 vandaag gezien.quote:Op maandag 2 november 2015 21:15 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik was ook behoorlijk lyrisch over Bloodline. Leuk om nog iemand zo enthousiast te zien
Wij hebben al een tijdje geen Ziggo tv-abonnement meer. In dat opzicht zou dit Play ook buiten HBO om wel een aanvulling voor ons (kunnen) zijn. Ik ben alleen best wel kritisch als het om beeldkwaliteit gaat en SD vind ik in principe echt niet goed genoeg. Alles wat ik tegenwoordig nog download is ook altijd alleen in HD. In HD (en daar zijn ze dus wel mee bezig) zou dit Play absoluut mijn/onze interesse hebbenquote:Op maandag 2 november 2015 19:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben ook nog niet helemaal overtuigd. Want naast het tv-abo van mijn provider biedt het enkel 'inclusief HBO' aan. Met de SD-kwaliteit erbij zie ik mezelf eerder een HBO-abo afsluiten bij mijn huidige provider
Zodra dat mogelijk is in ieder geval![]()
Ik heb geen idee, maar ik denk dat-ie eerst volgende maand (vandaag over een maand precies) op dvd/brd verschenen moet zijn voordat-ie langs de streamingdiensten gaat. En daar zal nog wat tijd tussen zitten. Dus ik zou er niet op rekenen dat dat nog dit jaar wordt.quote:Op maandag 2 november 2015 21:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is er al bekend wanneer Ant-man erop staat?
vond het erg traag verlopen en het kostte moeite om de afleveringen door te komen.quote:Op maandag 2 november 2015 21:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Deel 10 vandaag gezien.
DannyWat een... geniale klootzak
Labiele Kevin is ook een genot.
ze delen telkens van die kleine nuggets met info uit... Het wordt hoe langer hoe meer twistedquote:Op maandag 2 november 2015 21:59 schreef Gunner het volgende:
[..]
vond het erg traag verlopen en het kostte moeite om de afleveringen door te komen.
Tegen die tijd heb ik hem al ergens gezien.quote:Op maandag 2 november 2015 21:30 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar ik denk dat-ie eerst volgende maand (vandaag over een maand precies) op dvd/brd verschenen moet zijn voordat-ie langs de streamingdiensten gaat. En daar zal nog wat tijd tussen zitten. Dus ik zou er niet op rekenen dat dat nog dit jaar wordt.
Ik dacht dat ze hem zelf gemaakt hadden en omdat ze hem willen nomineren voor een oscar, is hij in LA in de bioscoop uitgebracht en gefloptquote:Op maandag 2 november 2015 12:22 schreef KingRadler het volgende:
[..]
ze hebben film niet gemaakt maar gekocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |