abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158194384
arr matey
Goed beoordeeld door: Luukiemaster, Manke, MrStalin, rubensanti, bami_haar, RedFever, marcek, domestic, div-er, Sosa, CecilBDemented, Miggy, Furia-Aurum, robinjoo1, Illusionati, heletrotsemama, hylian en meer!
pi_158216932
Black Flag omhoog!
Goed beoordeeld door: Luukiemaster, Manke, MrStalin, rubensanti, bami_haar, RedFever, marcek, domestic, div-er, Sosa, CecilBDemented, Miggy, Furia-Aurum, robinjoo1, Illusionati, heletrotsemama, hylian en meer!
pi_158233550
hijs de zeilen. en dit topique
pi_158238784
gratis bumpje

maar ik had dus de vraag wanneer ik het binnen zou krijgen
pi_158238947
Ik verwacht morgen, hij is vanmiddag vroeg verzonden en de post mevrouw was er ook, wellicht heeft ze de zak meegenomen. Dus of morgen en uiterlijk woensdag :)

Black flag onder voorbehoud verkocht!

[ Bericht 8% gewijzigd door RickHD90 op 14-12-2015 16:33:33 ]
pi_158240133
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 16:27 schreef RickHD90 het volgende:
Ik verwacht morgen, hij is vanmiddag vroeg verzonden en de post mevrouw was er ook, wellicht heeft ze de zak meegenomen. Dus of morgen en uiterlijk woensdag :)

Black flag onder voorbehoud verkocht!
Fijn om te horen!
Succes met je het verkopen van je andere games
pi_158240221
thanks! toevallig is alles nu zo'n beetje de deur uit op Saints Row na, maar daar is nu een pm contact over ontstaan! Alvast veel plezier met de game! Vond het zelf een leuk spel, maar ik houd alleen games die echt wat met me doen of die ik zeker weten nog vaker zal spelen (zoals bijvoorbeeld Destiny, die ondertussen lekker uitgebreid is!). Unity heeft voor mij persoonlijk weinig replay waarde, maar dat hebben weinig games echt!
pi_158240334
Black Flag is verkocht! Hier mag dus een slotje op!
  Moderator maandag 14 december 2015 @ 17:51:50 #34
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_158240583
Dank voor je TR :)
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')