SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
chill toch, kan je er een of twee kopen en de rest als ze goedkoper zijn.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:10 schreef DKUp het volgende:
Volgende week Halo 5 en dan komen NFS, BO3, Fallout 4, Battlefield: Stars Wars en Just Cause 3
Plus dat ik een paar spellen heb overgeslagen![]()
thanks, maar heb nu al far cry 4 gekocht. plus dat ik liever geen games digitaal heb.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:12 schreef l0lownkill het volgende:
@Jungle_Jim
[link=http://nl.pepper.com/aanbiedingen/the-nathan-drake-collection-ps4-downloadcode-voor-eur3696-cdkeys-13428]Hier de uncharted collection voor 37 pleuro, niet fysiek tho.[/link]
Ik moet nog heel veel spellen uitspelenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:12 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
chill toch, kan je er een of twee kopen en de rest als ze goedkoper zijn.
Ach so, ik heb ze liever ook fysiek (marktplaats aspect), verder is far cry een topgame maar was na 3 maand ultiem plezier (coop) er op uitgespeeld en heb hem toen nog aardig hoog verkocht. Far cry primal jongensquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:12 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
thanks, maar heb nu al far cry 4 gekocht. plus dat ik liever geen games digitaal heb.
helemaal chill, kan je alles goedkoop halen als je alle huidige hebt uitgespeeldquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik moet nog heel veel spellen uitspelen
Teveel games om in de tijd die je hebt te spelenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:23 schreef Jimbo het volgende:
teveel games is geen probleem...te weinig tijd wel
Komen jullie trouwens nog even buurten op de PC Gaming Days? dan mag je jimbo aanraken
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:23 schreef Jimbo het volgende:
teveel games is geen probleem...te weinig tijd wel
Komen jullie trouwens nog even buurten op de PC Gaming Days? dan mag je jimbo aanraken
... hoe dan? SMB is louter 5-6 uurtjes werk. 10 als t je eerste playtrough isquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Teveel games? Neuh, maar ik heb de komende twee weken nog genoeg aan Super Meat Boy.
Oh.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
... hoe dan? SMB is louter 5-6 uurtjes werk. 10 als t je eerste playtrough is
Ik ben bijna in staat om voorlopig niks te kopen en ik weet dat dit niet gaat lukkenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:17 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
helemaal chill, kan je alles goedkoop halen als je alle huidige hebt uitgespeeld
Ik had gister in dat filmpje in die trein (wat je HQ met kluis word) een onzichtbare Jacob en Evie.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nog altijd veel plezier in London bijna geen bugs gezien Roy. Wel veel micro transacties.
Bedankt voor deze dagboekupdate!quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nog altijd veel plezier in London bijna geen bugs gezien Roy. Wel veel micro transacties.
Je kunt dan beter die Witcher dlc skippen tot beide packs uit zijn. Dan doe je ze beide in één keer.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 23:02 schreef Cikx het volgende:
Over 3 dagen Divinity: Original Sin Enhanced Edition.
Over 5 dagen Binding of Isaac: Afterbirth.
Over dik 2 weken Fallout 4.
Wil eigenlijk ook nog die nieuwe Witcher DLC kopen en dan daarnaast nog een beetje studeren.
Goed plan, misschien is de prijs ook wat lager tegen die tijd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 23:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kunt dan beter die Witcher dlc skippen tot beide packs uit zijn. Dan doe je ze beide in één keer.
dan moet je je ogen open doen . Ik ga morgen de review schrijven, maar mijn god, ze hebben geen reet geleerd van unity na patch 3. Toen ging mijn netwerk eindelijk werken en kreeg ik de glitches. Nu heb ik ze al day onequote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toevallig gisteren aan begonnen maar is inderdaad leukquote:Op zondag 25 oktober 2015 07:20 schreef Mystikvm het volgende:
Tales of the Borderlands is echt heel tof. Verreweg het beste wat Telltale gemaakt heeft. Natuurlijk omdat ik enorm fan van Borderlands ben (zonder dat je die games gespeeld hebt, heeft het echt geen zin dit te spelen) maar ook omdat het niet dat houterige heeft van hun eerdere games, zoals The Walking Dead.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |