"Ik kan mezelf niets verwijten, ik speelde eigenlijk wel lekker"quote:Op donderdag 11 februari 2016 07:19 schreef luckass het volgende:
[..]
thiemo staat volgend jaar weer op plek 160 waarschijnlijk
Dit jaar tweede rondes in Doha en Auckland. Laatste keer serieus was vorig jaar in oktober waar hij de kwartfinale van de Kremlin Cup haalde. Maand eerder won hij de Challenger in Trnava.quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:28 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een faler. Wat is de laatste keer dat hij iets gepresteerd heeft ? Reunion ?
Wauw. Was ik maar proftennisser geworden. Dan was ik vast net als Robin.quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dit jaar tweede rondes in Doha en Auckland. Laatste keer serieus was vorig jaar in oktober waar hij de kwartfinale van de Kremlin Cup haalde. Maand eerder won hij de Challenger in Trnava.
Met alle respect, dat zijn toch ook toernooitjes van niets?quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dit jaar tweede rondes in Doha en Auckland. Laatste keer serieus was vorig jaar in oktober waar hij de kwartfinale van de Kremlin Cup haalde. Maand eerder won hij de Challenger in Trnava.
@Maartenfr12 dank je wel voor je berichtquote:Op donderdag 11 februari 2016 11:42 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Met alle respect, dat zijn toch ook toernooitjes van niets?
@deboswachter was het maar zo makkelijkquote:Op donderdag 11 februari 2016 11:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wauw. Was ik maar proftennisser geworden. Dan was ik vast net als Robin.
Mooi, dan zijn we nu klaar. Dank u.quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:42 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Met alle respect, dat zijn toch ook toernooitjes van niets?
ZET DIE MUZIEK UITquote:Op donderdag 11 februari 2016 11:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wauw. Was ik maar proftennisser geworden. Dan was ik vast net als Robin.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:52 schreef Szura het volgende:
[..]
@Maartenfr12 dank je wel voor je bericht
?quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mooi, dan zijn we nu klaar. Dank u.
DANK Uquote:
Ik zag het ja, wat een domme kneus is het toch.quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:10 schreef Norrage het volgende:
Loopt weer louter positieve berichten te retweeten![]()
Als of je zomaar de uitknop kan vinden, fout.quote:
Hij retweet zulke dingen als:quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Post eens als er wat leuks staat, ik kan zijn tweets niet lezen
twitter:RichardEijk twitterde op woensdag 10-02-2016 om 20:03:05Sterke start van @robin_haase tijdens #abnamrowtt in mooi decor #rotterdam #makeithappen https://t.co/nBv5NbNOQr reageer retweet
twitter:jaccoeuser twitterde op woensdag 10-02-2016 om 20:09:57Die @robin_haase heeft er zin in vanavond. #abnamrowtt reageer retweet
twitter:leomarre twitterde op woensdag 10-02-2016 om 20:20:29Hij staat ze lekker te raken zeg, die @robin_haase @abnamrowtt https://t.co/lSetHB8VIy reageer retweet
Goddomme wat een stel knuppels bij elkaar zeg. Ik zet mn spaargeld erop in dat ze een gratis ticket van de zaak hebben gekregen en niet weten wat Wimbledon is, wie Djokovic is en wat een tennisbal is .quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij retweet zulke dingen als:twitter:RichardEijk twitterde op woensdag 10-02-2016 om 20:03:05Sterke start van @robin_haase tijdens #abnamrowtt in mooi decor #rotterdam #makeithappen https://t.co/nBv5NbNOQr reageer retweet
twitter:jaccoeuser twitterde op woensdag 10-02-2016 om 20:09:57Die @robin_haase heeft er zin in vanavond. #abnamrowtt reageer retweet
twitter:leomarre twitterde op woensdag 10-02-2016 om 20:20:29Hij staat ze lekker te raken zeg, die @robin_haase @abnamrowtt https://t.co/lSetHB8VIy reageer retweet
Nummer 1 post de foto vanuit de vip box, dus die is duidelijkquote:Op donderdag 11 februari 2016 14:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Goddomme wat een stel knuppels bij elkaar zeg. Ik zet mn spaargeld erop in dat ze een gratis ticket van de zaak hebben gekregen en niet weten wat Wimbledon is, wie Djokovic is en wat een tennisbal is .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |