Duidelijk toch.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 14:55 schreef Thomas030 het volgende:
Wel vast laten leggen dat bij mijn volgende verlenging ik minimaal naar 2500 euro ga.
Simpel: hetgeen ze bieden is altijd te laagquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 14:55 schreef Thomas030 het volgende:
Salarisonderhandelingen zijn nieuw voor mij dus alle tips zijn welkom!
Kan toch als je van het mbo afkomt?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 15:47 schreef Hyaenidae het volgende:
Je hebt pas op je 25ste HBO afgerond?
Alles kan, maar het toont niet echt aan dat je een snelle leerling (en werknemer) bent.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 15:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Kan toch als je van het mbo afkomt?
Met een goede reden maakt dat geen drol uit. Ik ben afgestudeerde wo-er op mijn 26ste en met mijn uitleg ondervond ik er geen hinder van.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 15:56 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Alles kan, maar het toont niet echt aan dat je een snelle leerling (en werknemer) bent.
2250 op je 28e is ook geen vetpot.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:07 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Wees blij dat je nog een redelijk goed betaalde baan hebt.
Echt sommige mensen..
Ik vind het zelfs schokkend weinig... ik heb dat nog nooit verdiendquote:
Of het toont aan dat iemand door wil leren.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 15:56 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Alles kan, maar het toont niet echt aan dat je een snelle leerling (en werknemer) bent.
QFTquote:
Sommige mensen vinden andere zaken dan nominaal afstuderen belangrijk. Dat hoeft absoluut geen nadeel te zijn en kan zelfs in je voordeel werken. Ik vind studieduur an sich meestal weinig zeggen, het is het totaalplaatje van het CV dat 't 'm doet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 15:56 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zo gesteld is het nogal wat inderdaad. Anderzijds vraag ik me ook wel eens af wat men reëel vindt en of de kaders wel kloppen. Laatst zag ik een topic voorbij komen over iemand die 2.300 verdiende plus een paar honderd euro aan bonussen, en die werd geadviseerd om in te zetten op 3.300 euro vast. Grofweg zo'n 25% erbij. Was me niet helemaal helder of de bonussen dan nog moesten blijven bestaan, anders ga je gewoon om 45% vragenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 18:23 schreef hottentot het volgende:
Je hebt toch al aangegeven wat je minimaal wilt hebben, en ik proef nou niet echt de bereidheid van de werkgever om daar ruim boven te zitten, misschien dat je met goede argumenten 2600,- kunt vragen. Aan de andere, het is 2015. Even 15,6% erbij, daar doen werkgevers niet meer zo vaak aan.
En dan laatst het topic over de jongen die rond de 2500,- zat en wel even 4000,- zou ritselen bij het volgende gesprek.....quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 18:28 schreef Piet__Piraat het volgende:
Zo gesteld is het nogal wat inderdaad. Anderzijds vraag ik me ook wel eens af wat men reëel vindt en of de kaders wel kloppen. Laatst zag ik een topic voorbij komen over iemand die 2.300 verdiende plus een paar honderd euro aan bonussen, en die werd geadviseerd om in te zetten op 3.300 euro vast. Grofweg zo'n 25% erbij. Was me niet helemaal helder of de bonussen dan nog moesten blijven bestaan, anders ga je gewoon om 45% vragen
Serieus?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 18:29 schreef hottentot het volgende:
[..]
En dan laatst het topic over de jongen die rond de 2500,- zat en wel even 4000,- zou ritselen bij het volgende gesprek.....
Ja maar geen vette Audi op de eigen inrit.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 18:32 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Serieus?Ik vraag me wel eens af waar de realiteitszin van sommigen is. Als je ook leest dat mensen 3k bruto verdienen voor hun 30e en dat wordt dan weinig gevonden... da's incl. vakantiegeld en eindejaarsuitkering gewoon 40k bruto per jaar, bijna 1,2x modaal. Maar dat is blijkbaar al gauw niet goed genoeg meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |