Anoukquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:24 schreef Cee het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd nog geen winnaar gezien.
blijkbaar, maar ik wil een overzichtje met welke coach nu welke kandidaten heeft in plaatjes. Niet zoals dit want dit kan ik niet volgen.quote:
Top 3 voor mijquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:26 schreef Negentiendertig het volgende:
Jennie vond ik wel gaaf, van Team Anouk.
Was ze daar nog zwanger of is dat alweer even geleden?quote:
Wat licht al niet kan doenquote:
Kind is al een jaar denk ik?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Was ze daar nog zwanger of is dat alweer even geleden?
marcoquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
Bij welke coach ging die bitch die al eerder mee heeft gedaan? Die zonnebank met slippers griet.
Thanksquote:
Ik zet mijn geld maar op Jennie Lena, die achtergrondzangeres van Anoukquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:24 schreef Cee het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd nog geen winnaar gezien.
Ik wilde mijn geld op Brace zetten, maar na het voorstukje wacht ik daar nog maar even meequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld maar op Jennie Lena, die achtergrondzangeres van Anouk
Ja, of die donkere kerel met dat vieze baardje/sik.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld maar op Jennie Lena, die achtergrondzangeres van Anouk
Misschien door de steal formule?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:22 schreef bedachtzaam het volgende:
Wat mis ik nu? Anouk 8 kandidaten, Ali 12 kandidaten, Sanne 10, Marco 10.
Moesten de coaches niet een zelfde aantal kandidaten in hun team hebben?
vorige series wel, waarschijnlijk moet Ali er in battles veel meer dumpen om gelijk met Anouk te komen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:22 schreef bedachtzaam het volgende:
Wat mis ik nu? Anouk 8 kandidaten, Ali 12 kandidaten, Sanne 10, Marco 10.
Moesten de coaches niet een zelfde aantal kandidaten in hun team hebben?
Overzicht coaches en kandidaten:quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
blijkbaar, maar ik wil een overzichtje met welke coach nu welke kandidaten heeft in plaatjes. Niet zoals dit want dit kan ik niet volgen.
Misschien mag Anouk meer "steals" doen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:26 schreef bedachtzaam het volgende:
Heb even gekeken of ik er iets over kon vinden maar word niet veel wijzer dus het zal wel zo zijn dat er per team 4 kandidaten overblijven.
Ik ga uit van 4 battles per team, bij Ali zullen er dus in elke battle 3 kandidaten het tegen elkaar opnemen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:13 schreef goh het volgende:
[..]
Misschien mag Anouk meer "steals" doen?
echt he! Man man manquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:37 schreef Uccie het volgende:
Goed, de hele aflevering al gespoilered.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |