de echtgenoot zit dik in de schulden, we weten ook niet of die vent regulier inkomen heeft. Krijg je dan alimentatie?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 12:52 schreef Gia het volgende:
Je begrijpt dat zij geen partner-allimentatie gaat krijgen als jij daar meteen intrekt?
Volgens mij worden voor de hoogte van de aflossing van schulden, zaken als kinderallimentatie gezien als vaste lasten. Dus, de kids gaan voor de schuld.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 12:55 schreef computergirl het volgende:
de echtgenoot zit dik in de schulden, we weten ook niet of die vent regulier inkomen heeft. Krijg je dan alimentatie?
je hebt het over partner alimentatie in je vorige bericht, dat is wat anders dacht ikquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 12:58 schreef Gia het volgende:
[..]
Volgens mij worden voor de hoogte van de aflossing van schulden, zaken als kinderallimentatie gezien als vaste lasten. Dus, de kids gaan voor de schuld.
Maar dit weet ik niet zeker.
Ja, sorry, maar daar ging het me alleen om dat je dat niet krijgt als je samenwoont en je partner verdient genoeg. Ik neem aan dat voor een alleenstaande dezelfde allimentatie-regels gelden als voor kinderen. Gesteld dat je recht hebt op partnerallimentatie. Dat is, dacht ik, ook weer afhankelijk van wat beide partners tijdens hun huwelijk verdienden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 13:01 schreef computergirl het volgende:
je hebt het over partner alimentatie in je vorige bericht, dat is wat anders dacht ik
Bij de één dalen de ballen in, bij een ander zakken de hersenen af naar waar de ballen horen te hangen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 10:25 schreef xzaz het volgende:
Hoe kunnen mensen zich in dit soort situaties terechtkomen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |