Laten we het hopen. Prachtig natuurverschijnsel, maar het brengt soms wel ellende met zich mee.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 16:40 schreef Semisane het volgende:
[..]
Evacuaties zijn in gang, maar het was redelijk kort dag geloof ik want 24 uur geleden zag het er allemaal nog niet _zo_ dreigend uit. Verder zal het leger wel aanwezig zijn en hoewel Puerto Vallarta natuurlijk voor de bergen ligt aan de kust zal het land daarachter wel "beschermd" zijn tegen het meest erge, want de storm zal wel wat aan kracht verliezen daardoor.
Inderdaad. En omdat ik daar toch niks aan kan veranderen:quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 16:58 schreef Infection het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Prachtig natuurverschijnsel, maar het brengt soms wel ellende met zich mee.
Wat is de exacte (Nederlandse) tijd dat ze aan land komt? Toch maar even live meekijken dan als die stream het op dat moment nog doet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:01 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Inderdaad. En omdat ik daar toch niks aan kan veranderen:
[ afbeelding ]
Volgensmij ook niet heel prettig om met zo'n wind aan het zwembad te liggen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Kijk nu die van het zwembad. Is al niemand meer zo te zien.
Wel rustgevend geluid zo op de achtergrond.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:06 schreef Infection het volgende:
[..]
Volgensmij ook niet heel prettig om met zo'n wind aan het zwembad te liggen.
Edit: Laat maar, er is nog amper wind.
Je moet alleen geen zwakke blaas hebben.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wel rustgevend geluid zo op de achtergrond.
Ben al geweest voordat die aan ging :pquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:08 schreef Infection het volgende:
[..]
Je moet alleen geen zwakke blaas hebben.
Heb hem maar weer weg geklikt. Ik kijk wel als hij aan land komt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ben al geweest voordat die aan ging :p
Ik weet het niet precies, las volgens mij ergens vroeg in de ochtend voor ons. Misschien is het dan zelfs al weer donker daar waardoor er ook niks te zien is.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:03 schreef Infection het volgende:
[..]
Wat is de exacte (Nederlandse) tijd dat ze aan land komt? Toch maar even live meekijken dan als die stream het op dat moment nog doet.
Hij komt tussen 16:00-18:00 plaatselijke tijd aan (23:00-01:00 nederlandse tijd) Maar op die camera zul je weinig van zien aangezien de orkaan Ixtapa, waar de camera is, al voorbij is en daar dus in kracht zal afnemen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:03 schreef Infection het volgende:
[..]
Wat is de exacte (Nederlandse) tijd dat ze aan land komt? Toch maar even live meekijken dan als die stream het op dat moment nog doet.
Ik zat zelf in Sandy paar jaar terugquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 07:50 schreef Dven het volgende:
Dat gaat een flinke klapper worden:{
Hoe morbide ook, toch staat het nog op mijn wensenlijstje om eens van nabij mee te maken.
Even een andere cam zoeken dus. Welke steden/dorpen zullen het hardst getroffen worden?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:57 schreef ednet94 het volgende:
[..]
Hij komt tussen 16:00-18:00 plaatselijke tijd aan (23:00-01:00 nederlandse tijd) Maar op die camera zul je weinig van zien aangezien de orkaan Ixtapa, waar de camera is, al voorbij is en daar dus in kracht zal afnemen.
Over een uurtje mag niemand meer op straat zijn in de stad Manzanillo.
Manzanillo en Puerto Vallarta en alles wat daar tussen zit maar dan zijn kleine plaatjes als Melaque, Barra de Navidad, Boca de Iguanas, la Manzanilla, Tenacatica, Careyes, Chamela.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:59 schreef Infection het volgende:
[..]
Even een andere cam zoeken dus. Welke steden/dorpen zullen het hardst getroffen worden?
Ik zie alleen een hontquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:19 schreef ednet94 het volgende:
In dat dorpje leven ook krokodrillen vlabij de kust, dus mischien zul je er ook nog eentje langs zien zwemmen wanneer het water hoger komt te staan
Dat ook nog.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:19 schreef ednet94 het volgende:
In dat dorpje leven ook krokodrillen vlabij de kust, dus mischien zul je er ook nog eentje langs zien zwemmen wanneer het water hoger komt te staan
Geen orkaan zelf?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:32 schreef BlaZ het volgende:
Ik woon in Querétaro, zullen hier ook wel flink wat regen krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |