Ongekendquote:Reddit: Recon missed the core and still got 220 mph FL winds and 878mb pressure. Expecting higher numbers on pass 2. Again, insane
twitter:StationCDRKelly twitterde op vrijdag 23-10-2015 om 20:05:00Hurricane #Patricia looks menacing from @space_station. Stay safe below, #Mexico. #YearInSpace https://t.co/6LP2xCYcGD reageer retweet
Wat een indrukwekkend beeldquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:15 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]twitter:StationCDRKelly twitterde op vrijdag 23-10-2015 om 20:05:00Hurricane #Patricia looks menacing from @space_station. Stay safe below, #Mexico. #YearInSpace https://t.co/6LP2xCYcGD reageer retweet
Fuck, heftig zeg.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:36 schreef Frutsel het volgende:
even ter vergelijking... dit was Hurricane Odile die Mexico trof in 2014... dat was een Cat.3
Handige link man! Hoe up-to-date is dit?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:13 schreef Semisane het volgende:
Geinig site met alle wind systemen...bij Mexico is deze orkaan goed zichtbaar en de andere twee in de grote oceaan.
http://earth.nullschool.n(...)phic=-99.53,2.99,441
gelukkig maar. of zou je graag duizenden slachtoffers zien? een beetje natuurgeweld is niets mis mee, maar liefst zo min mogelijk slachtoffers aub.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:22 schreef Morendo het volgende:
Bij deze nieuwsberichten heb ik altijd het gevoel dat je eerst helemaal lekker wordt gemaakt als lezer maar uiteindelijk blijken de schade en het aantal slachtoffers vaak enorm mee te vallen.
http://earth.nullschool.net/about.htmlquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:25 schreef Peunage het volgende:
[..]
Handige link man! Hoe up-to-date is dit?
De 'World Meteorological Organization ' heeft daar grote invloed op.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Wie bedenkt de namen voor die orkanen eigenlijk?
Triest he, zit je je helemaal te verheugen op misschien wel tienduizenden doden en dan blijft het maar bij 2500 ofzo. Bah.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:22 schreef Morendo het volgende:
Bij deze nieuwsberichten heb ik altijd het gevoel dat je eerst helemaal lekker wordt gemaakt als lezer maar uiteindelijk blijken de schade en het aantal slachtoffers vaak enorm mee te vallen.
De gehele structuur lijkt uit elkaar te vallen. Net op tijd gelukkig.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:09 schreef aloa het volgende:
Oog lijkt weer kleiner te worden.
[ afbeelding ]
Zou kunnen inderdaad, maar hoeft nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:29 schreef Rabieluh het volgende:
Is dat die eyewall replacement waar ik wel eens over lees? Of flikkert t zooitje gewoon in elkaar.
klein oog (pinhole) betekent meestal dat de kracht nog toeneemt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:29 schreef Rabieluh het volgende:
Is dat die eyewall replacement waar ik wel eens over lees? Of flikkert t zooitje gewoon in elkaar.
Aldaar bergen de hotels hun stoelen veilig op door ze in het zwembad te gooien.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:53 schreef Dven het volgende:
Ik ben een beetje bang voor
[ afbeelding ]
En maar rondklikken op twitter, reddit e.d.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:11 schreef Oorlogsheld het volgende:
ik heb 3 livestreams aan staan...!
Ik probeer dit nu in de trein op mobiel. Mn mobje heeft t zwaar.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:12 schreef hottentot het volgende:
[..]
En maar rondklikken op twitter, reddit e.d.
Haha, misschien kunnen we de volgende keer een waaghals crowdfunden. Ik mag graag een storm meemaken, en vind het heerlijk op de dijk als de wind je af en toe achterover blaast, mar dit gaat mij echt te ver. Ik verwacht dat de mensen die nu nog vanaf hun balkon streamen straks ook wel uit de lucht gaan. Het zicht verminderd her en der ook al zeer rap.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:13 schreef Oorlogsheld het volgende:
het liefst zou ik meekijken met iemand die op het strand staat met een camera op een helm ofzo
Ik overweeg om er een ipad en een 2e laptop bij te pakkenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:16 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik probeer dit nu in de trein op mobiel. Mn mobje heeft t zwaar.
Hoe vaak komt CNN met updates? Ik had liever The Weather channel op Tv nuquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:21 schreef Oorlogsheld het volgende:
ik heb 2 computers met livestreams en cnn aan :-)
Onder welk categorie valt? heb geen verstand van dit alles. Is het nog steeds heftigste ooit ?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:21 schreef hottentot het volgende:
Hurricane #Patricia is 60 miles from landfall with winds down to 190mph and gusts up to 235mph.
Bij deze snelheden vliegt je haar in brand.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:21 schreef hottentot het volgende:
Hurricane #Patricia is 60 miles from landfall with winds down to 190mph and gusts up to 235mph.
Cat 5. Hoogste categorie, en daarin bevind deze zich nog steeds in de top 5 ooit van sterkte bij landfall, laatste die sterker was bij landfall was geloof ik 1961 (voorbij zien komen vanavond)quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:24 schreef Heer-Snader het volgende:
[..]
Onder welk categorie valt? heb geen verstand van dit alles. Is het nog steeds heftigste ooit ?
Haha, ja ik heb lang haar, kan mijn nek wel breken als ik verkeerd op de wind staquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:25 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Bij deze snelheden vliegt je haar in brand.
dat is 100 km. Orkaankracht zit vrij dicht bij het oog.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:21 schreef hottentot het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |