Denk dat ze hem gaan weghalenquote:
twitter:erikmouthaanRTL twitterde op vrijdag 23-10-2015 om 16:00:41Het bijzondere aan orkaan Patricia is dat ze met orkaankracht 5 aan land zal komen. Ter vergelijking: Katrina was 3 https://t.co/9gSNtaL62i reageer retweet
Die palmbomen lijken nog aardig stil te staan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:52 schreef ellone het volgende:
Zolang die het doet, want het valt constant weg.
kreeg hem van iemand anders doorgespeeld, niet zelf gevonden hoorquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 16:12 schreef Sylv3se het volgende:
Wilde zee maar nog weinig wind zo te zien, wanneer komt Patricia aan land?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:31 schreef Frutsel het volgende:
Patricia komt waarschijnlijk in de vroege uren van zaterdag aan land.
Katrina was toch ook cat 5?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 16:04 schreef INViCTuS het volgende:
twitter:erikmouthaanRTL twitterde op vrijdag 23-10-2015 om 16:00:41Het bijzondere aan orkaan Patricia is dat ze met orkaankracht 5 aan land zal komen. Ter vergelijking: Katrina was 3 https://t.co/9gSNtaL62i reageer retweet
Op vakantie in Texas wel eens meegemaakt, hoewel toch wel een stukje zich van Houston bevond heb ik eigenlijk nog nooit zoveel regen meegemaakt. Hele straten waren gewoon rivieren...geen idee wat de schade toen allemaal was, ik was 14 geloof ik en heb met m'n neef vooral lopen dollen in de plensbui.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 07:50 schreef Dven het volgende:
Hoe morbide ook, toch staat het nog op mijn wensenlijstje om eens van nabij mee te maken.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 16:14 schreef motorbloempje het volgende:
Wat is de natuur toch mooi en verwoestend tegelijkertijd.. ben zeer benieuwd...
Is er al een ETA van dit gevaarte?
twitter:onwukaa twitterde op vrijdag 23-10-2015 om 16:10:51Mexico=in de ban van superorkaan #Patricia #windyty #fingerscrossed! #landfall=morgenochtend NL tijd. https://t.co/8rltitr3fD reageer retweet
Rickquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 16:14 schreef begaaierd het volgende:
Is er al bekend hoe de Orkaan hierna gaat heten? Moet nu met een Q zijn toch? Of slaan ze deze over?
Q bestaat niet. Te weinig namen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 16:14 schreef begaaierd het volgende:
Is er al bekend hoe de Orkaan hierna gaat heten? Moet nu met een Q zijn toch? Of slaan ze deze over?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 16:21 schreef Semisane het volgende:
[..]
Katrina was toch ook cat 5?
[..]
Op vakantie in Texas wel eens meegemaakt, hoewel toch wel een stukje zich van Houston bevond heb ik eigenlijk nog nooit zoveel regen meegemaakt. Hele straten waren gewoon rivieren...geen idee wat de schade toen allemaal was, ik was 14 geloof ik en heb met m'n neef vooral lopen dollen in de plensbui.
Kwam aan land als een categorie 3quote:The storm strengthened to a Category 5 hurricane over the warm waters of the Gulf of Mexico, but weakened before making its second landfall as a Category 3 hurricane on August 29 in southeast Louisiana.
Ah op die fiets...dan gaat dit wel een graadje heftiger worden, hoewel het wel behoorlijk wat kracht zal verliezen door de bergen daar.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 16:25 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
[..]
Kwam aan land als een categorie 3
Maar:quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 16:25 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
[..]
Kwam aan land als een categorie 3
quote:De verzwakking van de vijfde naar de derde categorie ten spijt had de omvang van het storm- en orkaanveld van Katrina nauwelijks ingeboet
Evacuaties zijn in gang, maar het was redelijk kort dag geloof ik want 24 uur geleden zag het er allemaal nog niet _zo_ dreigend uit. Verder zal het leger wel aanwezig zijn en hoewel Puerto Vallarta natuurlijk voor de bergen ligt aan de kust zal het land daarachter wel "beschermd" zijn tegen het meest erge, want de storm zal wel wat aan kracht verliezen daardoor.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 16:36 schreef Infection het volgende:
Ik ga er vanuit dat Mexico de nodige maatregelen getroffen heeft? Dat we niet een soort Katrina 2.0 krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |