Net of die rommel die nu op tv komt normaal is.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:20 schreef Villas__Rubin het volgende:
Homo zijn hoort gewoon niet. Het is ook te vaak op tv. Straks gaan kinderen nog denken dat het normaal is.
ik moest lachen en nu schaam ik me een beetjequote:
Nee, maar dat komt dan ook allemaal door de homo's.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:23 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Net of die rommel die nu op tv komt normaal is.
Het maakt toch ook helemaal niet uit of je homo of normaal bent?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:34 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Nee, maar dat komt dan ook allemaal door de homo's.
Ik las poepschepper.quote:
Er is niks geilers dan je bruine paal in en uit een roomblank kutje te zien gaanquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 09:23 schreef PietPossum het volgende:
Negers zijn een noodzakelijk kwaad, blonde bimbo's hebben immers ook liefde nodig en negers en bimbo's trekt elkaar op een of andere manier ontzettend aan omdat ze allebei tering onzeker over hun uiterlijk zijn.
Dus neger zijn: mij best, maar val mij er niet mee lastig, ik hoef t niet te zien in het openbaar.
maar denk je dan op dat moment ook aan de toekomst? Dat betekent steeds minder roomblanke kutjes in de toekomst he, denk ook eens aan je kinderen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:04 schreef darkbright het volgende:
[..]
Er is niks geilers dan je bruine paal in en uit een roomblank kutje te zien gaan
Korte termijn denken is obligatoir voor de bruine manquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:38 schreef PietPossum het volgende:
[..]
maar denk je dan op dat moment ook aan de toekomst? Dat betekent steeds minder roomblanke kutjes in de toekomst he, denk ook eens aan je kinderen.
Alright.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:02 schreef darkbright het volgende:
[..]
Korte termijn denken is obligatoir voor de bruine man
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:33 schreef PietPossum het volgende:
[..]
Alright.gelijk heeft ie. De bruine man dus
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |