En van wie heb je te horen gekregen dat je een lood en arsenicum vergiftiging hebt?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:44 schreef Amnistia het volgende:
Ik heb namelijk net te horen gekregen dat ik een lood en arsenicum vergiftiging heb...
Als het chronisch is kun je dingen die je maar een keer gebruikt zoals een keer een pot verf wel als verdachte uitschakelen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 01:56 schreef Amnistia het volgende:
Qua juwelen draag ik alleen oorbellen af en toe, maar die zijn niet van goud.
Die tip van vitens kan ik na het weekend we mee aan de slag.
En ik ben 28.. Hoelang ik het heb dat zou ik niet weten. Ze kunnen alleen maar zeggen of het acuut of chronische is.
En bij mij is het chronisch.
Verf kan ik al uitsluiten aangezien meer mensen zeiden en na wat onderzoek gedaan te hebben het idd verboden is om lood in verf te proppen.
Zat te denken aan aliexpress dingen.. uit China. Goedkope spullen die misschien met goedkope , vervuilde grondstoffen gemaakt zijn..
Kan er alleen niet achterkomen denk ik of mijn producten dat zijn.
Van een medium...quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 09:41 schreef PJ het volgende:
[..]
En van wie heb je te horen gekregen dat je een lood en arsenicum vergiftiging hebt?
Niks.. heb de diagnose M.E. gekregen jaren terug.quote:
En watvoor dokter? Internist?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 11:06 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Van een medium...
Wat denk je zelf... dokter natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |