srs?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:21 schreef McNulty het volgende:
[..]
hij wordt genoemd als de mogelijk eerste black james bond
bepaalde mensen flippen dan meteen
mooimetnoortje.nlquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:21 schreef Crip het volgende:
Ik zit vast, wil een blognaam verzinnen.
weenie wat
toch beetje wel, had nog iets te veel vertrouwen in de mensheid blijkbaarquote:
niet zo haten op Frank, hij zei laatst ook dat James Bond blank moet zijnquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
toch beetje wel, had nog iets te veel vertrouwen in de mensheid blijkbaar
wat een onzin zegquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet zo haten op Frank, hij zei laatst ook dat James Bond blank moet zijn
yehquote:
bitch ik help je niet meerquote:
ja srry echt zo'n annie blogger naam die op maandag ochten met dr vriendinnetjes aan dr houten tafel knutselt.quote:
maar jij maakt je nu druk over mensen die zich druk maken :squote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:25 schreef deadprez het volgende:
echt wat een kutleven moet je hebben om je druk te maken over de huidskleur van een personage in een film
ik maak me helemaal niet druk, vind het gewoon triestquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar jij maakt je nu druk over mensen die zich druk maken :s
echt he, een zwarte james bondquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
toch beetje wel, had nog iets te veel vertrouwen in de mensheid blijkbaar
had deze al eerder verwacht eigenlijkquote:
maakjehoofdhalal.nlquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:26 schreef Crip het volgende:
ja srry echt zo'n annie blogger naam die op maandag ochten met dr vriendinnetjes aan dr houten tafel knutselt.
lolquote:
NoraAmoraquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:30 schreef Crip het volgende:
mijn broer:
NoraAmora
ik zei gayyyyy, zegt ie hou je bek
hehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |