Ben jij sportief? Volg je alles wat met sport te maken heeft? Of heb je gewoon iets te melden of te vragen over een sport? Dan is dit het forum waar je zijn moet.
Ik ben op zoek naar F1 experts die mij willen helpen met een F1 video app die ik gemaakt heb. Het gaat erom of de juiste video's er in staan en of er nog andere video's bij moeten komen. ik zal geen link plaatsen want ik wil niet gekickt worden.
[ Bericht 8% gewijzigd door Nattekat op 22-10-2015 19:30:46 ]
De app verzamelt al de F1 video's op basis van nieuwste en meest gedeeld op social media. We maken gebruik van video's van derden, en je kunt via de app ook de originele content bekijken. Er spelen dus geen rechten kwesties mee. Je kunt het via (mobiel) internet bekijken of via een app (momenteel nog alleen voor android) Omdat ik geen link kan communiceren hier is het inderdaad lastig op basis van een beschrijving een mening te vormen. We zijn een start-up zoals dat heet dus helaas nog geen budget om iemand te belonen voor de moeite. We hebben de app gemaakt ten behoeve van de F1 fans, en hopen die dan ook blij te maken. helemaal gratis natuurlijk.
[ Bericht 6% gewijzigd door Nattekat op 28-10-2015 09:58:21 (Liever geen email) ]