Het meest droevige is nog dat die Paul Post er ook helemaal niks van zegtquote:
Je kunt gerust voetballers zeggen hoor, dit betreft echt niet specifiek PSV-ers.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:41 schreef jpg97 het volgende:
Echt, media training druipt er van af.
Nog geen sprankje spontaniteit, dat geldt voor alle PSV'ers die voor de camera komen ( behalve Isimat ).
Nou, bij Cillessen gaat het nog wel eens fout hoor. Dan gaat hij huilen en zo.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:55 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Je kunt gerust voetballers zeggen hoor, dit betreft echt niet specifiek PSV-ers.
Rustaaaag!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:55 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Je kunt gerust voetballers zeggen hoor, dit betreft echt niet specifiek PSV-ers.
Oh ik dacht dat er nog 3 wedstrijden op het programma stondenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Het Europese seizoen zit er voor PSV weer op. Jammer.
Een beetje realiteitszin hebben kan geen kwaad. Als je de eerste wedstrijd kansloos verliest van zowel Wolfsburg als CSKA dan zit het er niet in dat je 7 punten pakt tegen die twee clubs en ManU. Dromen mag maar dit is gewoon geen haalbare kaart. In theorie kan je je met 9 punten plaatsen maar dat is onwaarschijnlijk .quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat er nog 3 wedstrijden op het programma stonden
Als je derde wordt is het Europese seizoen ook nog niet voorbij hequote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:38 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Een beetje realiteitszin hebben kan geen kwaad. Als je de eerste wedstrijd kansloos verliest van zowel Wolfsburg als CSKA dan zit het er niet in dat je 7 punten pakt tegen die twee clubs en ManU. Dromen mag maar dit is gewoon geen haalbare kaart. In theorie kan je je met 9 punten plaatsen maar dat is onwaarschijnlijk .
Waar het bij 90% van jouw posts op neerkomt is dat je Ajax stom vindtquote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nou, bij Cillessen gaat het nog wel eens fout hoor. Dan gaat hij huilen en zo.
Ajax is ook stom.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:40 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Waar het bij 90% van jouw posts op neerkomt is dat je Ajax stom vindt
Percentage is sowieso incorrect. Ik vind Feyenoord nog veel stommer.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:40 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Waar het bij 90% van jouw posts op neerkomt is dat je Ajax stom vindt
Tegen Twente? Ziyech zal er wel één maken, schat ik zo.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Benieuwd hoeveel we er morgen weer om de oren krijgen, ik houd het op 2.
Tsja, en zo een is er ook van Kuyt met een Ajax-sjaal. Neemt niet weg dat dat nu een Feyenoordert is, en Blom een Ajacied wasquote:
Is het onmogelijk om je met 9 punten te plaatsen of dat we 9 punten halen? Het zou in ieder geval genoeg moeten zijn om Europees te overwinteren lijkt mequote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:38 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Een beetje realiteitszin hebben kan geen kwaad. Als je de eerste wedstrijd kansloos verliest van zowel Wolfsburg als CSKA dan zit het er niet in dat je 7 punten pakt tegen die twee clubs en ManU. Dromen mag maar dit is gewoon geen haalbare kaart. In theorie kan je je met 9 punten plaatsen maar dat is onwaarschijnlijk .
Als Blom een Ajacied was dan is daar niets mis mee. Waar ik wel problemen mee heb is dat Gozubuyuk (voeg zelf vier trema's toe) en Makkelie nog steeds Feyenoorders zijn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Tsja, en zo een is er ook van Kuyt met een Ajax-sjaal. Neemt niet weg dat dat nu een Feyenoordert is, en Blom een Ajacied was
9 punten lijkt me wel wat optimistisch.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Is het onmogelijk om je met 9 punten te plaatsen of dat we 9 punten halen? Het zou in ieder geval genoeg moeten zijn om Europees te overwinteren lijkt me
Ik heb niet het woord onmogelijk gebruikt, het is onwaarschijnlijk dat 9 punten voldoende zou zijn, meestal heb je er 10 nodig om tweede te worden. Daarnaast acht ik de kans ook klein dat PSV 6 punten haalt uit de komende 3 wedstrijden na 2 keer te hebben verloren van de ploegen die op papier de concurrenten zijn voor de tweede plaats.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Is het onmogelijk om je met 9 punten te plaatsen of dat we 9 punten halen?
Voor mij is dat een schrale troostprijs en eerlijk gezegd zelfs dat niet, wat valt er nog aan glorie te winnen in het seizoen als je derde bent geworden? Ik had het dan ook over het je plaatsen voor de volgende ronde, derde worden lijkt me nog mogelijk.quote:Het zou in ieder geval genoeg moeten zijn om Europees te overwinteren lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |