Op Fox volgens mijquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:06 schreef Rabieluh het volgende:
Het wordt wel gewoon uitgezonden toch...
Ja en Ajax wint van Feyenoord.quote:
Weet dit nog niet zo zeker hoor. Bal is rond. 11 tegen 11 elf enzo.quote:
QFTquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:14 schreef BadderHaring het volgende:
Ik voorspel een eindeloos zaaddodende wedstrijd met een Genemuiden dat niet kan en een PSV dat ongeïnspireerd een beetje rondtikt tot er een gaatje is, op een tempo waarop er zelfs tegen Genemuiden geen gaatjes ontstaan.
Oftewel, typisch bekerwedstrijdje van PSV tegen een amateurclub. Ik hoop op veel jeugdspelers, dan heb je nog een kleine kans dat er wat tempo in komt omdat die jongens zich willen laten zien. Leemans, Paal, Bergwijn in elk geval. Alberto ergens na een uurtje. En wat mij betref Sammy ook bij de selectie. Om Locadia na een uurtje te vervangen na zijn tweede gemiste strafschop.
De Wijs mag ook wel meeballen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:14 schreef BadderHaring het volgende:
Ik voorspel een eindeloos zaaddodende wedstrijd met een Genemuiden dat niet kan en een PSV dat ongeïnspireerd een beetje rondtikt tot er een gaatje is, op een tempo waarop er zelfs tegen Genemuiden geen gaatjes ontstaan.
Oftewel, typisch bekerwedstrijdje van PSV tegen een amateurclub. Ik hoop op veel jeugdspelers, dan heb je nog een kleine kans dat er wat tempo in komt omdat die jongens zich willen laten zien. Leemans, Paal, Bergwijn in elk geval. Alberto ergens na een uurtje. En wat mij betref Sammy ook bij de selectie. Om Locadia na een uurtje te vervangen na zijn tweede gemiste strafschop.
Ach ja, laten we eens gek doen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Wijs mag ook wel meeballen.
Ik pleit voor Zoet (want die is toch op amateurniveau), Brenet, Isimat (want da's gewoon een baas), iemand, De Wijs, Vloet, Leemans, Hendrix, Paal, Bergwijn en Pereiro ofzo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach ja, laten we eens gek doen.
Schaars heeft ritme nodig. Die risicovolle zaadballen die hij consequent geeft, daar moet je hard op oefenen.quote:
Wel jammer dat ik dat gemist heb, zeg. Hebben ze een keer spektakel in het stadion, zit ik er niet.quote:
Dat geldt wel weer voor meer spelers... Goeie genade.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:17 schreef Geo4kant het volgende:
Locadia staat weer eens hopeloos te falen. Hij kan maar beter zijn mond houden voortaan.
Inderdaad, een paar rotjes in die reet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:15 schreef tja77 het volgende:
Stiekem hoopte ik op de 1-1 zo vlak voor rust.
Jamaar, hij mag niet op zijn favoriete plekkie, boehoehoe.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:17 schreef Geo4kant het volgende:
Locadia staat weer eens hopeloos te falen. Hij kan maar beter zijn mond houden voortaan.
Als er hier dan iemand een jankerd is dan ben jij het wel. Die verslaggever vraagt hem of hij liever spits staat waarop hij ja zegt. Moet hij dan zeggen nee, ik ben een geboren vleugelspeler, dat zie je ook aan mijn postuur en mijn snelle balbehandeling/startsnelheid? Man man man.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Jamaar, hij mag niet op zijn favoriete plekkie, boehoehoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |