Wat probeer je nouquote:Op vrijdag 6 november 2015 20:36 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
De reviews op steam zijn ook weer lekker negatief. Overigens helemaal terecht.
Game is nog geen 24 uur online. Lekker azijnpisserij. Alle grote game lanceringen hebben zo hun problemen.quote:
Ook niet bij de bonus maps-sectie?quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Hoe activeer je die fucking nuketown dan? Heb die code geredeemed via de site, psn gekoppeld, staat niet in het spel.
Kopje bonusquote:Op vrijdag 6 november 2015 23:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Hoe activeer je die fucking nuketown dan? Heb die code geredeemed via de site, psn gekoppeld, staat niet in het spel.
Die doet het nog niet geloof ik. Ontspan je.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:44 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Gun Game, Ground War en Mercenary Moshpit staat er alleen.
Moet je nog iets doen op de PS4 of alleen via internet die code?
Volgens mij zijn er genoeg die het al spelen hoor.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die doet het nog niet geloof ik. Ontspan je.
Op de pc doet ie ut prima. Alleen wel een gedrocht. De oude nuketown ziet er beter uit imhoquote:Op zaterdag 7 november 2015 00:10 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er genoeg die het al spelen hoor.
Zo herkenbaar, niet alleen met BO3 maar met meer spellenquote:Op zaterdag 7 november 2015 09:46 schreef Badger. het volgende:
Ik vind ondanks dat het spel zich in de verre toekomst afspeelt de levels wel over het algemeen weer zo'n heerlijke MW1/2 achtige setting hebben. Voelt daardoor wel weer echt aan als een oldskool COD.
Helaas denk ik dat ik een beetje te oud voor dit spel ben gewordenIk word echt gigantisch afgeslacht elke keer en heb niet meer het reactievermogen van een jochie van 15 jaar denk ik
samequote:Op zaterdag 7 november 2015 00:01 schreef BatWayne het volgende:
Matches vinden met party lukt niet echt op ps4
Maps zitten inderdaad leuk in elkaar, behalve misschien Metro en Redwood. Maar het is vooral lang geleden dat je bij CoD weer een beetje kan lachen met je partyquote:Op zaterdag 7 november 2015 10:42 schreef SoldMayor het volgende:
Ondanks dat het gisteren op een neer ging met goede/slechte potjes ben ik erg positief over deze COD. Het ene potje was 25-10 om vervolgens weer 25-25 te spelen ofzo.![]()
Weet niet hoe ze het voor elkaar hebben gekregen maar eigenlijk echt elke map vind ik tof. Meestal zat er in alle COD's een paar leuke en een paar echt kut maps.
Alleen die metro is map is misschien wat minder.
Verder speelt het lekker weg.
Waar ik in AW nog een hekel had aan dat dubbel jumpen en vliegen en shit vind ik dat wallrunnen in BO3 eigenlijk best wel tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |