Handgun + knife / Sparrowquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:53 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Welke wapens gebruiken jullie het meest?
wel als je knife hebt en niet elleboogstootquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:33 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik knife telkens omdat ik dat gewend ben maar vergeet dat je niet meer direct sterft
Als secondary dan?quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:33 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
wel als je knife hebt en niet elleboogstoot
Je moet een wel in je hand hebben, dus secondary gebruiken ipv erin houden.quote:
Samen spelen is idd kut zeg, ik vind nauwelijks een lobbyquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:38 schreef poker4lifee het volgende:
alleen maar server issues als ik met party probeer te spelen
Wel weer gay dat je me weer niet add Rickertquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:43 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Samen spelen is idd kut zeg, ik vind nauwelijks een lobby
Wat verwacht je dan.. Het is Fok!quote:Op vrijdag 6 november 2015 20:17 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Wel weer gay dat je me weer niet add Rickert
Ik ga altijd uit van het goede in de mens.quote:Op vrijdag 6 november 2015 20:21 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan.. Het is Fok!
Ohjaquote:Op vrijdag 6 november 2015 20:17 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Wel weer gay dat je me weer niet add Rickert
Heb ik ook, en nog veel meer mensen: https://twitter.com/searc(...)0atviassist&src=typdquote:Op vrijdag 6 november 2015 20:22 schreef Blester het volgende:
En zo ben je een uur downloaden en 30 minuten proberen een game te vinden verder, nog niets kunnen spelen
Hehehehehe! Ik moest hardop hehehehehe'n.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:04 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
Ik probeer het eerst verbaal op te lossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |